חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טויוטה קורולה נגד יונדאי 30i איזה רכב יותר טוב עבור הנהג הישראלי? ומה סוד הצלחתה של המכונית הנמכרת בישראל מאזדה 3 ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוספי תזונה טעם טבע אלטמן ביוסיל

נושא המאמר: טיפול וטיפוח העור השער והציפורניים מבפנים החוצה
מאת: ד"ר זאנה לרנר   שמור מאמר למועדפים

הזנת הגוף (תזונה ותוספי תזונה) ערוץ מרכזי לטיפול וטיפוח העור השער והציפורניים.
מאת: ד"ר זאנה לרנר- רופאת משפחה ומומחית ברפואה אסטטית.


מגמת האנטיאייג'ינג והכמיהה ליופי ושימור הנעורים תופסת ומתחזקת בעולם כולו.
מגמה זו מתחזקת במקביל עם הכמיהה לשמירה על בריאות תקינה.
הטיפול בעור הפנים- הטפול בעור הפנים המקובל הוא ע"י קרמים מסוגים שונים שמורחים חיצונית על העור. לאחרונה הגיעו מחקרים התומכים בכך שלא די בכך והבסיס הנכון לטיפול בפנים הוא הטיפול מבפנים. הכוונה להזין את הגוף הן ע"י תזונה העשירה בויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות, וכמו גם ע"י תוספי תזונה ספציפים. טיפול מבפנים החוצה.
מצבו של העור משתפר באופן משמעותי באם מקפידים על אכילה מסודרת עם תוספי תזונה המכילים ויטמינים ומינרלים מותאמים. קיימות גם תוספות דרך הפה אשר משפרות מצב העור, השיער והציפורניים על ידי השפעתם ברמה הפיזיולוגית והמערכתית על הגוף כולו. .
העור שלנו מהווה מחסום להשפעות חיצוניות מזיקות שונות כגון קרינה ,חומרים כימים חיצוניים ופגיעות מכאניות שונות .עם השנים משתנה מצבו החיסוני של העור, הדבר מתבטא בירידה בלחות ובגמישות העור. שינוים אלה ניתנים לטיפול ע"י הזנת העור וטיפוחו דרך התזונה ודרך לקיחה של תוספי תזונה.
השפעתם של קרינה, עישון, תזונה לא נכונה, שתיית אלכוהול מביאים להופעת קמטים וכתמים עקב שינוי כמות הקולגן וכתוצאה מכך, ירידה בגמישות ואיכות העור . במידה ומצבו של הקולגן משתפר, או אז ניתן לעזור בהאטת תהליכי הזדקנות העור.
לתהליכי חמצון חשיבות מרכזית בטיפוח העור. טיפוח דרך הפה המכיל אנטיאוקסידנטים או חומרים (כגון : סלניום) המגרים את המערכת האנזמיתית האנטיחימצונית שיכולים להגן ולהקטין את רמת הסטרס שהעור עובר וכתוצאה מכך מזדקן.

אנטיאוקסידנטים והעור
ויטמין A (רטינול, ונגזרות של בטא קרוטן) ויטמין C וויטמין E (טוקופרול) הינם אנטיאוקסידנטים שמקורם במזון וניתן לקבל אותם גם כתוספי תזונה. חומרים אלו משפרים את הגנתו של העור כנגד קרינה ומשפרים את תפקודו. לפי מחקרים שונים אשר נעשו בשוויץ ומדינות אחרות הוכח כי חל שיפור ניכר במצב העור לאחר שימוש בקומפלקסים של הויטמינים הללו.במחקר אחר הראו השפעה של ביוטין במינון של 2.5 מ"ג על הארכת ציפורניים ושיער.ביוטין משמש כקופקטור חיוני למספר אנזימים האחראים לשלבים חיוניים במטבוליזם של העור. במחסור חמור של ביוטין ניתן לצפות בבעיות בעור כולל דרמטיטיס קשקשת ואלופציה.

