חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חוק המשיכה- תן לו לעבוד בשבילך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הריון פוריות דיאטה

נושא המאמר: לא מצליחה להיכנס להריון - אולי דיאטה תעזור
מאת: המרכז לטיפול בהשמנת יתר    שמור מאמר למועדפים

הנה סיבה נוספת להתחיל דיאטה או אפילו לשקול ניתוח להרזיה: עיון מדוקדק בשורה של מחקרים מדעיים שפורסמו בשנים האחרונות בכתבי העת המקצועיים, מוכיחים כי השמנת יתר פוגעת גם בפריון. כך עולה מבדיקת מלב"י.

המחקרים פורסמו בשנים האחרונות על ידי חוקרים מהשורה הראשונה במגוון כתבי עת רפואיים מובילים בעולם.

הבעיה הראשונה שאותה מעלים החוקרים היא כמות עודפת של הורמון האסטרוגן. ההורמון מופרש בקרב נשים שמנות ברמות גבוהות מדי, וגורם לעלייה בשכיחותן של הפרעות במחזור החודשי. על פי ממצאי המחקרים לנשים שמנות יש פי שלושה בעיות במחזור הוסת ? בהשוואה לנשים שמשקלן תקין.

ההורמונים, מסתבר, משבשים את הפריון לא רק אצל הנשים: על פי החוקרים אצל גברים שמנים חלה ירידה משמעותית בהורמון הגברי טסטוסטרון, מה שמביא לעלייה בסיכון לאי-פיריון. נוסף על כך, גברים שמנים סובלים הרבה יותר מגברים רזים מתופעות של אין-אונות.

באשר להריון קובעים המחקרים, כי אשה שמסת הגוף שלה (BMI) גדולה מ-29, מגדילה את סיכויי העובר שלה לסבול ממומים של מערכת העצבים. גם תוספת של חומצה פולית במהלך ההריון אצל נשים שסובלות מהשמנת-יתר היא פחות אפקטיבית מאשר אצל נשים רזות. יתר על כן, נשים שמנות במהלך ההריון נמצאות בסיכון גבוה יותר לרעלת ההריון, זיהומים בדרכי השתן, סוכרת הריונית ויתר לחץ דם.

בנשים שסובלות מעודף משקל לידות רבות יותר מצריכות זירוז ויש יותר לידות מאוחרות, לידות ארוכות במיוחד ולידות שחייבות להתבצע בניתוח קיסרי ? בהשוואה לנשים רזות. נוסף על כך נשים שמנות מאבדות יותר דם בלידה, קובעים החוקרים.

אולם בצד הבשורות המבהילות, יש גם כמה חדשות טובות: על פי ממצאי המחקרים, ירידה במשקל שמושגת על ידי ניתוח לטיפול בהשמנת יתר מביאה להפחתה משמעותית בסיכון לאם ולעובר.

כך, למשל, מתארת הספרות המקצועית 35 נשים שסבלו מהשמנת-יתר קיצונית, ניסו להיכנס להריון באמצעות טיפולי פוריות ? ונכשלו. לאחר שעברו ניתוח להרזיה הצליחו כל ה-35 להרות. במחקר אחר ילדו 40% מהנבדקות תינוקות במשקל לידה גבוה וחריג מהנורמה. לאחר שעברו ניתוח להרזיה וילדו יילוד נוסף ? הצליחו 80% מהנשים ללדת תינוק במשקל לידה תקין.

חוקרים אחרים, שבדקו 7 מקרים של יתר לחץ דם הריוני ו-4 מקרים של סוכרת הריונית לפני ואחרי ניתוח להרזייה ? גילו שכל הנשים שנבדקו, וסבלו מאותן מחלות בזמן ההריון הראשון טרם הניתוח, הצליחו להחלים מהן לחלוטין בזמן ההריון השני, לאחר הניתוח להרזיה.

באופן כללי, מסכמים החוקרים, הריון לאחר ניתוח לטיפול בהשמנת יתר הוא בטוח יותר מהריון אצל אשה שנותרה שמנה, אפילו אם הניתוח שעברה מביא באופן פוטנציאלי לחסרים תזונתיים.


אודות הכותב:
ד"ר אסנת רזיאל, מנתחת כירורגית בריאטרית בכירה, היא מנהלת המרכז לטיפול בהשמנת יתר.
אתר המרכז לטיפול בהשמנת יתר מרכז מידע מקצועי ומהימן אודות כל האמצעים לטיפול בבעיות השמנת יתר: הרזייה, דיאטה, ספורט, פסיכולוגיה, ניתוחי קיצור קיבה ועוד.

www.hashmana.co.il
קישור לאתר המקור: www.article.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י המרכז לטיפול בהשמנת יתר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]