חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אדם ללא חלום הוא אדם ללא תקוה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרקט פרקטים התקנת פרקט הרכבת פרקט

נושא המאמר: איך לשמור על פרקט
מאת: שירה   שמור מאמר למועדפים

ההיסטוריה של ה פרקטים אומרת כי במשך מאות שנים ריצוף פרקט עץ היו מוצרים רצויים זמינים. פרקט הינו מוצר אמנות עשיר שפותח מהר מאוד ברוסיה.במאה ה17, הדרך הנפוצה ביותר של פרקט היה בשיטה המכונה "לבנים אלון" מפורסם בכל רחבי רוסיה.

פרקט יוצרה עם לוחות נפרדים, כגון פרקט כך נקרא "בחלונית; הפרקט". כאשר העץ צבע דבק לוחות, שתי השיטות יושמו: תשבץ ו שיבוץ.

עץ בצבע טבעי היה מוערך ביותר הפרקט. הפיצול עץ הנכון, בחירת הסמוך ריצוף צבע עץ הבדים תחת מסוימים זווית, לתרום תרומה משמעותית כדי פרקט האמנות. עץ שינוי הצבע שלו מול האור היא תכונה מוזרה של האמנות הפרקט.

ב -17 -19 ה הפרקט מאות שנים היה מעובד באופן ידני בלבד. לפי ה 80 של המאה המפעל פרקט האחרון הפך התפשטה. Parquest האמנות הרוסי הטוב ביותר של ה 18 במאה ה נשאר סינית הארמון בעיר לומונוסוב וב Ostankino המוזיאון. ה הפרקט המאה ה 19 נשאר הטוב ביותר הרוסי מדינת מוזיאון, ארמון החורף בסנט פטרבורג.

פרקט צריך טיפול קבוע כדי לשמור על המראה איכות. Swiping רגיל ומיפוי היא הטובה ביותר. לשמור על הלחות של הרצפה עד למינימום. אתה לא צריך לח לשטוף רצפות בשעווה. הפוך בטוח חול ולכלוך אינם מגיעים הפרקט שלך. המקום doormats או שטיחים על ומחוצה לה דלתות. העקב הנעליים גבוהה תגרום נזק כל משטח רצפה קשה. Fit רפידות מגן על רגליים של שולחנות וכיסאות, כך שהם יכולים להעביר בקלות ללא סכנה של לפורר את הרצפה.

באופן קבוע לסחוב ואת הוואקום הרצפה, לא לנקות אותו עם כריות שוחקים, סבונים חזקים או ניקוי. אין לכסות את הפרקט עם חומרים למים לטווח יותר משלושה ימים בלוח השנה. אל מבול פרקט עם מים, זה עושה את זה עיוות ו להתנפח החוצה.

בחורף, עם חימום הדליק ורטיבות האוויר היחסית נמוך מ 45%, הבדים פרקט לקבל ופרקט סדקים קטנים. כדי למנוע זאת, הטמפרטורה היא להיות הוריד ורטיבות יתוגבר. הטמפרטורה יכולה להיות שונה עם מזגן ואת הלחות ניתן להגדיל עם האוויר dampener או מאגרים פתוחים המכילים מים.

אם נשפך על הרצפה פוליאוריטן, יש להשתמש בנוזל לניקוי. כתמים כהים על רצפות עץ נגרמות לעיתים קרובות על ידי חשיפה לחומרים בסיסיים, אשר הורשו והתיבשו על הרצפה. כדי להיפטר מכתמים אלה יש להסיר את השעווה עם מים קריםמיץ פירות, חלב, שמנת, תה, לימונדה, בירה, יין, קפה מנקה עם סבון המבוסס נקי (סבון נייטרלי); שוקולד, שומן , שמן, משחת נעליים, סימני שפשוף, זפת מנקה עם רוחות לבן; דפוס ודיו אחרים, שפתון לנקות עם אלכוהול.
אם אהבת ואתה מעוניין לבצע התקנת פרקט ,צלצל עכשיו ל-052-6554424

parket.rabanim.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]