האלסטיות (הגמישות) של העור השתפרה אחרי שימוש בתוספי תזונה שהכילו: ויטמין C, ויטמין E קרטנואידים, סלניום,חומצות אמינו ופיקנוגנול (אנטיאוקסידנט חזק). לאחר 6 שבועות העור הפך לרך יותר גמיש ונעים יותר למגע.בהשואה לקבוצת הפלצבו (האינבו).
מינרלים:
אבץ- מזה שנים רווחת הדעה כי מחסור באבץ יכול להוביל לנשירת שיער. אולם לאחרונה הוכח כי לא קיים קשר בין אבץ והתקרחות אזורית.
חומצה סיליצית- במחקרים שנערכו על נשים לתקופה של 90 יום הוכח כי תוספת של חומצה סיליצית משפרת את איכות העור והשער. השינוי בשיער התבטא בעליה בעוביו ובירידה בשבירות שלו. כמו כן חל שיפור בקרב נשים עם ציפרוניים שבירות.
פיטואסטרוגנים ואסטרוגנים
בגיל המעבר (המנופאוזה) מתרחשת ירידה ברמת האסטרוגן (ההורמון הנשי) אצל אוכלוסיית הנשים. ירידה זו גורמת לירידה בקולגן ב- 5 השנים הראשונות של המנאופאוזה. נשים הלוקחות הורמונים תחליפיים לגיל המעבר (המכילים אסטרוגנים) נראה שיפור במראה העור. העור הופך לעבה יותר וגמישותו גדלה.יש לציין כי שימוש באסטרוגנים דרך הפה הינו טיפול רפואי, ומחייב מעקב רפואי.
שימוש בפיטואסטרוגנים (מזונות מן הצומח המכילים תרכובות דמויי אסטרוגן המצויים לדוגמא במאכלי סויה) יכולים לשפר את מצב העור של האישה ולהפחית את כמות הקמטים ליד עיניים לאחר 12 שבועות של שימוש רצוף.
גליקוזאמינגליקאנים
נבחנה השפעתו של מיצוי מסחוסי דגים על עור פגוע מנזקי שמש בקרב נשים. החומר שקבלה קבוצת הניסוי היה סוג של גליקוזאמינגליקאנים. לאחר 3 חודשים של המחקר חל שיפור משמעותי בעור שהיה פגוע מנזקי שמש. גם שער שביר וציפורניים שבירות התחזקו והשתפרו באותו המחקר.
חומצה אורטוסיליצית מצומדת לכולין (ביוסיל)
חומצה אורטוסיליצית מצומדת לכולין הנה תרכבות זמינה ביותר והיא משפיעה על רקמת החיבור- הקולגן ולפיכך יש לה השפעה על העור.במחקר שבדק את השפעת החומצה האורטוסיליצית המצומדת לכולין על 50 נשים בעלות עור פגוע מנזקי שמש נמצא כי חל שיפור במראה העור השער והציפורניים לעומת קבוצת הביקורת. ההסבר נעוץ ביצירה מחדש של קולגן בדרמיס. המחקר התבצע למשך 4 חודשים. במחקר נוסף שהתמקד בשער ובדק 48 נשים עם שער דק נמצא בתום הניסוי עליה בעובי השערה, עליה באלסטיות השערה וירידה בשבירות שלה. ההסבר הוא כנראה ע"י עליה בגירוי ליצירת קולגן ע"י הפבירובסלטים שהם קובעים את עובי זקיק השערה.




סיכום
המדע המתקדם והמחקרים בתחום הקוסמטיקה מדגישים את חשיבות הטיפול והטיפוח בעור כטיפול משולב. חיצוני ופנימי כאחד.
הטיפול והטיפוח החיצוני כולל את כל הקרמים שמורחים חיצונית על העור . הטיפול והטיפוח הפנימי מתיחס לתזונה ולתוספי התזונה. אין ספק שתזונה נכונה הכוללת חומצות שומן חיוניות, ויטמינים ומנרלים (בעקר אנטיאוקסדנטים) עשויה לתרום לתהליך הטיפוח והאנטי אייג'ינג של העור.
מה שלא ניתן לקבל בתזונה נכונה ניתן להעזר בתוספי תזונה כגון: חומצות שומן מסוג אומגה 3, חומצה אורטוסיליצית מצומדת לכולין, (ביוסיל) ויטמין C, פיקנוגנול (אנטיאוקסידנט חזק).ועוד.

Reference:
Nathalie Demeester, Dirk Vanden Berghe, Mario Calomme, Andre Barel
Hand Book of cosmetics dermatology , Informa Healthcare.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר זאנה לרנר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]