חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חישוב מס נפרד לבעלי עסקים בעל ואישה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אופציות דיגיטליות אופציות בינאריוצ

נושא המאמר: שיטות מסחר אופציות דיגיטליות
מאת: jonysalama   שמור מאמר למועדפים

אם אתם סוחרים בבורסה , מתעניינים במסחר באינטרנט או סתם אוהבים לחיות על הקצה בכל הקשור לרווח כספי במקרה הטוב או להפסד במקרה הפחות טוב- וודאי כבר שמעתם על מסחר אופציות דיגיטליות.
אופציות דיגיטליות קרויות גם בשם אופציות בינאריות וזאת בשל הסיכון הבינארי שהן מציעות – רווח או הפסד. אלו הן שתי האפשרויות היחידות עבור הרוכש.
היתרון הגדול ביותר שיש במסחר אופציות דיגיטאליות הוא שכל אחד יכול להתחיל לסחור בהן בלא כל ידע מוקדם. להבדיל משווקים ומסחר בבורסה המחייבים למידה וידע מוקדם, באופציה דיגיטאלית כל אחד יכול להיכנס ולהתחיל לסחור גם אם הוא לא בעל ידע פיננסי או בעל בקיאות שימוש בכלים פיננסיים.

אופציה דיגיטלית
אופציה דיגיטלית הקרויה גם בשם אופציה בינארית, היא אופציית מסחר המאפשרת לרוכש אותה לזכות בתשואה שנעה בין 65 ל- 71% , בתנאי שהאופציה פקעה בתוך הכסף.
סוג מסחר זה הולך ונעשה פופולארי מיום ליום בארץ ובעולם, כשמשקיעים רבים משתמשים בסוג מסחר זה , למסחר בשלל תחומים כגון: מט"ח, מניות מובילות, מטבעות, סחורות, מדדים , זהב, נפט ועוד..

שיטות מסחר אופציות דיגיטליות:
מסחר אופציות דיגיטליות נחלק למספר שיטות עיקריות:

אופציות דיגיטאליות – הכל או כלום: הכל או כלום מתייחס למצב בינארי של רווח בעל תשואה קבועה מראש או הפסד מוחלט של הכסף. גובה התשואה ינוע בין 65%-71%. במידה והאופציה הדיגיטאלית פקעה מחוץ לכס, יאבד הרוכש את כל סכום ההשקעה.

אופציות דיגיטאליות – נכס או כלום: סוג נוסף של אופציות דיגיטליות המשלם לרוכש תשואה מוגדרת מראש (שנעה בין 65% ל- 71%) במידה והאופציה פקעה בתוך הכסף. במידה והאופציה פקעה מחוץ לכסף, מקבל הרוכש 15% מהסכום שהשקיע. הרווח יתקבל אך ורק במידה והמניה המושקעת עומדת בקריטריון שנקבע לה.

אופציות דיגיטאליות – נגיעה: אופציות נגיעה משלמות לרוכש תשואה קבועה ומוגדרת מראש, וזאת במידה והמדד עליו נסחרת האופציה, נגע לפחות פעם אחת במסגרת אורך החיים שלה במחיר שנקבע מראש. אופציות אלה יהיו לרוב יקרות יותר , אך הפוטנציאל הכספי בהן גבוה.
אופציות דיגיטאליות – כיוון: גם במקרה זה מוגדרת תשואה קבועה מראש לפי תנאי שהוגדרת מראש – עלייה או ירידה של המניה / ערך המטבע. התשלום על אופציה זו מתקבל אם האופציה ירדה או עלתה ממועד רכישתה ועד מועד הפקיעה שלה.
אופציות דיגיטאליות – גבולות: אופציות דיגיטליות בהן מתקבל רווח בהתאם לגבולות האופציה. התנאים בהם מתקבל תשלום נקבעים לפי מעבר בין גבולות מסוימים של האופציה, נגיעה בגבול מסוים וכדומה. אופציות גבולות נחשבות ליקרות יותר , אך עשויות בהתאם לייצר לרוכש רווח גבוה יותר.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י jonysalama שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]