חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דליות - דלקת וורדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: godady אחסון אתרים אחסון אתר godaddy

נושא המאמר: סקירה על חברת GoDaddy
מאת: עוז   שמור מאמר למועדפים

GoDaddy – אודות החברה

חברת GoDaddy הינה רשם שמות הדומיין הגדול בעולם, המחזיקה ביותר מ- 10 מיליון דומיינים תחת ניהולה, ומציעה מוצרים במחירים הנמוכים עד 70% מאלה של המתחרים, ותומכת בכולם בעזרת שירות הלקוחות הזמין 24 שעות שלה, ברחבי העולם.

קישור לאתר החברה חבילות ומחירים: GoDaddy

10 סיבות מדוע לעבוד עם Godday

החברה מציעה קו מוצרים שלם, הכולל פתרונות אחסון אתרים מקיפים, כלים לבניית אתרים, תעודות אבטחת SSL, שירותי דוא"ל אישיים עם סינון כנגד דואר זבל והגנה מפני Phishing, כלי לסחר-אלקטרוני (e-commerce) ועוד. חברת GoDaddy הפכה לבחירה הראשונה ברחבי העולם בכל הנוגע לאחסון אתרים זאת תודות לכך שהיא מספקת חדשנות, מוצרים במחירים תחרותיים, שירות הלקוחות האיכותי ביותר וכן עקב כך שהיא תמיד קשובה ומעריכה את לקוחותיה!

1. מחיר חידוש מובטח

לעולם לא תשלמו יותר על חידוש שם הדומיין שלכם, מכפי ששילמתם כאשר נרשתם לאותו דומיין מלכתחילה, או מתעריף הרישום שהיה להם כאשר עברתם אליהם (יוצאי הדופן היחידים לכלל זה יהיו אם המחיר של עלויות משרד הרישום יעלו או אם ניצלתם מחיר מיוחד במבצע לזמן מוגבל. אם משרד הרישום מעלה את העלויות, התעריפים שאתם תשלמו יעלו באותו השיעור ולעולם לא בשיעור גבוה יותר).

2. העברות נטולות-סיכונים והבטחת החזר כספי מלא

ככל שינסו למנוע זאת, העברות דומיינים לעיתים נכשלות. הדבר עשוי לקרות עקב הרשם הקודם שלכם, המנסה לשמור עליכם ועל כספכם אצלו, למרות שמבחינה חוקית הוא נדרש להסכים לדרישת ההעברה שלכם. עם GoDaddy, אתם מוגנים! ראשית, מערכת ההעברה המהירה חוסכת זמן ומחסלת את האפשרות לטעויות הנגרמות בעת משיכת נתונים חיוניים וקריטיים באופן אוטומטי. אינכם צריכים עוד למצוא ולהקליד אותם בעצמכם. שנית, צוות שוער המעבר שלהם הינו מיומן, מסור וזמין עבורכם מסביב לשעון במתן סיוע אישי ואוהד. ולבסוף, בחברה מאמינים כי שילמתם את כספכם ועל כן יש לכם את מלוא הזכות לצפות לכך שההעברה תתרחש כראוי, בלי קשר לשאלת באשמת מי הכישלון, אם קורה. לפיכך הם מבטיחים ביטוח-סיכונים מלא בהעברות שלכם והחזר כספי מלא. אם ההעברה שלכם ל-GoDaddy.com תיכשל מסיבה כלשהי, החברה תיידע אתכם ותחזיר לכם את מלוא כספכם, באחריות.

3. עוד שירותי-ערכים בחינם שאתם מקבלים בכל דומיין

חברת GoDaddy גאה לקבל אתכם כלקוחותיה ורוצה שתיזכו לקבל את המירב מבעלות הדומיין שלכם. מסיבה זו הם מעניקים לכם את השירותים הבאים בחינם עם כל דומיין שאתם רוכשים: בלוג מהיר, איחסון אתרים בעזרת בונה אתרי רשת, שירותי דוא"ל מלאים (בשווי של 9.95$ לשנה!), החלפת הנרשם, עמוד חונה או "למכירה", נעילת דומיין, התרעות סטטוס, שיגור דומיין, מיסוך דומיין, בקרת DNS כוללת ושיגור 100 דוא"לים.

4. מחירים נמוכים באופן עקבי על כל דבר שהם מציעים

זה מתחיל בדומיינים במחירים נמוכים, אבל זה ממשיך לכל דבר אחר שהחברה מפתחת (ממש כאן, בבית) ומציעים, דוגמת: חשבונות איחסון האתרים, חשבונות דוא"ל מוגנים מדואר זבל, שירותי דומיין, תוכנות שירות ועוד; והם רק ממשיכים לפתח דרכים נוספות, טובות יותר וזולות יותר לשפר את בעלות הדומיין שלכם ואת חווית האינטרנט והמחשב.

