חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ניקוי חלונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדרך לאושר זוגיות קבלה יהדות

נושא המאמר: הדרך לאושר
מאת: ענת יהל סימן טוב   שמור מאמר למועדפים

הדרך לאושר
מה עושים דיבורים?
בניגוד לדעה הרווחת שדרך מילים אנו יכולות להסביר לבן זוגנו מה אנו רוצות וצריכות, דרך הקבלה נוכל ללמוד שהמילים שלנו דווקא מסיתות אותנו ממטרת העל שלנו שהיא לחיות חיים שמחים ומספקים עם בן הזוג, חיים של אהבה, תמיכה, התפתחות וצמיחה.
אין זה אומר שעלינו לשתוק בזוגיות, כלל וכלל לא, למילים הרבה כוח והן הדרך שלנו להתקשר לנפש אחרת, אבל עלינו לשקול מילים, להבין את ההשפעה השלילית שיכולה להיות להן ולנהוג בכבוד ובעדינות חכמה עם בן הזוג.
המילים שלנו, כמו שהן יכולות להביע תמיכה ולעטוף את בן הזוג באהבה, הן גם יכולות לדקור ולהכאיב מאוד. כולנו יודעות זאת ולעיתים, ברגעי כעס, אנו גם לפעמים משתמשות במילותינו כדי להכאיב לבן הזוג, כפי שגם הוא עושה לנו.
בהנחה שכולנו מבינות שכל מה שאנו רוצות זה שיהיה לנו טוב, שיהיה לבן הזוג שלנו טוב ושנחיה חיים מאושרים ידיו, עלינו לחשוב לפני שאנו מתחילות כל משפט ולהחליט האם המילים שאנו מתכוונות לומר יתרמו למטרת העל הזו או דווקא יגרעו ממנו וירחיקו בינינו בגלל שהן מהולות כעס ורוע.

כוח ההקשבה
המילים, כפי שכבר הבנו, יכולות לחזק קשר או לקרוע אותו לגזרים, אבל להקשבה לעומת זאת יש סגולות ריפוי נעלות שיכולות לתקן קשר פגוע ולחזק עוד יותר קשר טוב.
כשאנו לא מבינות למה בן הזוג שלנו נוהג כפי שהוא נוהג, כשאנו לא מבינות למה הוא מרגיש רע וכשאנו פשוט רוצות להכירו טוב יותר, במקום להתלהם ולכעוס על חוסר שיתוף מצידו, במקום להפציר בו לדבר, עלינו פשוט להקשיב.
לשבת איתו בשקט, לחשוב מחשבות חיוביות ומרגיעות וליצור עבורו מקום זוגי בטוח שבו הוא יודע שנוכל לקבל את כל מה שהוא יספר, שנדע לתמוך מבלי להעביר ביקורת, שנדע לעזור כשצריך בגלל שאנחנו מקשיבות לליבו ולא שופטות אותו.

הדרך לאושר: מאגואיזם לענווה
איך עלינו לעשות את כל זה? לעבור מדיבור להקשבה, משיפוט לתמיכה? איך נוכל לייצר בסיס יציב למערכת זוגית חיובית שפורחת ומתפתחת בכל שנה ולא שוקעת לאיטה בגלל חוסר תקשורת ומשקעים של ריבים קשים?
הדרך לאושר הזוגי היא מעבר מאגואיזם לענווה. להבין שכדי לקבל מבן הזוג מענה מספק על רצונותינו שלנו, עלינו להפסיק לחשוב על עצמנו ועל מה שאנחנו רוצות וצריכות ולעשות הכול כדי לתמוך בו.
כשניפטר מהרצון הטבעי לקבל ונלמד כיצד לתת, נוכל "לחנך" את בן הזוג לנהוג כמונו, לפי מעשינו כי אם רק נוכיח אותו, נצעק ונדרוש, הוא ירים חומה ויתרחק מאיתנו.
הענווה שלנו תבטא בכך שנשים אותו במקום הראשון, ולא את עצמנו, והיא שתביא לנו את הסיפוק והאושר הגדול ביותר בזוגיות, היא שתשפיע עליו לשים אותנו במקום הראשון עבורו ותאפשר לשנינו להתקדם לקראת זוגיות בריאה של תמיכה הדדית והתעלות רוחנית.

מאת ענת יהל סימן טוב

מרכז בלב שלם / מרכז קבלה לנשים אימון ופיתוח אישי ברוח היהדות והקבלה

www.anatsimantov.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ענת יהל סימן טוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]