חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיפ פרפל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ענת יהל סימן טוב קבלה אימון יהודי לנשים מרכז בלב שלם

נושא המאמר: איך לבנות את הקשר הזוגי נכון
מאת: ענת יהל סימן טוב   שמור מאמר למועדפים

איך לבנות את הקשר הזוגי נכון

אהבה ועבודה
אנו נוטים לחשוב שזוגיות צריכה להיות פשוטה, אם זה קשה מדי זה כנראה לא נכון, אבל זה אינו המצב. הרגשת האהבה היא באמת פשוטה, מדובר ברצון פנימי לחיות בשיתוף עם אדם אחר, הרצון הזה הוא שידחוף אותנו לחפש וגם למצוא את בן הזוג. אבל לשם שימור האהבה ותחזוק הקשר הזוגי כדי שימשיך לפרוח נדרשת עבודה, עבודה נכונה כזוג למען הזוגיות.

בניית קשר זוגי חזק ויציב
בנייה נכונה של קשר זוגי מושתתת על שני דברים, על כך ששניכם מבינים את מטרת העל – הרצון להיות מאוחדים, לוותר על הרצונות הפרטיים שלכם בשביל הרצון הזוגי שלכם וכך ליהנות מנחת, סיפוק ואושר נצחי, ליהנות מהשכינה. הדבר השני שיצור בסיס איתן למערכת היחסים שלכם היא הבנת המקום שלכם, התפקיד שעליכם למלא בדרככם לאחדות.
תפקידי הגבר והאישה, על פי הקבלה, אינם זהים, הם משלימים ורק כשכל אחד עמל על מימוש הפוטנציאל שלו אתם מסוגלים להתאחד יחדיו כזוג חזק, יציב ואוהב תמיד.
בקבלה משול הגבר לאור והאישה משולה לכלי. מטרתו של האור להתגלות ומלא את הכלי ומהותו של הכלי הוא רצון לקבל, להתמלא באור. באופן פרקטי המשמעות של זה היא שגבר צריך ללמוד כיצד להשפיע, כיצד להשתמש ביכולות שלו כדי למלא את רצונותיה של אשתו ואישה צריכה ללמוד כיצד לקבל נכון, כיצד למלא את החוסרים שלה בצורה מלאה דרך נתינת בעלה.
לא מדובר בתפקידים פשוטים אך הבסיס לצליחתם מתחיל בך, האישה, תפקידך לפתח את רצון בעלך – לגרום לו להבין מה רצונותייך ולאפשר לו למצוא את הדרכים למלא אותם ולהתפתח. תוכלי לעשות זאת רק אם תביני כיצד לקבל – כיצד לקבל לא עבור עצמך אלא כיצד לקבל כדי להשתמש במה שנתקבל כדי לשנות, כדי להשפיע על העולם.
קבלה מהסוג האלטרואיסטי הנה מספקת יותר ודרכה את מידמה לבורא שמהותו נתינה אינסופית. לאחר שאת מצליחה במשימת תיקון הכלים שלך (הפיכת רצונותייך לאלטרואיסטים) את מסוגלת לגרום לבעלך לעשות זאת גם ולהביא את שניכם להתעלות רוחנית.
לכן, כשאת מוצאת את עצמך מרגישה בחוסר כלשהו, למשל רעב לסוג מסוים של אוכל, עלייך להניע את בעלך למלא את הצורך הזה. אך אל תאכלי את האוכל רק כי את רוצה, עליך למנוע מעצמך את התענוג עד שאת מרגישה שעצם האכילה אינה עבור עצמך אלא עבור אחר – אם בעלך מאוד מתעצב מכך שאינך מוכנה לאכול מהאוכל שהוא השקיע וקנה עבורך ולכן את אוכלת רק כדי להפסיק את עצבותו, לא רק שאת נהנית מהמאכל האהוב עלייך, את גם משמחת את בעלך והסיפוק מהידיעה שלא אכלת רק עבור עצמך, אלא גם עבורו יביא לאושר גדול יותר מאשר אם היית עושה זאת רק עבור עצמך. לא רק זה, דרך מעשייך, ילמד גם בעלך לנהוג כך.

מאת ענת יהל סימן טוב
מרכז בלב שלם / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה

ענת יהל סימן טוב / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה / איך לבנות את הקשר הזוגי נכון?

www.anatsimantov.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענת יהל סימן טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]