חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בדק מכון ל הנדסה שמאות בטיחות ו איכות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סבלנות וענווה המפתח לאהבה זוגיות לפי הקבלה מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה ענת יהל סימן טוב

נושא המאמר: סבלנות וענווה: המפתח לאהבה
מאת: ענת יהל סימן טוב   שמור מאמר למועדפים

סבלנות וענווה: המפתח לאהבה
אהבה ביהדות
הקבלה מגדירה אהבה בתור אחדות. חיים משותפים של בני זוג, שתי נשמות שהתחברו בעולם הגשמי ומטרתן להשכין שכינה בעולם – לחיות בנחת וסיפוק ולהגיע ביחד להתעלות רוחנית ולרמת חיבור מושלמת.
אהבה היא בעצם חיבור רוחני שרק הולך ומעמיק עוד יותר ככל שהחיים הזוגיים ממשיכים וזה דרך עבודה מתמדת על ההיכרות עם בן הזוג ושמירה על יציבות הזוגיות.
החיבור הרוחני שהנו האהבה יכול להתקיים רק אם שני בני הזוג ילמדו לחיות אחד בשביל השנייה – לשים את הצורך במילוי רצונותיהם במקום השני ואת הצורך למלא את רצונות בן הזוג במקום הראשון, מתוך הבנה שחוסר אנוכיות מחזקת את יסודות הזוגיות ויוצרת קרקע פורייה לצמיחה כזוג.

איך לשמור על האהבה לאורך זמן?
במהלך החיים הזוגיים אנו מוצאות את עצמנו לא פעם רבות עם בן הזוג, מחליפות עמו האשמות ומוציאות עליו כעסים, דבר שיוצר את הפחד מכך שהזוגיות תתפורר לה ושעוד כמה ריבים כאלו והאהבה תיעלם.
החדשות הטובות הן שאם בוחרים להשקיע בקשר, אפשר לשמור על האהבה אבל יש שני שינויים שאנו (וגם בן הזוג כמובן) חייבות לעשות בעצמנו כדי לוודא שהקשר יחזיק מעמד ויפרח – שני מפתחות לאהבה והם סבלנות וענווה.
• סבלנות
סבלנות מבטאת את היכולת שלנו להתאפק ולא לדרוש ולהביע חוסר שביעות רצון. כוחן של המילים גדול הוא ולדעת מתי לשתוק ולא לפגוע, משמעותי כל כך ביצירת הבסיס האיתן להמשך קיומה של האהבה.
עליכן להבין, ודרך פועלכם, ללמד גם את בן הזוג, שאתם שונים זה מזו – אתם בנויים אחרת, חושבים אחרת ופועלים אחרת ולכן כל אחד מכם רואה היכן השני לא מתוקן, מה הם הפגמים בו, אך במקום להעיר על הפגמים הללו ולנהוג בחוסר סבלנות כלפיהם, תנהגו כלפי בן הזוג כפי שהייתן רוצות שינהג כלפיכן ומכך תשפיעו עליו לתקן את עצמו באופן חיובי, ולא על דרך השלילה – דרך ריבים וכעסים.
• ענווה
כעס פוגם בנשמה, הוא יכול להפוך כל אחד ואחת מאיתנו למפלצת פוגענית שרק דורשת ודורשת ודורסת כל מי שעומד בדרכה. הדרך להיפטר מהכעס הוא להתרגל לחשוב שאף אחד בעולם לא חייב לנו דבר, גם לא בן הזוג. המחשבה שמגיע לנו נובעת מאגו גרידא, והיפטרות מהמחשבה הזו מאפשרת לנו לנהוג בענווה ובעת אי הסכמה עם בן הזוג, במקום להאשים, אנו מסוגלות להסתכל על עצמנו ועל מה שאנו יכולות לשנות בנו כדי לשפר לתקן את המצב.

בפעם הבאה שאתן מוצאות עצמכן בריב עם בן הזוג על כך שהוא לא הראה לכן אהבה, לא שטף כלים, לא התייחס לדבריכן ברצינות או כל דבר אחר, זכרו שכדי לשמור על האהבה חיה חייבים ללמוד כיצד להניח בצד כעסים ודרישות, ולהתמקד בדברים החיוביים בבן הזוג. היחס החיובי יגרור ממנו יחס חיובי ויביא לידי כך שהשכינה תשרור ביניכם.
מאת ענת יהל סימן טוב
מרכז בלב שלם – מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה

ענת יהל סימן טוב | מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה | סבלנות וענווה המפתח לאהבה


www.anatsimantov.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענת יהל סימן טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]