חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מדוע ישראלים מקימים חברות זרות אך עדיין חייבים במס הכנסה , גם בישראל?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון הפלות טבעיות

נושא המאמר: האם ניתן למנוע הפלות טבעיות?
מאת: ורד לב    שמור מאמר למועדפים


במאמר אתייחס להפלות ספונטניות "טבעיות" המתרחשות פעם אחת או באופן שחוזר על עצמו אצל נשים מסוימות.

הדעה הרווחת היא כי הפלה טבעית מתרחשת עקב התפתחות לא תקינה של הביצית והגוף פשוט דוחה אותה החוצה.
הטרימסטר הראשון הוא המו?עד ביותר להפלות עד כדי כך שאישה יכולה להפיל מבלי לדעת בכלל שהייתה בהריון. הדימום יראה בעיניה כדימום וסתי בזמן או שלא בזמן.
נשים רבות לא מגלות את דבר הריונן ברבים, מנהג שקיים בהרבה חברות מסורתיות.
יש גם נטייה לשמור יותר בזמן זה: לא לבצע פעולות קשות ומאמצות, לא להרים דברים כבדים, לא לבצע פעילויות גופניות מסוגים שונים וכו'.

2 מתוך כל 10 נשים יבחינו בשבועות הראשונים להריונן בדימומים למיניהם, אבל רק 1 מהן באמת תפיל, כך שאם אכן מופיעים דימומים זה עדיין אינו אומר שהתרחשה הפלה.
הפלה מתרחשת באמת כשהדימומים מלווים בקרישי דם ובהתכווצויות הבאות וחולפות בקצב אחיד כלשהו המלוות בפתיחה של צוואר הרחם. היא נשלמת כאשר גם העובר וגם השילייה יוצאים מהרחם ללא שאריות והרחם נותרת ריקה. ישנם מקרים בהם נשארים עדיין חלקי שילייה ברחם ויש צורך להוציאם באופן מלאכותי, כדי שלא יתפתחו זיהומים.

אישה שעברה הפלה זקוקה לתמיכה רבה פיזית ונפשית, מה גם שהשינויים ההורמונליים בגופה פועלים ממש כמו בהריון והיא תזדקק לעזרה בכדי לבצע את המעבר מלהיות בהריון למצב בו היא אינה בהריון יותר.

ישנם מצבים של missed abortion בהם העובר מת ונותר ברחם עד מספר שבועות לאחר מותו. לעתים לא יהיו כלל סימנים להפלה והאישה לא תדע.
הרחם מפסיקה לגדול ואף קטנה בממדיה וסימני הריון אחרים בגוף (גדילת השדיים למשל) מפסיקים גם הם. יכולה להיות הפרשה חומה כהה, אך עדיין לא יהיה מחזור. בד"כ במצב זה העובר יצא החוצה באופן ספונטני.

ישנן נשים עם נטיית יתר להפלות והן חוות כמה הפלות ברציפות. נשים כאלו צריכות להיות ממש רגועות עם עצמן במהלך הריונן ואולי אף לחכות עד לפעם הבאה בה ינסו להיכנס להריון, בכדי לתת לגוף להתאפס על עצמו, לרמת ההמוגלובין לעלות וכד'. מומלץ להיתמך בתהליך טיפולי תזונתי, סיני וכד'.

הסיבות המקובלות להפלות הן:
? ביצית או זרע פגומים
? הפריה שמתבצעת באתר לא טוב במערכת הרבייה
? כשל של התאים העובריים להתחלק ולהתמחות כראוי
? כשל בייצור ההורמונלי
? כשל שלייתי תפקודי בהזנה או בייצור הורמונים
? זיהומים שיכולים להיות לאם, כמו: לח"ד גבוה, חוסר איזון של בלוטת התריס, חסרי ויטמינים למיניהם, תת תזונה, סוכרת ועוד
? מומים רחמיים, כמו רחם כפולה, רקמה צלקתית, גידולים למיניהם וכו'
? בעיה בצוואר הרחם
? חשיפה לחומרים רעילים מהסביבה
ועוד.

