חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיסת היכרות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרקט פרקטים תיקון פרקט הרכבת פרקט

נושא המאמר: איך לתקן פרקט
מאת: שירה   שמור מאמר למועדפים

פרקט זה עץ יפה, אבל בלוקים פגומים יכולה להיות בעיה. עבור תיקונים אילו, יש להחליף את העץ הפגום עם התאמה לאריח הפרקט.
יש להחליף את החלק הפגום של הפרקט, להשתמש באריח מתאים; אם אתה לא יכול לקבל אריח n,tho, לסיים את אריח חדש כדי להתאים לפני התקנתו. השתמש אריח שלם או חתיכה אחת של היחידה, כנדרש;
הסרת עץ פגומים
ראשית, להסיר את חתיכת פגום של עץ. אם או כל יחידת אריח פגום, לבצע שורה של חורים גדולים ברחבי גוש, נגד הזרם, עם מקדחה או מקדחת ארכובה. מקדחה לחלוטין דרך פגום לחסום, אבל לא לתוך subfloor תחת זה. ואז, עם חדה אזמל ופטיש, בזהירות לפצל את הבלוק לחלץ את השברים. הקפד לא לפגוע חתיכות סביב עץ.
להסיר את חתיכת עץ מן הצורך
יחידת פרקט; במידת הצורך, לחתוך את החוט
שגם כך מחזיקה אותו.
אריח הפרקט רוב הוא החזיק יחד עם-and-Groove המפרקים הלשון. בצדי מחורץ, בזהירות לשלוף את חתיכות לחסום את מעבר לשונות הסמוך. אם הצדדים מחורץ מקל, השתמש באזמל כדי לחתוך את החלק העליון בצד היחיד של החריץ; להיזהר לא לפגוע לשונות של חתיכות הגובלים. בצדי לשון של המשבצת, בזהירות להוציא את הלשון, כי החזיק את גוש פגום ליד המשבצת. אם את פיסת הלשון מקלות, לחתוך אותו עם אזמל ולאחר מכן בזהירות לחטט מתוך לחתוך חתיכה.
אם רק חתיכה אחת של פרקט אריח או יחידת פגום, להסיר רק את חתיכת. עם חדה אזמל ופטיש, בזהירות רבה הפיצול נפגע לחלץ חתיכת מתוך רסיסים. אם חתיכות של יחידת מוחזקים ביחד על ידי תיל שגם, להחזיק את חתיכת פגום עץ עם חוטם צבת-מחט; לחתוך שגם עם מספרי תיל כדי לשחרר את חתיכת פגום.
החלפת ווד פגומים
לאחר הסרת החלק הפגום של עץ, להכין את הפער עבור החלפת היצירה. לגרד subfloor כדי להסיר כל דבק הנותרים; לוודא שכל החלקים של בן פיסת עץ הוסרו. אם לחתוך שגם תיל כדי להסיר את חתיכת זקן, לקצץ לקצץ את הקצוות סומק ואת הברז אותם בקלילות עם פטיש כדי לשטח את נקודות חדה של התיל.
להתאים את אריח חדש לתוך הפתח, להשתמש
אזמל כדי לחתוך את הקצוות בתחתית
שני הצדדים מחורץ.
כדי להחליף את העץ שנפגע, להשתמש אריחים תואמים שלם או חתיכה אחת של התאמה יחידה. אם אתה משתמש אריח שלם, להתאים ו מחורץ הקצוות לשון כדי האריחים שמסביב. עם חדה אזמל ופטיש, בזהירות לחתוך את הקצוות בתחתית הבולטות של הצדדים מחורץ; האריח החדש יתאים על גבי הלשון הגובל במקום נעילה סביבם. בחן את האריח עבור לנכון כדי לוודא שיש לך לחתוך מספיק.
אם אתה משתמש אחד חתיכת התאמה ביחידה, בזהירות לקחת את יחידת חוץ כדי להסיר את חתיכת הרצוי של עץ; במידת הצורך, לחתוך את החוט שגם שמכיל את פיסת ליחידה. לקצץ לקצץ קצוות שגם את הסומק, ואת הברז אותם קלות עם פטיש כדי לשטח אותם. בדוק את חתיכת עץ כדי להתאים את הפער. אם הקטע הוא חזק מדי בפתיחה, חול הקצוות של החלפת היצירה קלות עם נייר זכוכית, חול בינוני. להיזהר לא לפגוע לסיים על העץ.
השלמת תיקון פרקט
להשלים את התיקון, דבק בלוק חדש של העץ למקומו. אם אתה מחליף אריח שלם, הרצפה להשתמש דבק אריחים; להחיל את דבק כדי subfloor של פתיחת מחורצים עם מפזר. בצידי מחורץ של האריח, להחיל מעיל דק של דבק נגרים למטה בקצה העליון של החריץ. להגדיר בזהירות את האריח למקומו החדש, לשון הצדדים הראשונה, לנעול לתוך החריצים של אריחי הגובל; להגדיר את הצדדים מחורץ בחוזקה כלפי מטה על לשון הגובלים.
כאשר אריח ממוקם כראוי, סט בלוק של עץ גרוטאות מעליה ברז אותה בחוזקה כלפי מטה עם פטיש כדי האג"ח ברמה זה. בשולי החדשות האריח צריך להיות מיושר עם משטח של אריחי שמסביב. להסיר במהירות את כל עודפי דבק עם מטלית לחה.
אם אתה מחליף רצועה אחת או חתיכה אחת יחידה, להשתמש בטון אפוקסי לקשר אותה למקומה. מערבבים את אפוקסי כמו נוהלה על ידי היצרן, ולהחיל את אפוקסי כדי מאחור את הקצוות של החלפת היצירה. הגדר את היצירה אל מקום פתיחת ברז אותה למקום עם עצים לחסום ו פטיש כדי האג"ח ברמה זה. להסיר במהירות כל אפוקסי עודף עם מטלית לחה.
כדי לוודא את חוזק הפרקט, יש לכסות אותו עם חתיכות עץ . תנו דבק אפוקסי או ייבשו לחלוטין לפני הסרת העץ. לבסוף, אם החתיכות עץ לא התחברו לרצפה-הכל בסדר.
אם לא הצלחת-פנה אלינו ואנו נבצע תיקון פרקט
052-6554424

parket.rabanim.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]