חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפקה מוזיקלית לאמנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרקט פרקטים תיקון פרקט התקנת פרקט

נושא המאמר: איך להניח מרצפות פרקט
מאת: שירה   שמור מאמר למועדפים

ריצוף פרקט מוסיף אלגנטיות וסגנון לכל חדר. פרקט עובד על רצפות עץ ובטון. אם בונים בית חדש או משפצים את הישן, פרקט היא דרך מצוינת .. בצע את הפעולות הבאות כדי להתקין.
1
הסר את כל הלכלוך סביב הרצפה. מספר לוחות עם הגיר כמו שאתה להסיר אותם. זה עוזר לך את לוחות חזרה בסדר הנכון.
2
שחרר את הצירים על הדלתות ולקחת את הדלתות מהצירים.
3
הסר את כל ריצוף הקודם מהחדר. באמצעות סרגל מברג או לחטט, להוציא את כל המיטות הציפורן השמאלית מן השטיחים. משוך את הריפוד השטיח.
4
החול הרצפה כדי להסיר את כל שאריות דבק או על הרצפה. מכסים את הרצפה עם plyboard 1/2-inch אם הרצפה הוא מעוות או פגום.
5
סמן את הרצפה עם גיר. באמצעות ריבוע מסגור, להפוך לרשת על הרצפה. הרשת צריכה להיראות כמו פיסת נייר הגרף. קווים וזוויות של 90 מעלות הם קווים מנחים הנחת אריח.
6
תכנית הפריסה עבור ריצוף הפרקט. להשאיר רווח בין המרצפות וקירות. החלל צריך להיות ברוחב של התרחבות רצועות הפקק שמגיעים עם האריחים.
7
עיסוק הנחת האריחים ברשת היכרות עם הנחת האריחים. אם האריחים הלשון וחורש, קצוות המקום המתאים יחד או שהם לא מתאימים זה לזה כמו שצריך.
8
פתח חלון או במקום מאוורר בחדר של זרימת האוויר.
הרכבת פרקט :
1
מורחים את דבק על שטחים קטנים באמצעות מגרפה. קרא את ההוראות על הדבק כדי ללמוד כמה זמן לוקח כדי להגדיר. להעריך את הזמן שאתה צריך לפרוש את האריחים לפני ההדבקה הוא יבש. זה אמור לעזור לך לאמוד כמה מהר אתה צריך לעבוד כמה דבק להפיץ בבת אחת. הכלל הוא: אחד האריחים שווה דקה אחת.
2
הנח את האריח הראשון לפינה של רשת מצטלבים על הרצפה. יישר את הקצוות של האריח עם קווי הרשת. מניחים את האריח השני נגד אחד הראשונים, מחליק את הלשון לתוך החריץ של האריח במידת הצורך.
3
המיטה אריחים לתוך דבק ידי מכה אותם עם פטיש גומי.
4
מדוד לחתוך אריחים חלקית כי יש צורך למלא את החלל בין רצועות התרחבות האריחים. שכב אריח על גבי האריח האחרון הניח. מניחים את רצועת הרחבה כנגד הקיר. שכב אריח השלישי על גבי האריח השני לדחוף אותו עד שהוא מגיע רצועת הרחבה. עקוב אחר קצה של אריח השלישי על המשבצת השנייה. חותכים את האריח השני לאורך קו עם היד או כוח ראיתי.
5
הגדר את הדבק בין לילה.
6
בצע את ההוראות שסופקו על ידי החברה כדי להתקין את רצועות הרחבה.
7
החלף פנלים ותתלה את הדלתות. חתוך את החלק התחתון של הדלת עם היד או וראה אם היא לא נעה בחופשיות מעל הרצפה.
אם אהבת ואתה מעוניין לבצע התקנת פרקט ,צלצל עכשיו ל-052-6554424

parket.rabanim.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]