חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פעולות רשות המיסים כנגד העלמות מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון בעיות פיריון

נושא המאמר: בעיות פריון, דיקור סיני וצמחי מרפא
מאת: קרן זליכה    שמור מאמר למועדפים

החברה המערבית מנהלת אורח חיים מהיר ולחוץ, נשים מתקדמות, מפתחות קריירה ודוחות את מועד התעברותן, מה שהוביל למצבים בלתי מובנים של אי פריון או הפלות.



טיפול ברפואה סינית בבעיות פריון שונה מהרפואה המערבית. ההתבוננות על כל אישה ואישה היא פרטנית, למרות ששתיהן מתלוננות על בעיית פריון הן תקבלנה טיפולים שונים זו מזו. ברפואה סינית שמים לב בזמן האבחנה למצב הדופק, הלשון, הבטן, עקומת חום השחר, אופי המחזור החודשי והתנהלותו. הוסת נחשבת לתקופה של היטהרות, דם הוסת בעל אופי שונה מהדם הזורם בעורקינו ולו תכונות נפשיות יותר. כמות הוסת תלויה במצב האיברים המעורבים בייצור דם והם כבד, טחול, כליות והלב. מחזור האישה מתחלק ע"פ הרפואה הסינית לארבע עשרה ימים ראשונים המהווים את שלב היין, וארבע עשרה ימים אחרונים המהווים את שלב הינג. חוסר איזון בין יין וינג בגוף עלול ליצור שיבוש בהופעת הוסת, איכותה, כמותה, זמן הופעתה והופעת סימנים טרום וסת כגון עצבנות, תאווה למתוק, נפיחות בטן ושד ואף בעיות בהתעברות.

הגורמים לחוסר איזון אנרגטי של יין וינג יכולים להיות עבודה רבה, תזונה לקויה, פעילות מינית מוגזמת שנים לפני כן, לבישת חולצות בטן שגורמות לחדירת קור למערכת הגניקולוגית ועוד..

התחלת הטיפול האידיאלי הוא מספר חודשים לפני הרצון להתעברות. הטיפול יתבצע בשני בני הזוג אך הדגש הוא באישה. רק לאחר הבאת הזוג לידי איזון מומלץ להתחיל בניסיונות ההתעברות.

שילוב בין הרפואה המערבית לסינית הינו אידיאלי ונותן תוצאות טובות יותר. טכניקת דיקור, צמחי מרפא ותזונה יכולים לעזור ולתמוך בעיבוי רירית הרחם, להגדיל את מספר הזקיקים ואיכותם, להרגיע את האישה ולהתמודד עם תופעות הלוואי של התרופות מערביות הניתנות.

אני מאמינה כי חלק נכבד מהנשים המנסות להיכנס להריון יכולות להיעזר ברפואה סינית לאחר שעשו את כל הבדיקות המערביות. לרפואה סינית כלים לטפל בלחצים ובתופעות הלוואי שמאפיינים את תקופת טיפולי הפריון, לתמוך בעיבוי רירית הרחם ולהגדיל את כמות ואיכות הזקיקים.



המלצתי היא לטפל באישה ובגבר יחד עוד לפני תהליכי ההפריה ע"מ להכין את הגוף לקליטה טובה יותר.



הסיבות לאי פריון בראייה סינית:


עבודה מוגזמת: פעילות רבה לאורך שנים פוגמת באספקט יין הכליות שמתוקף תפקידו אחראי על רירית הרחם ואספקת הדם בה.

תזונה קרה: פוגמת באנרגיית ינג כליות- טחול, נוצר מצב של "קור ברחם" "רחם עקרה" ואי פריון

פעילות מינית מוגברת בגיל צעיר: הכליות אחראיות באופן ישיר לתהליך הפריון ברפואה סינית. פעילות מינית עלולה לפגוע באיכות יין הכליות ותמצית החיים וכך לגרום לעקרות.

טראומה חיצונית: ניתוחים גניקולוגים או צלקות בבטן תחתונה עלולים לפגוע בזרימת הצ'י באזור ובמפגש בין הביצית לזרע.