5. שירותי תמיכה ללקוח הטובים בתעשייה על ידי טכנאים, 24 שעות

זהו מושא הגאווה שלהם. מגיע לכם, כלקוחות החברה, הטוב ביותר, והם לא ייתפשרו על להעניק לכם פחות מכך. הם זמינים עבורכם, בין אם בטלפון, ברשת או בדוא"ל – 24 שעות ביממה, כל יום. רבים מהמתחרים שלהם לא מספקים לכם אפילו מספר טלפון אליו תוכלו להתקשר!

6. רישומי והעברות היקפים רחבים של דומיינים במהירות ובקלות

המחירים הנמוכים במיוחד שלהם, הכלים האינטואיטיבים, מערכת ההעברה המהירה (Rapid Transfer SystemTM) ותמיכת שוער המעבר שלהם, מקלים על המעבר והופכים אותו לפשוט מאין כמוהו.

7. אפשרויות איחסון אתרים מתאימות השוות לכל כיס

החברה מאחסנת את כל אתרי הלקוחות שלה על השרתים המאובטחים שלה. מרבית המתחרים שלהם מעבירים את איחסון האתרים שלהם אל בעל ההצעה הנמוכה ביותר; בשל כך, אם הייתה לכם אי פעם בעיה עם האיחסון של GoDaddy, פשוט התקשרו אליהם והם יטפלו בה באופן מיידי. אצל המתחרים שלהם אין לדעת אל מי עליכם להתקשר.

8. כלי חיפוש וניהול דומיין עילאיים

כלי חיפוש הדומיין וניהול הפרופיל של החברה הם חסרי תחרות. מרגע שנרשתם לשמות הדומיין שלהם, פשוט היכנסו לעמוד "Manage My Domains" (נהל את הדומיינים שלי) ובחרו בדומיינים אותם תרצו לשנות, בין אם באופן פרטני או באופן גורף. יישמו את השינויים או הוסיפו שירותים נוספים, שכן הדבר קל ומהיר כעת.

9. הגנה מצויינת של המידע האישי שלכם

החברה עושה את מיטב מאמציה על מנת למנוע מהנתונים שלכם "להיכרות" על ידי גוף שלישי. שלא כמו המתחרים שלהם, אשר יימכרו בשמחה כל מידע לכל אחד בעבור המחיר הנכון, הם לעולם לא, תחת כל נסיבות שהן, ייפתחו את הנתונים שלכם לגורם שלישי, אלא אם יידרשו לעשות זאת על פי חוק (בבקשה הבינו, יחד עם זאת, שהמידע המופיע במאגר הנתונים Whois הינו מידע בדומיין ציבורי. הם עושים כל שביכולתם על מנת למנוע ולסנן את הגישה אליו, אולם תחת נסיבות מסויימות המידע הזה עשוי להיתפס).

10. תוכנות ושירותים ייחודיים, בעלי ערך וחדשניים

ב-GoDaddy, אתם יכולים לקבל את כל מה שאתם צריכים על מנת להפיק את המירב מבעלות הדומיין שלכם ומחוויית האינטרנט. הם מציעים רישום פרטי "מחוץ לרשימה", Traffic Blazer (רישום למנועי חיפוש) לאתרי-C (אפליקציות זכויות יוצרים), תוכניות פרטיות ואבטחה לאינטרנט ולמחשב, חשבונות סחר ועוד.

איחסון אתרים במחיר סביר

חברת GoDaddy מבטיחה לספק לכם שירות איכותי, בפרט:

45 יום התחייבות להחזר כספי מלא.
התחייבות לזמינות שרתים של 99.9%
תמיכה דרך דוא"ל 24 שעות, 7 ימים בשבוע
שטח אחסון בלתי מוגבל (Unlimited Disk Space)
נפח תעבורה בלתי מוגבל (Unlimited Bandwidth)
50$ מתנה לקידום בגוגל
תוכנת העיצוב SiteStudio – גישה חינם לתוכנת עיצוב שמאפשרת למשתמשים מנוסים ומתחילים לבנות ולעצב דפים ואתרים בצורה קלה ופשוטה.
מחירים ועלויות של GoDaddy

