חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תכונות לדוגמא של מערכת אתר מסחר אלקטרוני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הובלות מעבר דירה אחסון אריזה

נושא המאמר: הובלה בטוחה
מאת: הובלות הקיבוצניקים   שמור מאמר למועדפים

הובלה בטוחה

הובלה בטוחה היא המפתח לבחירת חברת הובלות נכונה
מעברים למיניהם תמיד מלווים בפחדים וחששות. בפרק זמן קצר אנו מפרקים, אורזים, משנעים ומעבירים, לא רק את כל רכושנו, אלא גם פרק בחיינו. לפרק זמן קצר אנו מפקידים את כל רכושנו
בידי המובילים, אנשים שאיננו מכירים כלל. אנו מצפים שאנשים אלה ינהגו ברכושנו באותה מידה של אהבה, רצינות, עדינות ואחריות שאנו נוהגים בהם. אנו מקווים כי בחרנו בחברה הטובה ביותר למשימה החשובה הזו, ביצוע הובלה בטוחה של כל רכושנו.

תחושת אי השליטה ואי הנוחות מתגברים לאור הידיעה, כי בכביש ישנם גורמים נוספים שאין לנוהג ברכב ההובלה תמיד שליטה עליהם. ילד המתפרץ לכביש, רכב אחר שאינו מציית לחוקי התנועה, יכולים לגרום גם לנהג מנוסה ואחראי, לבצע עצירת פתע, שתגרום לכל רכושנו לנוע ממקומו ולהינזק. בחירת חברת הובלה נכונה תצמצם חששותינו ותבטיח הובלה בטוחה. ככל שנעמיק ידיעתנו על בטיחות בהובלה כך יקל עלינו לבחור את החברה העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הובלה בטוחה.

הובלה בטוחה מתחילה בבטיחות
חברות הובלה רבות צצות מידי שנה. חלקן אינן שורדות מעבר לעונה אחת. החברות הוותיקות, הגדולות והרציניות שרדו, קרוב לוודאי, בגלל איכות ההובלות, הגעת התכולה בבטחה ובשלמות ליעד החדש, רמת השירות והיחס ללקוח. חברות אלה שמות דגש רב על בטיחות. בבואנו לבחור חברת הובלות, חשוב לברר באילו אמצעים נוקטים בעלי החברות, כדי להבטיח הובלה בטוחה.

חשוב לדעת, שהמוסד לבטיחות וגהות תיקן חוקים ותקנות, לתחום ההובלה. בעלי חברות הובלה חייבים להיות בעלי רישיון הובלה מסוגים ה' או ו', המאפשרים להם להחזיק צי של 5 או 6 רכבים ומעלה. חברות גדולות כאלו מחויבות בקצין רכב, האחראי על תחזוקה, תקינות הרכבים, הכשרה, מעקב ובקרה על נהגי החברה. חברות הובלה המעוניינות לבצע הובלה בטוחה מבצעות מספר התאמות מיוחדות ברכבים.

טיפים נוספים להובלה בטוחה
על מנת למנוע טלטולים מיותרים מותקנים ברכבים בולמי זעזועים מתאימים. נהגיהם מוכשרים לנהיגה אחראית ומתונה. ברכבים אלה מותקנות מערכות איתוראן למעקב אחר הובלה בכל שלב. ברכבים ניתן למצוא מערכות ניווט, המאפשרות לנהגים להגיע בזמן קצר מנקודה לנקודה. הנהג חייב להיות מצויד בזמן ההובלה באישור הובלה בתוקף. בחלק מרכבי ההובלה הותקנו אמצעי עיגון מיוחדים לציוד, על מנת להבטיח הובלה בטוחה.

הובלה בטוחה כוללת גם אריזה נכונה. אם רכשתם שירות אריזה, מקצועני חברות ההובלה יארזו את הציוד בצורה הנכונה והבטוחה. אם בחרתם לעשות זאת בעצמכם, הקפידו על שימוש באמצעי אריזה בנדיבות לב. אחסנו את הציוד בארגזים ללא השארת חללים. עטפו כל פריט בנפרד. סגרו את הארגזים היטב. הקפידו על שימוש בארגזים חדשים ותקינים. רשמו על גבי הארגזים את מידת רגישות התכולה. אריזה נכונה מבטיחה הובלה בטוחה.

www.hovalot.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הובלות הקיבוצניקים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]