יעילות הטיפולים ברפואה סינית:

1. הורדת מתחים: הדרך להתעברות לעיתים רצופה מכשולים נפשיים העלולים לפגום בסיכויי ההפריה ובקליטת העובר, לכן דיקור וצמחי מרפא הינם כלי מצוין לטיפול במצב זה. נמצא כי סיכויי ההצלחה של הפריה חוץ גופית או הזרעה יכולים לעלות אם משולבת טכניקה מפחיתה מתחים במהלך קורס הטיפולים.

2. הפחתת תופעות הלוואי בזמן לקיחת הורמונים: דיקור יכול להפחית באופן משמעותי את תופעות הלוואי של הצטברות נוזלים ורעלים שנוצרים כתוצאה מלקיחה ההורמונים בתהליכי ההפריה. מניסיוני האישי נשים עוברות מספר לא מועט של הזרעות והפריות בהן הן מזריקות לעצמן הורמונים. בתקופה זו הן מדווחות על נפיחות בטן תחתונה, נפיחות בשד, גלי חום, כאבי ראש, בחילות, שינויי מצבי רוח, פריחות ועוד. לעיתים לאחר כישלון הפריה אחד עומדת הברירה להמשיך בקורס טיפולים נוסף שבו נלקחים שוב הורמונים עם סכנה של תופעות לוואי נוספות. הגוף קורס תחת הנטל וכאן נכנס תפקידה של הרפואה המשלימה העוזרת בהתמודדות מול חומרים כימיים אלו. דיקור יכול לשפר את הצטברות הנוזלים כתוצאת מהזרקת גונל-F, פרגונל, מונוגון ולהפחית את עליית המשקל.

3. עיבוי רירית רחם: דיקור וצמחי מרפא סינים יכולים לשפר ולעבות את רירית הרחם. רופאי פריון משתמשים באיקקלומין העלול ליצור תגובה לא רצויה של רירית דקה. נשים דיווחו על שיפור במצב הרירית כאשר שילבו את טיפולי IVF עם צמחים ודיקור.

4. חימום הרחם: הרחם הינו אינקובטור טבעי שחייב לשמור על טמפרטורה טובה כדי שההפריה תשמר. נשים רבות לוקחות הורמונים, מפתחות נוזלים בבטן תחתונה עלולות לסבול ממה שנקרא "רחם קר". כמו כן עוד לפני תהליכי הפריון, בזמן תשאול המטפל הסיני ינסה לדלות מיידע אודות הסיכויים למצוא "רחם קר"- פתולוגיה שיכולה להסביר את אחת מהסיבות לבעיית ההשרשה.

5. מניעת הפלות חוזרות: נשים לעיתים הורות אך בחודשיים הראשונים מסיבה לא תמיד ידועה מתרחשת הפלה. רפואה סינית מאמינה כי רחם קרה, חולשת צ'י ודם לא מספקים לעובר הזנה ותנאים להישאר ברחם ולכן הוא "נופל". לרחם צרכים מיוחדים לשמר את העובר בתוכה. בטיפול ע"י דיקור וצמחי מרפא אנו מנסים להחזיר את יכולת הרחם להחזיק את ההריון.



הטיפול:


כל מטופלת עוברת הערכה בנוגע למצבה הנפשי, התזונתי, ואורח החיים שבו היא נמצאת. הדיקור לרוב מתבצע אחת לשבוע ולקיחת הצמחים מתבצעת פעמיים ביום. התרופה לרוב נלקחת כאבקה שמכינים ממנה תה או כחבילת צמחים שאותם מבשלים למרק.

סמוך להחזרת העוברים נעשים מאמצים משני הצדדים להיפגש ע"מ לשפר את סיכויי ההשרשה.

ישנן נשים העלולות להזדקק לטיפולים ממושכים יותר כיוון שהן:



א. קרובות לגיל 40

ב. סובלות משחלות פוליציסטיות

ג. מדווחות על רמות FSH גבוהות

ד. סובלות מאנדומטריוזיס



לפרטים נוספים כנסו לאתר סינימד:
www.sinimed.co.il

אודות הכותב:
קרן זליכה M.A, Lic. Ac

מומחית בגניקולוגיה סינית. מטפלת בבי"ח בליניסון ובקליניקה פרטית. עורכת את אתר סינימד לרפואה סינית.
קרן זליכה למדה בארץ והתמחתה בטיפולי גניקולוגיה ברפואה סינית בסין שלוש שנים במסגרת תואר שני.



www.sinimed.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרן זליכה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]