אתם בוודאי תוהים "כיצד הם יכולים לגבות 70% פחות מהמתחרים שלהם, ועדיין להישאר בעסק", נכון? ראשית, חברת GoDaddy מנהלת את עסקיה ביד חזקה. החברה בוחרת את מסעות הפרסום ומבצעי הקידום שלה בקפידה ומבטיחה כי כל דולר שהושקע בפירסום יחזיר את עצמו. החברה ייעלה את המערכות שלה ועיבודי החשבונאות, אין לה הרבה הוצאות מיותרות (דוגמת כיסאות משרדיים בשווי 5,000.00$ של כמה מחברות ה-dot-com העומדים במשרדים הריקים של פושטי הרגל). כמו כן החברה אינה מוציאה כספים על דברים לא חיוניים, כמו מספרי טלפון לשיחות-חינם, שלרוב מנוצלים להטרדות בכל מקרה. שנית, החברה הינה ישרה וכנה. אין כאן טכסיסים במה שהיא עושה אלא פשוט עקרונות עסקיים טובים, ואמינים בטעם של פעם. לעיתים קרובות הם נשאלים האם אינם פשוט מפתים את לקוחותינו בתעריפים נמוכים ואז גובים מחירי חידושי שירות גבוהים יותר. כל אחד שמצפה מהחברה לעשות כן יזכה לאכזבה; הם מאמינים באימרה הישנה האומרת כי "ניתן לגזוז כיבשה פעמים רבות, אך אפשר לפשוט את עורה פעם אחת בלבד". משום כך, תעריפי החידוש שלכם לא יהיו גבוהים יותר מהתעריפים ששילמתם כשרשמתם לראשונה את שם הדומיין שלכם או התעריפים שהיו לחברה כשהעברתם אליה את שם הדומיין שלכם (יוצאי הדופן היחידים הם מקרים בהם המחיר שמשרד הרישום גובה עולה או אם ניצלתם מחיר מיוחד במבצע לזמן מוגבל. במידה ומשרד הרישום מעלים את התעריפים שלהם, התעריפים שתשלמו יעלו באותו השיעור, לעולם לא ביותר מכך). מהי התוצאה של כל זה? ובכן, חברת GoDaddy שמחה לבשר לכם כי היא חברה קטנה אך ריווחית, המצפה להפוך לעסק שישגשג שנים רבות. כל זאת, כמובן, תודות ללקוחות כמותכם המודעים לערך שלהם ושל GoDaddy.

אבטחה פיזית מסביב לשעון

מצלמות במעגל סגור
הצבת שומרים 24 שעות ביממה ובקרת מקום פיזית
סורקים ביומטרים וגישה באמצעות כרטיסי-קוד מאובטחים.
גישה מוגבלת בשיטת "Man-Trap" למרכזי הנתונים.
כלובים נעולים המגנים על כל הציוד.
אמינות

גיבויים, שיחזורים ואיחזור מידע לאחר נפילה

טכנולוגיית גיבוי ושיחזור ברמה-תאגידית, השומרת על הנתונים שלכם. *
גיבויים מלאים שבועיים וגיבוי תוספות יומי. *
זיכרון ארוך טווח מנותק-מהאתר. *

ניהול מערכות הפעלה ויישומים

מבני מערכות הפעלה קשיחים (תוכניות איחסון אתר בלבד).
אבטחה מבוססת איחסון אתרים (תוכניות איחסון אתר בלבד).
ניהול חלקות נמרץ (תוכניות איחסון אתר בלבד).

קישור לאתר החברה חבילות ומחירים: GoDaddy

אודות GoDaddy

חברת GoDaddy מוכרת ברחבי העולם בשל הצלחתה, תודות לכך שדורגה בשנת 2004 במקום ה-8 ברשימת 500 החברות הפרטיות בעלות הצמיחה המהירה ביותר במדינה, ובשנת 2005 דורגה במקום ה-20 ברשימת Deloitte Technology Fast 500 (עם עלייה של 8,274 אחוזים!); היא זכתה בפרס בחירת העורך של CNET לשנת 2001, פרס הרווח הגדול ביותר של Name Intelligence לשנים 2002, 2003 ו-2005, פרס בחירת המשתמש של Name Intelligence לשנת 2005 וכן במקום הראשון ברשימת הרשמים הכללים הטובים ביותר (Best Overall Registrar) לשנת 2003. חברת GoDaddy גם זכתה בפרס התאגיד המצטיין של אריזונה, על היותה החברת הפרטית בעלת הגדילה המהירה ביותר לשנת 2003 ועל היותה החברה הגדולה החדשנית ביותר לשנת 2004.

www.webhosting-top10.co.il/godaddy.htm


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עוז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]