חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפרעת זהות דיסוציאטיבית (אישיות מרובת פנים)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כלכלה dax

נושא המאמר: ניהול תיק השקעות גלובלי - מחקר מבית אקסלנס.
מאת: איזי קולג   שמור מאמר למועדפים

מדד ה DAX הגרמני

13.03.07


מדד ה- 30DAX (גרמניה)


מדד ה- 30DAX הינו מדד המניות המוביל של גרמניה הכולל את 30 החברות בעלות שווי השוק והסחירות הגבוהים ביותר בשוק המניות בפרנקפורט.

המדד החל להיסחר ב- 1 באוקטובר 1959 והוא מנוהל ע"י Deutsche Borse .

המילה DAX היא קיצור של המילים DEUTSCHER AKTIENINDEX שמשמעותם מדד פעילות.

מדד ה- DAX 30 מחושב כך שהוא כולל בתוכו את הדיבידנדים המחולקים ע"י החברות,בדומה למדדי המניות בארץ (סוג זה של מדדים נקרא גם מדד השקעה/Total return) .

המדד מתפלג על פני 13 סקטורים שונים , כאשר המובילים שבהם הינם: מוצרים תעשייתיים (15.06%) , תשתיות (14.30%) , ביטוח (13.45%) ותחבורה וחלפים (12.72%) .

שלוש מהחברות המובילות במדד הינם :
Allianz SE - החברה הגדולה במדד. קבוצת ביטוח ופיננסיים בינלאומית שמרכזה בגרמניה.
Siemens AG - חברה בינלאומית לייצור ושיווק מוצרים ורכיבים אלקטרוניים .
Deutsche Bank AG - מהבנקים הגדולים בעולם , הנותן שירותיים ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. מונה קרוב ל - 1600 סניפים ברחבי העולם .

נקודות השיא והשפל של המדד ב- 10 השנים האחרונות הינם כדלקמן :

נק' שיא בתאריך 07.03.2000: שווי מדד = 8064.97. (מהווה גם כשיא כל הזמנים)

נק' שפל בתאריך 09.10.2002 : שווי מדד = 2597.88 .

להלן תשואות* מדד ה-DAX בשנים האחרונות:

**2007

2006

2005

2004

2003

2002

2001


1.80%

21.98%

27.07%

7.34%

37.08%

43.94%-

19.79%-





*תשואת המדד הינה במונחי מטבע מקומיים (אירו) .

**התשואה לשנת 2007 נכונה עד לתאריך 12.03.07 .



תשואה בשנה האחרונה (במונחי מטבע מקומי): 15.69% (12.03.06-12.03.07)



בעד ההשקעה בשוק המניות הגרמני
שנת 2006 הייתה שנת פריחה יוצאת דופן עבור גרמניה שמקורה בשילוב של שינויים מבניים ארוכי טווח יחד עם גורמים זמניים. במבט כולל, כלכלת גרמניה הצליחה להתגבר על השלכות האיחוד עם מזרח גרמניה, הפכה לתחרותית יותר בזירה הבינלאומית וביצעה שורה של רפורמות בשוק העבודה, שהניבו פרי במונחי צמיחה כלכלית וירידה באבטלה.



שוק העבודה בגרמניה עבר תהליך של רפורמות שתרמו להתייעלותו. ב-2006 נרשמה עלייה בפריון לעובד ושיעור האבטלה ירד לרמה הנמוכה ביותר מאז 2002.



חלה התאוששות בביקושים המקומיים, בעיקר לאור זינוק חד בתחום השקעות המקומיות, שקצב הצמיחה בו הינו המהיר ביותר מאז איחודה של גרמניה. פריחת ההשקעות הקיפה את שני התחומים - מכונות וציוד ובנייה כאחד.



חברות גרמניות, שברובן יצואניות, עברו תהליך של התייעלות מואצת, תוך צמצום עלויות היצור והתאמת קוו המוצרים לשינויים בביקושים. בהנחה כי בהמשך השנה לא יחול שינוי חד בסביבה הכלכלית העולמית, סביר כי התפתחות היצוא תמשיך להיות איתנה.



החל מינואר 2008 צפויה ממשלת גרמניה להפחית את מס החברות. עד כה גרמניה היתה אחת המדינות בעלות נטל המס בין הגבוהים ביותר באירופה. הפחתת המסים תעודד יזמות, תגדיל את רווחיות החברות ואת סך הצמיחה הכלכלית, תתרום ליצירת העושר ובסופו של דבר כל אלו יגולמו במחירי המניות.




נגד ההשקעה בגרמניה
"נחיתה קשה" בצמיחת ארה"ב, במידה ותתממש, צפויה לפגוע בצמיחה העולמית ולגרום לשינוי מגמה שלילי בשווקים הפיננסיים. תרחיש זה רלוונטי במיוחד לכלכלות אשר פעילותן מוטית יצוא וגרמניה בתוכן.



החלשות אפשרית של הדולר מול האירו עשויה לפגוע בצמיחת היצוא האירופאי בכלל והגרמני בפרט.



ב-1 לינואר 2007 עלה שיעור המע"מ בגרמניה ל-19% , מה שגרם למשקי הבית להקדים את קניית מוצרים, בעיקר ברי-קיימא בטרם העלאה. כתוצאה מכך, חלק מהצריכה הפוטנציאלית של 2007 "נגנב" והתבצע כבר ב-2006. הדבר יכול להשפיע על הצריכה הפרטית ודרכה להקטין את צמיחת התמ"ג ביחס ל-2006.






איך ניתן להשקיע במדד ה- DAX?

תעודות סל: קסם דקס, מבט דקס

www.easy-college.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י איזי קולג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]