חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתחילים פעילות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברת ניקיון שירותי ניקיון ניקיון משרדים ניקיון בתים

נושא המאמר: איך לבחור חברת ניקיון
מאת: אליעזר שור   שמור מאמר למועדפים

מה אנחנו מבקשים בסך הכל? כל מה שאנו רוצים זה בסך הכל חברת ניקיון איכותית, טובה ואחראית שתוריד מאיתנו את עול הניקיונות ותיקח אותו על עצמה.

היום, אולי יותר מאי פעם, אנחנו מבינים כי הכוח האמיתי של חברות הניקיון הוא דווקא במכלול השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה. היום כבר אפשר לקבל מכלול שלם של שירותים תחת קורת גג אחת ומבלי לעבוד מול כמה וכמה גורמים שונים.

ניקיון בתים – מתי מומלץ ולמה?

למרות כל הפעמים בהם נחליט לנקות לבד, יש לא מעט מקרים בהם שירות של חברת ניקיון יהיה הפתרון הנכון והמשתלם ביותר עבורינו:

לפני כניסה לבית חדש.
אחרי שיפוץ הבית.
במקרים בהם הבית גדול במיוחד
אחרי צביעה של הבית או המשרד
לפני שמתחיל פסח
אחרי הפסח

ובעצם בכל פעם שאתם מעוניינים בניקיון יסודי המשאיר את הבית נקי

ניקיון משרדים – מתי ולמה?

משרד נקי חשוב מכמה סיבות: ראשית נאמר כי משרד נקי חשוב ככלי עסקי ליצירת ליצירת תדמית חיובית למשרד בעיני לקוחות ומבקרים. מעבר לכך נשאף תמיד ליצור בו אווירה נעימה התורמת לשביעות רצון במקום העבודה.

באיזו תדירות מומלץ לנקות את המשרד? הצורך בניקיון משתנה ממשרד למשרד, אך הדרך הטובה ביותר לבחון זאת היא לשבת עם מנהל העבודה מטעם חברת הניקיון ולגבש תוכנית שבועית וחודשית המתייחסת לדברים שיש לנקותם מעבר לאלה הדורשים ניקיון בשוטף.

חברת ניקיון – פתרונות כוללים לתחזוקת הבית

חברת ניקיון רצינית תציע, מלבד שירותי ניקיון לבית ולמשרד, גם שירותי ניקיון ותחזוקה נוספים לבית ברמה גבוהה, כחלק מתפיסת שירות חדשה וכוללת לבית. בסל השירותים החדש של חברות הניקיון ניתן למצוא: הדברת מזיקים, צביעה, עבודות חשמל, ליטוש רצפות, פוליש וקס, שיפוץ אמבטיה ועוד.

היתרון בבחירת חברת ניקיון לביצוע עבודות תחזוקה בבית נעוץ בתפיסה הגורסת כי רק מקצוענים יוכלו להתאים לכם את הפתרונות המשתלמים והאיכותיים ביותר לבית. קחו לדוגמה נושא כמו שיפוץ אמבטיה. אדם מן השורה שנסדקה לו האמבטיה, ירוץ מיד להחליפה.

בעוד חברת ניקיון חכמה תציע לו רק לשפץ אותה. החסכון אדיר והתוצאות מעולות.
אז איך בוחרים חברת ניקיון?

ניקיון דירות הוא משימה למבינים בלבד. לעיתים מה שנראה פשוט וקל, בעצם מכיל אינספור מקומות שאפשר "ליפול" בהם ולטעות. לדוגמה: מי שלא מבין איך מנקים שטיח / פרקט / חרסינה, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לרכושכם.

בקשו לדבר עם ממליצים ושימעו מה יש להם להגיד על חברת הניקיון

היזהרו מ"חאפרים" ומאנשים שמגדירים את עצמם אנשי ניקיון מקצוענים, ללא ניסיון וללא תעודות. אף אחד לא רוצה לקחת אחראיות על עבודה חובבנית, בטח שלא החובבנים שיבצעו אותה...

דאגו לקבל לידכם פוליסת ביטוח המבטיחה כי יש מי שישא באחריות במקרה של נזק זה או אחר לרכושכם.

שאלו לגבי החומרים, הכלים והמכשירים שמספקת החברה לעובדיה. ודאו כי הם תקינים, ברי תוקף וכי הם מתאימים לכל עבודה שתידרשו לה. לצורך העניין, ניקוי שטיח עם חומר שאינו מתאים, עלול לגרום לו נזק בלתי הפיך.

השתדלו ליזום פגישה ולקבל הצעת מחיר אצלכם בבית/משרד עצמו ולא בטלפון. כמובן שיש לחתום על הסכם כתוב בלבד ואין להתפשר על הסכם בעל פה.

שאלו לגבי העובדים ושאפו לקבל את אותם העובדים בכל פעם (להבדיל מעובדים זמניים המתחלפים לעיתים תכופות ויש ללמדם את העבודה מהתחלה).

חשוב לא פחות – שימו לב שיש חיבור ביניכם ובין מנהל העבודה או מנכ"ל החברה שאתם חותמים מולו. יחסי אנוש הדדיים יבטיחו שקט נפשי וראש נקי לאורך זמן.

www.xpolish.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אליעזר שור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]