חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על סוד אריכות החיים של היפאנים: מעט תה למחשבה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניקוי מנדפים ניקוי ארובות ניקוי קמין

נושא המאמר: ניקוי ארובות של קמין – מרי פופינס מגיעה!
מאת: מיה פייר   שמור מאמר למועדפים

תמיד חשבתי שניקוי ארובות זה משהו שרואים רק בסרטים מצויירים... אתם בטח זוכרים - נו מרי פופינס והחברים שגולשים בתוך הארובה ומופיעים בתוך הבית... אבל מסתבר שיש חברות שהמומחיות שלהן זה ניקוי ארובות בבתים פרטיים.

מסתבר שמי שיש לו תנור או קמין בבית המופעל או ע"י עץ או ע"י נפט צריך לדאוג לניקוי הארובה אחת לכמה זמן אחרת היא עלולה להיסתם והעשן עלול להיכנס חזרה לתוך הבית. במקרים מסויימים, חומרים שמצטברים בארובה יכולים אפילו להביא לפריצת דליקה – אפילו גיץ קטן מספיק כדי להצית את החומרים שהצטברו עם הזמן בארובה והכל יכול לעלות באש.
לפני כשנה, בתחילת החורף שעבר, ניסינו להדליק את הקמין בבית שלנו וגילינו להפתעתנו שהוא לא מחמם. לא רק שהוא לא חימם, גם פתאום שמנו לב שנכנס לנו עשן לתוך הבית, במקום לצאת החוצה דרך הארובה. אחרי בדיקה ארוכה ומתישה מאוד של מי יכול לעזור לנו, גילינו שפשוט הארובה הייתה סתומה והעשן מהשריפה פשוט לא עלה למעלה.

חשוב שמי שמבצע את העבודה הוא מקצועי, מיומן ואמין ושהחברה היא בעלת אישורים לעבודה בגובה כיוון שכדי לנקות ארובות מן הסתם צריך לעלות לגג ומשם להתחיל...

חברות שמוסמכות לנקות ארובות מנקות גם מנדפים ותעלות במסעדות ובבתי קפה, ובכל מיני מקומות בהם יש מטבחים תעשייתיים. חשוב לבצע ניקוי כזה כל שנה, לפעמים גם פעמיים או שלוש בשנה כדי למנוע מצב של דליקה בארובה בגלל כל החומרים הדליקים שמצטברים שם במהלך הבישול. ניקוי מנדפים חשוב גם לשמירה על רמת ההיגיינה והניקיון במטבח, למניעת נזילות שמן ולשמירה על איכות שאיבת האויר והעשן מהמנדף.

ניקוי ארובות וניקוי מנדפים – אולי עד סוף השנה מרי פופינס תגיע גם לישראל!

www.gako-ks.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיה פייר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]