חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכנית פיננסית לעסקים - איך עושים את זה נכון?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מזרנים מזרן מזרנים אורטופדים מזרון

נושא המאמר: מזרני לטקס וחומרים סינתתים עובדות שכדאי לדעת
מאת: אבישי הררי rahit4u   שמור מאמר למועדפים

חידושים בתחום השינה ומזרונים

סקר שקראתי לאחרונה, נעשה בארה"ב ע"י חברת אסנטיה, יכול ללמד הרבה על מזרני ספוג עצל או בשמות אחרים גם נקראים מזרני ויסקו, מזרני שמפור, מזרני אלוורה, ושמות אחרים שכולם מתכוונים לספוג עצל שמשחרר אוויר מהנקבוביות באטיות .
הסקר מתייחס בעיקר למזרנים מספוג עצל אך ניתן ללמוד ממנו רבות על מזרנים בכלל, הרגלי שינה,ובמיוחד כדאי לשים לב להבדלים בין חברות המזרנים השונות ומשמעותם לאיכות השינה שלנו.

מזרני ויסקו כ"כ נפוצים היום, יש לא מעט אנשים שמשקיעים את מיטב כספם במזרונים שנחשבים לאיכותיים במיוחד, חדשניים בשוק, בעלי תכונות ייחודיות, ובכול זאת אינם רואים שיפור באיכות השינה שלהם, בד"כ זה מתבטא בשינה לא רגועה, קמים בבוקר עייפים ולעיתים עם כאבי גב, ולא מבינים אך הפתרון לא במזרן.
לא כל הפתרונות נמצאים בגוף המאמר, אך על חלק מהם נוכל ללמוד מההשוואה שביצעה החברה.
החברה משווה בן מזרני ויסקו ,ספוג עצל שבד"כ עשויים מחומרים סינטטיים לחומרים שמהם עשוי המזרן שלהם שהוא חומר טבעי שמופק מעצי גומי באינדונזיה בדיוק כפי שמפיקים את המייפל בצפון אמריקה מעצי מייפל .
חומרים סינטטיים שמהם מורכבים מזרני וויסקו מיוצרים בתרכובות שונות של חומרים נדיפים ולכן ישנם אנשים שרגישים להם ויכולים להתעורר עם כאבי ראש כתוצאה משאיפתם במשך השינה . הדבקים שמשתמשים בהם להדבקת שכבות שונות במזרנים הם בד"כ סינטטיים ומסייעים להתגברות כאבי הראש.

את מי שמעניין יותר לדעת על החומר בכלל אוסיף ואומר שיחס מומלץ של נפח למשקל הוא 5 ליברה לכול קוביק פיט שזה אם חישבתי נכון 2.26 ק"ג לכול 0.33 מר (שזה אומר מזרן זוגי מאוד כבד )ביחס משקל נפח זה מבטיח לרוב 15 שנים ויותר למזרן .

טמפ" אופטימאלית לביצועים של המזרן היא בין 18-24 מעלות צלסיוס למעשה החומר מושפע מטמפרטורת החדר ולא רק מטמפרטורת הגוף וההשלכות על הישנים על מזרני וויסקו שאם לא משנים את טמפ" החדר לטמפ" האופטימאלית מזיעים מאוד או שתגובות המזרן איטיות יותר ופחות אפקטיביות כשקר מאוד.
יש גם משמעות אמנם פחות משמעותית בעניי והיא לזמן ההסתגלות של הגוף למזרן (בד"כ מס דקות )
דבר אחרון שמציינים בחברת אסנטיה שיציקת הספוג ליצירת מזרנים מתבצעת בבלוקים של 32 אינץ עובי ותגובות החלקים העליונים שונה מליבת היציקה ולכן ייתכנו שינויים בתגובות בן המזרנים
אן לנו יחסים דיפלומטים ויחסי מסחר ישירים עם אינדונזיה וספק אם היינו מייבאים משם חלב גומי לייצור מזרני ויסקו .

במאמר הזה התכוונתי להציג בפניכם תמונה קצת שונה וביקורתית על מנת שתוכלו להשוות בן מזרנים סינטטיים שונים ולבחון התאמתם לתכונות האשיות שלכם , לבחון את רגישותכם לחומרים השונים ולתנאים שיש לכם בבית (עם מזגן או בלי )
מזרני וויסקו הם מזרנים פופולאריים ,מתקדמים עם יכולות נפלאות אך דווקא בשל כך כדאי גם לא להתבונן על השוק מבעד לעדשת העדר ולבחור מזרן בהתאמה אישית

תודה אבישי הררי גיבלי
rahit4u.co.il
1-800-305-306

rahit4u.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבישי הררי rahit4u שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]