חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב פנים והום סטיילינג וטיפים לעיצוב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיפוץ דירה תיקון תריס חשם שיפוץ מטבחים שיפוץ אמבטיה

נושא המאמר: נגישות לנכים
מאת: יעיש עמוס   שמור מאמר למועדפים

נגישות לנכים בזמן שיפוץ דירה

התאמה מלאה לצרכים
כבני אדם, לכל אחד מאתנו צרכים שונים, אך לעתים ישנן אוכלוסיות שזקוקות לסיוע יותר רציני ומתקדם, בכדי ליצור עבורם תנאים שמתאימים יותר לצרכים המיוחדים שלהם. הנושא החשוב של נגישות לנכים חייב לקבל התייחסות מקצועית של אנשי מקצוע איכותיים בכדי לבצע שיפור עצום בחייו של נכה או של בעל מוגבלויות. הפיכת מבנה לכזה המאפשר נגישות לנכים חייב להתבצע רק ע"י בירור צרכיו האישיים של הדייר או העובדים שמבקשים להתנייד ולבצע כל פעולה שכל מי שאינו נכה מבצע אותה כמובנת מאליה.

היתרון של עמוס יעיש בא לידי ביטוי בעבודות נגישות לנכים המתבצעות רק לאחר בירור וזיהוי מדויקים של כל הצרכים המיוחדים והאישיים. הדבר חשוב במיוחד בכדי להימנע משיפוץ, בנייה, או אבזור, שלאחר תקופה מסוימת יהיה צורך לשנותם ולהתאימם מחדש. המחשבה על העתיד מניבה תכנון ארוך טווח שמעניק אפשרות ליצור נגישות לנכים בכל מקום בצורה מושלמת.

להרגיש כמו כולם
עמוס יעיש מציע עבודות שהופכות את חייו של כל נכה או בעל מוגבלויות לאיכותיים ונוחים הרבה יותר. השאיפה של אדם להרגיש לפחות כמו כולם, היא שאיפה ברורה ומובנת ולכן תכנון עבודות של נגישות לנכים מתבצע גם תוך כדי התייחסות לתנאי המבנה בכדי ליצור ניידות ואפשרויות פעילות אופטימאליים.

נגישות לנכים הוא מושג רחב המבטא עבודות רבות ואיכותיות שמבצע עמוס יעיש, כמו כניסות לחדרים, גישה לכיורים ולאמבטיות, התאמת המטבח לשימוש מלא, יצירת חדרי שינה ועבודה הבנויים לפעילות קלה ונוחה, שינוי חדרי ארונות וארונות עצמם לשימוש שוטף, ועוד. כל הרעיון הוא להעניק חופש ועצמאות מלאים ע"י עבודות נגישות לנכים שנעשות בליווי צמוד למי שמתגורר או עובד בכל מבנה שהוא. חשוב להדגיש שהכול נעשה בהקפדה מיוחדת על נושא הבטיחות בכדי ליצור לא רק ניידות ונגישות אלא גם ביטחון מלא בכל פעולה שגרתית.

לחסוך בהוצאות וליהנות מהתוצאות
עבודות היוצרות נגישות לנכים מעולם לא יצרו הוצאה כספית שנוח לכל מי שזקוק להן לשלמן. כל הרצון להפוך מבנה כלשהו לכזה המתאפיין ברמה גבוהה של נגישות לנכים, יכול לעלות לא מעט כסף. כאן מודגש שוב נושא התכנון הראשוני ויצירת ההתאמה המושלמת עבור אותו אדם שלמענו מבצעים את העבודות.

מעבר לכך שכל שינוי או תיקונים, שיידרשו בגלל עבודה לא נכונה, יאריכו את משך העבודות ויביאו למורת רוחו של מזמין העבודה, הרי שגם בעבודה תקינה ומסודרת יכול הזמן להתארך ולגרום לתפיחת ההוצאות אם לא עובדים בצורה מדויקת. הליווי הצמוד של הלקוח בעת ביצוע עבודות של נגישות לנכים היא זו שמאפשרת לעמוס יעיש להציג תוצאות מושלמות בסיום כל פרויקט אישי. ההבנה כי מדובר בפרויקט שונה, יחד עם הניסיון הרב של עמוס יעיש בתחום זה, מפיקים עבור כל לקוח רמת נגישות לנכים, שמשנה את החיים לחלוטין.

www.y2y.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעיש עמוס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]