חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בעל מוסך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון הכנה ללידה

נושא המאמר: הכנה ללידה - כוחו של הדמיון בלידה
מאת: שרי קרוכמל    שמור מאמר למועדפים

בודאי שמעתן כבר את הביטוי "מחשבה יוצרת מציאות" ואכן, בהקשר של הלידה אפשר לראות ולהיווכח כיצד בעזרת המחשבה והדמיון, ניתן ליצור תנאים לחוויית לידה טובה יותר. ניראה כיצד אנו יכולות בכוח מחשבותינו לשנות משמעויות מקובלות של מצבים ולכוון את עצמנו לראות את "חצי הכוס המלאה", במקום רק את החצי הריק.

לידה נחשבת בדרך כלל למאורע משמח בחברה, אך כאשר היולדת קרבה ליום הלידה עצמו, היא מתמלאת לא פעם בחששות ובפחדים, הולכים וגוברים. מה שיכול להיות "החוויה הנפלאה של חיי" עבור אישה אחת, עלול להפוך דווקא למשבר מטלטל וסיוטי עבור האחרת. כבר בקורס ההכנה ללידה אני מלמדת את הזוגות "לקחת אחריות על חווית הלידה", גם אם בפועל הם נתקלים בקשיים.

גם כאשר הלידה מתארכת וגם אם הכאבים מתגברים, חשובים הדברים שאת אומרת לעצמך, המשמעות שאת מעניקה למילים עצמן. למשל, למילה "כאבים" יש על פי רוב קונוטציות שליליות, מבהילות ואף מחלישות, אך אם במקום להשתמש במילה תאמרי לעצמך למשל: "יש לי צירים", אפשר שגם ההתייחסות שלך ללידה תשתנה.
למילה "ציר" יש בשפה העברית משמעויות חיוביות רבות כמו: שגריר שמייצג מדינה, הציר המרכזי של עניין כלשהו, ציר של דלת (משהו שעוזר לפתוח), ציר במשמעות של דרך (כמו "פתיחת ציר" בצבא), ציר בגרפיקה או בשרטוט, כזה שעובר מנקודה לנקודה ואפילו עניין גסטרונומי אם תירצו, בדמותו של ציר בשר או ירקות. זאת אומרת שרוב המשמעויות של המילה "ציר" מביע התקדמות, השגת מטרה או יעד, פתיחה של משהו ובכלל מצטייר כעניין מרכזי וחשוב, אולי אפילו טעים...

כדאי לך להשתמש בדימויים זורמים ופותחים, מחזקים ומרגיעים כמו למשל:
נהר זורם שגורם לך ועוזר לך "לשטוף את הצירים" במימיו.
עלי כותרת צבעוניים, גדולים ויפים, של פרח שנפתח עם כל נשימה ונשיפה שלך ועוזר תוך כדי כך לפתוח ולהרחיב את צוואר הרחם.
אפשר לדמיין ענן של צבע ורוד שעוטף ברכות את תינוקך וכך את עוזרת לו לבוא מאהבה.
דמייני את עצמך למשל מחזיקה בידך שרביט של מלכה, כשאת היא זו שבעצם מזמינה את הציר לבוא בכל פעם מחדש ומסלקת אותו בסופו ובכך מחזירה לעצמך את השליטה במצב.

כדאי לך לומר לעצמך משפטים כמו: אני הולכת לקראת אחת החוויות האדירות של חיי, אני יודעת שאני מסוגלת לזה, אני פתוחה וגמישה לשינויים, אני בוטחת בחוכמת הטבע שבנה אותי ואת גופי היטב לקראת המטרה הזו, אני ובן זוגי צוות חזק ומנצח שמסוגל להכל.
מותר לך אפילו להגיד את המשפטים הידועים והנדושים, שבודאי שמעת לא מפעם מאחרים במהלך ההריון: "כל התינוקות נולדים בסוף" ו"אף תינוק לא נשאר בבטן".

ולסיום - לכל אחת מכן יש מחסן סודי של כוחות רבי עוצמה, היוצאים לעזרתך בדיוק במקום ובזמן שבו נדמה לך כי אינך מסוגלת ליותר.
השתמשי בדמיונך ושתהייה לך לידה טובה וקלה.
אודות הכותב:
אחות מוסמכת, מיילדת מוסמכת, מדריכת הכנה ללידה ועיסוי תינוקות. אמא לארבעה.
BA בסיעוד ובוגרת קורסים רבים גם מהרפואה הטבעית-המשלימה.
מטפלת באופן פרטני ב"תיקון חוויה" לאחר לידה טראומטית.
מנהלת מרכז אמא אדמה - הריון, לידה, תינוקות
רח' הבנים 14 ב', הוד השרון. 09-7408693.

www.emadama.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרי קרוכמל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]