חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צו עיכוב יציאה - האם באחריותו של אדם שבוטל כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ לידע את משטרת ישראל לגבי הביטול?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמרים כתיבת מאמרים פרסום מאמרים

נושא המאמר: מאמרים
מאת: דניאל   שמור מאמר למועדפים

מהם אתרי מאמרים ולמה הם קיימים?
אתרי מאמרים הם בעצם אתרים שמכילים הרבה תכנים בתחומים שונים המסודרים בדרך כלל לפי קטגוריות. בישראל קיימים עשרות אתרי פעילים כאלו, שניתן לקרוא בהם מידע בתחומי חיים רבים, חלקם מקצועיים יותר וחלקם פחות.

למה לפרסם מאמרים?
שאלה מתבקשת. אם נהיה כנים אם עצמנו, בסה"כ לא מדובר בפעולה הכי כיפית בעולם, נכון? אלא אם כן הכתיבה היא אצלכם בדם...
פרסום מאמרים באינטרנט היא למעשה פלטפורמה חינמית ויעילה להפיץ תוכן באינטרנט וליצור תנועת גולשים לאתרך, בין אם דרך אתר המאמרים בצורה ישירה או דרך הקישורים הנכנסים שעוזרים לאתרך לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש.

פרסום עצמי
כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלכם מחפש מידע רלוונטי באינטרנט לגבי השירות שאתם מספקים, המאמרים שלכם הם כרטיס הביקור המוצלח ביותר: זו הזדמנות מצוינת להפגין ידע וניסיון מקצועי, ולהשאיר רושם חיובי וחזק של היתרונות שלכם על פני המתחרים.
כמובן, ככל שתפרסמו יותר מאמרים כך תבססו את המוניטין המקצועי שלכם כמביני דבר ואנשי מפתח בתחומכם בקרב קהל יעד רלוונטי שכולל לקוחות, קולגות ושותפים עסקיים פוטנציאליים. המאמרים שלכם הם צעד ראשון בדרך לשיתופי פעולה חדשים.
פרסום חינם
פרסום מאמרים באתרי מאמרים השונים הינו הדרך הקלה והיעילה ביותר להפצת מאמרים באינטרנט. בעלי אתרים אחרים יוכלו להשתמש במאמרים שתפרסם באתרים השונים בצירוף הקרדיט השייך לך ככותב המאמר.

מנועי חיפוש
כאשר מישהו מחפש בגוגל או מנוע חיפוש אחר את המקצוע שלכם, מידע רלוונטי בנושא, או אפילו את שמכם הפרטי, אתם רוצים להבטיח שאתר הבית שלכם יעלה בין תוצאות החיפוש הראשונות. פרסום מאמרים באתר מזכה אתכם בקישור חזרה לאתר הבית שלכם, וכידוע קישור מאתר איכותי מסייע לכם להתקדם במנועי החיפוש.

טיפים לכתיבת מאמרים מנצחים
כותרת
כותרת המאמר הינה אחד המרכיבים החשובים בכל מאמר. במרבית המקרים, הכותרת תקבע האם הגולש יקליק עליה על מנת לקרוא עוד, או לא. על כן, חשוב מאד שהכותרת תהיה כזו שתעניין את הקורא הפוטנציאל ותזמין אותו לקרוא עוד. יחד עם זאת, לא כדאי שזה יהיה על חשבון הרלוונטיות של הכותרת לנושא המאמר. בנוסף כדאי להשתמש במילות מפתח רלוונטיות בכותרת, זאת לאחר שכבר עשיתם מחקר מילות מפתח.

חלוקה לפסקאות וכותרות משנה
על מנת לא להבהיל את הקורא עם גושי טקסט מפלצתיים, רצוי לחלק את המאמר שלכם לכמה פסקאות, כאשר על כל פסקה להכיל 6-7 לכל היותר. כמו כן, חלוקה לכותרות משנה עשויה בהחלט להועיל ל"readability" של המאמר ולהשאיר את הקורא עוד מספר רגעים לפני שהוא עובר לדף הבא.
שימוש במילות מפתח
רצוי להשתמש במילות מפתח הרלוונטיות לנושא אותו אתם מפרסים ולהכניס אותן בצורה חכמה למאמר שלכם. בעידן שבוא מנועי החיפוש שולטים כמעט בכל המידע שיש לאינטרנט להציע, יש לקחת בחשבון את נושא מילות המפתח ושילובן במאמר ובכותרת שלהם.
רלוונטיות
באינטרנט אין הגבלת מקום וישנם המון אתרים שניתן לפרסם בהם. מכיוון שיש כל כך הרבה אתרים, חשוב לדעת היכן הכי כדאי לפרסם את בית העסק שלנו. תחילה אנו ממליצים לכם להיות ממוקדים - הגדירו מראש מהן מטרות הפרסום ומי קהל היעד שלכם. לאחר שהבהרתם לעצמכם מה יהיה התוכן הפרסומי, בצעו סקר קטן, בררו היכן המתחרים שלכם מפרסמים, והתאימו את תוכן הפרסום לאתר. אתר שתנועת הגולשים בו היא גבוהה, אבל גולשיו אינם נמנים עם קהל היעד שלכם, אינו בהכרח המקום האידיאלי לפרסום. בנוסף, אנו ממליצים לכם לא לפרסם באופן מאסיבי ולבחור מספר אתרים בעלי תנועת גולשים, העונים על היעדים אותם הגדרתם מראש.
בשורה התחתונה
תהיו מעניינים, תנסו לחדש, תספקו תוכן איכותי ומעניין לקוראים שלכם, תכתבו בצורה ברורה ורהוטה, וככה תסללו את דרככם לפרסום מוצלח על ידי כתיבת מאמרים באינטרנט. בהצלחה!

artiloco.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]