חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בריכות ספא ביתיות- לא חייבים אינסטלציה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סידור עבודה שיבוץ משמרות סידור משמרות שיבוץ עובדים

נושא המאמר: TimeTable - ניהול תכנון ושיבוץ משמרות
מאת: רז   שמור מאמר למועדפים

TimeTable הינה תוכנה אינטרנטית פשוטה וחכמה לשיבוץ, ניהול משמרות וסידורי עבודה באופן אוטמטי.

הטכנולוגיה שמאחורי TimeTable מאפשרת גמישות מלאה והתאמה אישית לעסקים קטנים כגדולים.

TimeTable מאפשרת ניהול חכם בזמן אמת ומכל מקום של סידור העבודה, תוך כדי התאמה בין צרכי המקום לרצונות העובדים. הכל תחת שליטתו המלאה והעדפותיו האישיות של המנהל

TimeTable מעלה את שביעות הרצון ומשפרת את התקשורת, חוסכת זמן טלפונים משאבים וכסף על ידי יצירת פלטפורמה וירטואלית לכל עובדי הארגון, האצת תהליכים ומיצוי התפוקה מהכח החשוב ביותר בארגון שלך, כח-אדם.



יתרונות התוכנה:

סידור אוטומטי אמיתי - הסידור האוטומטי שלנו חכם, קל ויוצר סידור עבודה אופטימלי בשניות על בסיס כל ההגדרות החוקים והאילוצים של המקום שלך.

הכוונה ועזרה במקרים של תיקונים ידניים – מערכת התראות והכוונה שדואגת להציג לך תמונה מלאה וממוקדת בכל שיבוץ או שינוי משמרות.

נגישות מוחלטת מכל מחשב או סמארטפון, כל הזמן ומכל מקום - התוכנה אינטרנטית לחלוטין ונגישה כל הזמן ומכל מקום ללא צורך בהתקנות, כך שתוכל לנהל את משמרות ונוכחות עובדייך גם כשאתה בתנועה..

ממשק נוח גמיש ואינטואיטיבי - TimeTable מותאמת ספציפית לצרכים של המקום שלך ומעניקה שליטה ובקרה מלאה בסידור העבודה שלך. TimeTable ידידותית ופשוטה לשימוש הן מבחינת מנהל המשמרות והן מבחינת העובדים.

חסכוני באמת - TimeTable מקצרת את הזמן הנדרש לתכנון סידור עבודה ואת כמות העבודה בסינכרון ושיבוץ משמרות במהלך השבוע. יום עבודה שלך כמנהל שווה יותר מ 10-15 שקלים ליום? בעלות זו אנו נפנה לך זמן לעשות את מה שאתה יודע לעשות הכי טוב, לנהל.

די לניירת! - הודעות, טלפונים וסמסים עולים לך כסף. אנו חוסכים לך אותו בעזרת ערוצי תקשרות עם העובדים כך שכל הארגון מסונכרן בפורטל אחד. בנוסף באתר מפורסם דף קשר של עובדי החברה, כמובן שפרטי העובדים וכל המידע באתר מאובטחים ונגישים אך ורק לעובדי הארגון.

דוחות וסטטיסטיקות – ניתן להפיק דוחות וסטטיסטיקות בפילוחים שונים. המערכת שומרת את נתוני העבר באופן מלא וללא הגבלה.

תמיכה מלאה - בלי חבילות, בלי תוספת תשלום. מהרגע הראשון אתה מקבל את כל היכולות של התוכנה ותמיכה מלאה 24/7. אנו כל הזמן מחדשים ומוסיפים אפשרויות חדשות לכל לקוחותיינו בלי צורך בעדכוני גרסה או תשלום נוסף.

ללא התחייבות! - אנו מאמינים במוצר שלנו ובכך שתהיה מרוצה כמו מאות בתי עסק שכבר נהנים מהמוצר והשירות שלנו. לכן, אתה מקבל חודש חינם כולל תמיכה והטמעה ללא התחייבות!

מקצועיות וגיבוש - הדרכות, טיפול בטעויות והחלפות שיבוץ, ימי הולדת וחגים, גיבוש והעברת נהלים לעובדייך. את הכל תוכל לעשות באפס זמן, ביעילות ובקלות בעזרת TimeTable.

www.timetable.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]