חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בעלים של עסק ביתי – האין זה נפלא?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תאילנד בולנט הודו מזרח רחוק

נושא המאמר: הודו
מאת: kombo   שמור מאמר למועדפים

הודו, מדינה לחלוטין משוגעת. מתישה, ההודים יכולים להיות מעצבנים ברמות שטרם הכרתי, אתה מתחרפן מעצם המחשבה שמישהו פעם הכתיר אותם כשאנטיים... אבל יש רגע אחד בו היא נכנסת לך לנשמה ואז אתה מרגיש שהיא חלק ממך. לי זה קרה ברגע אחד. היא חילחלה לי עמוק למנהגים, לצורת אכילה שלי ולצורה בה דיברתי, שתיתי, אכלתי, התבטאתי בשירותים(...), התלבשתי וישנתי. לא שמתי לב אבל זה היה בי, אימצתי מנהגים בלי להיות מודעת אליהם. רק מטיילים שטיילו איתי התחילו להגיד לי את זה, כמה הודו נטמעה בנשמתי. יום אחד נסעתי באוטובוס, לא קרה כלום מיוחד שהדגיש את זה אבל ההכרה הזו פתאום הכתה בי: הרגשתי שאני מכירה ומבינה את המדינה הזו על כל יושביה, טיפוסיה ואורחת החיים בה. זו הייתה נסיעה שגרתית לחלוטין ברחבי התת יבשת, עלו נשים מקומיות לאוטובוס ופתאום, תוך כדי ההבנה, התחלתי לחייך לעצמי. כמה אני מתה על המקום פה, מכירה אותו, הוא חלק ממני, אני ממנו וזה נס. היה לי אושר להכיר בזה.
ואז אתה חוזר, אל הקלות הבלתי נסבלת בה מים חמים למקלחת יש בשפע מאנרגיית דוד חשמלי, בה צלצול פלאפון קוטע כל עיסוק שלך ואין זמן לעשות את כל פעילויות הפנאי המדהימות שיוצא לך לעשות כשאתה נודד בדרכים- לצייר, לעשות שרשראות, לשייף קוקוסים וליצור מהם צמידים.... לכתוב, לקרוא ספר, לצפות בשקיעה כל ערב מעל לאגם/נהר.
אם יש משהו פשטני שאני נכספת אליו שוב הוא לשמור את קליפת הבננה שהרגע אכלתי ולתת אותה לפרה הראשונה שתזדמן לי ברחוב.
אחרי חצי שנה בה חרשתי את הודו מצפונה הירוק, דרך רג'סטאן, גואה, דרך ההרים בדרום, עד לקניאקומרי (מה שקרוי ה"שפיץ"), נסעתי ללילה אחד לנפאל להאריך את הוויזה. משהו לא התחבר אצלי לנפאל. כשהבנתי שאני מרגישה זרה לגמרי, פתאום סטרה על פניי העובדה המזעזעת ש... אני מתגעגעת להודו! אחרי כמה שעות בגבול פגשתי נפאלי שאורב לתיירים בגבול ששאל אותי- "את יודעת מה פירוש המילה הודו?", "לא", עניתי. "i never do it again", הוא אמר. 'משעשע הבחור', חשבתי לעצמי, וכבר חיכיתי שהשעה תהיה 6 בבוקר שאוכל לעלות על האוטובוס חזרה לורנסי.
אז זו היתה הודו שלי, שבעה חודשים אינטנסיביים בה שהגיעו לקיצם רק לפני שלושה חודשים. בסופו של דבר לא חשובות ההמלצות, המסלולים של אחרים ולא חשוב מה תשמעו ואיזה סיפורים של אנשים תיקחו איתכם. כל אחד חווה את הסיפור של הטיול שלו לבד. רק תשמרו על עצמכם, תכבדו את הודו ושובו הביתה בשלום

הודו טיול בהודו נסיעה להודו מזרח רחוק מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il

www.balbala.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י kombo שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]