מניעה וטיפול:

? לפי הרפואה הקונבנציונלית, על אישה עם נטייה להפלות מהעבר להיזהר ביותר בתקופה הראשונה להריונה ובהחלט להימנע מכל מטלה שמעמיסה על גופה. זה כולל פעילות גופנית, קניות, הרמות (גם של הילדים האחרים) וכו'.
כדאי לדאוג למנוחה רבה ותזונה בריאה ומזינה וכן לעזרה בבית לתקופה הזו, עד שיודעים בודאות שההריון נקלט. כמו כן ישנם מקרים בהם כדאי להימנע מקיום יחסי מין, עד להגעה למצב בטוח יחסית. גם לאחר הטרימסטר הראשון עלול עוד להיות סיכון להפלה, אך הוא הולך ופוחת עם הזמן והאישה יכולה בהדרגתיות ולפי מצבה והערכת הרופא המטפל לחזור לפעילות רגילה.
? הרפואה הסינית מסתכלת על הפלות כחוסר יכולת להמשיך ו"לשלם" את המחיר הדרוש בכל תהליך ההריון והלידה ובמקרים מסוימים אף בתהליך גידול הילדים.
מבחינה רגשית, צריך לבדוק מה מצב האם? מה המצב בין בני הזוג? האם יש השלמה עם התהליך, קבלה? האם ישנם רגשות אשם? בעיות בזוגיות? האם האם הצליחה להתאבל? וכו'.
? מבחינת התזונה הסינית ממליצים על עלי פטל הידועים כמכווצים ובגלל זה הם מפסיקים דימומים הנובעים מחסר אנרגיה ומונעים סכנת הפלה.
אכילת ביצה יכולה לחזק נשים בהריון כנגד הפלה ולהרגיע את העובר, עקב תכונתה להניע אנרגיה כלפי מעלה.
קפה עלול לגרום לנזקים, כמו הגברת הסיכון להפלה בזמן ההריון ומומי לידה. זאת גם בגלל תהליך גידולו והפקתו, בו משתמשים בכימיקלים מסוכנים, קוטלי עשבים וכנימות ובהוצאת הקפאין משתמשים בממיסים על בסיס דלק. כמו כן הוא מוציא סידן מהגוף ויש להיזהר עם זה.

? בנושא תוספות המזון ידועה חשיבות לרמה טובה של ויטמין 12-B למניעת הפלות חוזרות ומצבי חוסר פריון. כמו כן נטילת השלמות של חומצה פולית ושל ויטמין 6-B נמצאו יעילות כנגד הפלות חוזרות.
כל אלו קשורים בגורם ההומוציסטאין, אם הוא מצוי ברמה גבוהה הוא יוצר בעיות רבות כגון טרשת עורקים והפלות מוקדמות.
כמו כן עלולה צריכת קופאין לגרום להפלות אצל נשים הרות, כך שיש להפסיק את צריכתו ו/או לתגבר את הגוף בנוגדי חימצון חזקים, כמו ויטמין C, E, בטא קרוטן, סלניום, חומצות שומן חיוניות וכו'.

ניתן לפעול לחיזוק הגוף בעזרת תמיכה תזונתית מתאימה, דיקור סיני, טיפולים במגע ועבודה רגשית ? תמיכתית בתהליך האבל והשחרור.

הנה דוגמא להמלצה תזונתית שנתתי במקרה של שיקום הגוף לאחר הפלה:
ממליצה על מזונות חמים ומבושלים שיעזרו לבניית הדם (לפי הרפואה סינית) במהירות ובאיכות. עם דגש, כמובן, על מזונות מלאים: דגנים מלאים, קטניות, בשר- עוף- דגים.
הרבה עלים ירוקים ונבטים מסוגים שונים: כל הבייבי סלט, פטרוזיליה, שמיר וכוסברה, נבטי אספסת וברוקולי ועוד ועוד.
אגוזים וזרעים לא קלויים מספקים הזנה טובה. כך גם שומשום מלא טחון ופשתן טחון.
לא כדאי להרבות בבצקים וקמחים, לשים דגש יותר על תבשילים.
אודות הכותב:
ורד לב היא נטורופתית N.D., מדריכת הנקה ואם ל-2.
עוסקת ביעוצים פרטניים בתחומי הנטורופתיה, תזונה והנקה. מקבלת מטופלים בקליניקה בכרכור ועורכת ביקורי בית לפי הצורך.
כמו כן נותנת הרצאות וסדנאות בתחומי הנטורופתיה, תזונה, הנקה, ריפוי ובריאות (הכנה להנקה, תזונה לנשים בהריון, תזונת מניקות, המעבר למוצקים, תזונה בהתאם לעונות השנה, איך לאכול נכון, מפגשי בישול בריא ועוד).
מנהלת פורומים בנושאים אלו: "נטורופתיה למשפחה" http://www.blabla4u.com/sites/blabla4u/ForumsII.asp?ForumID=13687 "הורים וילדים" http://www.beok.co.il/SelectedForum.aspx?ForumID=41 וכותבת מאמרים רבים בנושאים אלו.
ליצירת קשר: 052-8527755 [email protected]

www.beok.co.il/selectedforum.aspx?forumid=41


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ורד לב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]