חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החשיבות של כל חברה להענקת מתנות ומוצרי פרסום ושי ללקוחות בימי מיתון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אירועים אישיים אירועים קטנים אירועים מיוחדים אירועים בצפון

נושא המאמר: כללי הזהב לבניית האירוע הבלתי נשכח שלכם
מאת: גלריה "אנחנו"   שמור מאמר למועדפים

פעם בחיים...
4 כללי הזהב לבניית אירוע בלתי נשכח:
כשמזכירים את המילה 'אירוע' מיד מדמיינים מוסיקה בדציבלים גבוהים, אנשים שלא תמיד ברור מאיזה צד הם וכיצד הם קשורים לעניין ובכלל המון המוניות והמוני המונים שגודשים אולם.
אולם? המונים? מה פתאום, אפשר שאירוע יהיה הדבר האישי ביותר בעולם, כזה שנועד לאחד שמגיע לו...ומגיע לו, לא?
יש ימים של פעם אחת בחיים
אתה 'מת' להפתיע את האחת של חייך ולא יודע כיצד.
הילד הגיע לגיל מצוות אבל ממש לא בא לכם לעשות זאת בסגנון 'תודה להורי שהביאוני עד הלום' בין פולקה לפחזניות.
אדם יקר פורש ממקום עבודתו ואתם רוצים לעשות זאת ולהשאיר לו טעם מתוק בפה, אבל כזה שלא כולל ממלכתיות יתר ושישדר לו את המסר 'היום זה היום המיוחד שלך'.
יובל ליום הנישואין שלכם ולכם זה חשוב, חלמתם להגיע לקו הזה והוא מרגיש לכם כ'קו זינוק' אל עבר היובל הבא ואת זה חייבים לחגוג עם האנשים החשובים באמת.
כל אלו ועוד הן סיבות שמצדיקות חגיגה, אך כזו השונה מהשטאנץ' ולא פחות חשוב, חגיגה אינטימית הנוגעת ב'בפנוכו'.
כיצד תצרו 'אקלים' ראוי לחגיגה של פעם בחיים? – עצות זהב:
• כשהמוסיקה שלו והפסנתר בשבילו – ניתן להביא מערכת הגברה, אך ניתן גם אחרת: דמיינו כיצד המוסיקה האהובה מנוגנת על פסנתר, אחד הכלים ההופכים את המוסיקה למשהו אישי ומרגש שאינו מחריש אוזניים ומצריך מהמוזמנים להגיע עם פקקי מטווח.
• גלריה שכולה מוזיאון פרטי של החוגג – הפעם תצטרכו לדמיין משהו מופלא עד הזוי: דמיינו שאתם מגיעים לגלריית תמונות, קירות בצבע באז' עם ספוטים מקצועיים מעל כל מוצג, קאפות עליהם רשום הסיפור שמאחורי התמונה המוצגת ו...נושא המוזיאון הוא: האדם לו חוגגים, זה אפשרי ואין צורך להרים גבה, כל שצריך הוא את התנאים המתאימים.
• בל נשכח את האוכל – שום חגיגה לא תהיה שלמה ללא קולינאריה. יש מקומות המאפשרים לכם לבחור בדיוק את טעמכם האישי: מזון גורמה? מזון ביתי? טעמים מטיול במזרח הרחוק? אתם בוחרים ויוצקים לתוך כל החלקים האחרים את טביעת ה'טעם' האישית שלכם. בודאי שזו זכותכם לבחור.
• חגיגה המתחילה עוד לפני הכניסה – יש אירועים שמגיעים אליהם דרך אזורי תעשייה, או חלקים אחוריים של מקומות נשכחים. ויש מקומות אחרים שמזכירים לנו שהחגיגה מתחילה כבר בדרך אל...אל תתפשרו על פחות מזה, גם כניסה קסומה חובקת נוף פסטוראלי היא חגיגה בפני עצמה ומסתבר שהיא נחקקת בזיכרון כבתוך 'אהרד דיסק' ובלתי ניתנת למחיקה.

'אנחנו' – מקום שנולד ממחקר מקיף על צרכים אישיים:
כל ארבעת התובנות שהזכרנו כאן הם פרי מחקר של שנים באשר לצרכי אנשים אותם שאלנו 'מה הם התנאים שיהפכו את האירוע הייחודי שלכם למשהו עוצמתי ובלתי נשכח'.
מדוע שאלנו את השאלה הזו? כי היה לנו חלום: לפתוח מקום שעונה בדיוק על הצרכים הללו, משהו אחר ששווה להתניע בעבורו את הרכב ולהגיע.
כך נולד המקום הזה בדיוק:
• הוא נמצא מעל אחד ממוקדי התיירות האהובים בעולם: חמת גדר וניתן לשלב בו ביקור במעיינות החמים.
• הוא נמצא באחד המקומות היפים בארץ בקיבוץ מבוא חמה, על קצה צוק ברמת הגולן באזור שטוף מדשאות ומרחבים פתוחים ופראיים.
• הוא בנוי כגלריה בה נושא הצילומים הוא האדם לו חוגגים.
• בתוך כל היופי הזה ניצב פסנתר. תארו לעצמכם לאיזו התרגשות יכול לגרום פסנתר עליו מנגנים לאדם לו חוגגים, במהלך אירוע שלם את השירים האהובים עליו.
גם אם תבחרו ב'אנחנו' וגם ואם תבחרו בכל מקום אחר, אל תתפשרו על התנאים, בכל זאת לא בכל יום חוגגים לאדם אהוב.
נשמח לענות לכם על כל שאלה בנושא שדרוג האירוע הבא שלכם ומקווים שהעצות יועילו.
איתכם,
'אנחנו – לאירועים אישיים באמת'
כתבו לנו [email protected]

www.anachnu.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלריה "אנחנו" שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]