חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
צימרים לזוגות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ד"ר יעקב עזרא (P.hD) מומחה לרפואה נטורופתית. ייעוצים בתחומי התזונה והספורט הבריאות – טיפול במחלות שונות אנטי-אייג'ינג (האטת תהליכי זקנה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140 מערכת הדם והלימפה

נושא המאמר: מערכת הדם והלימפה
מאת: ד"ר יעקב עזרא (P.hD) מומחה לרפואה נטורופתית. ייעוצים בתחומי התזונה והספורט, הבריאות – טיפול במחלות שונות, אנטי-אייג'ינג (האטת תהליכי זקנה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140    שמור מאמר למועדפים

מערכת הדם והלימפה

המערכת הקרדיו ואסקולרית (הלב כלי דם) היא מערכת סגורה.

תפקידים: תובלה מזון, גזים, הורמונים, ויטמינים אנזימים.מינרל.חום ועוד.

מבנה שתי מערכות עיקריות מערכת הפולמונרית (הריאות) המערכת הסיסטמית (הגופנית).

משאבת לב.צינורות הובלה: עורקים ורידים ונימים.

מיקום: הלב נימצא בבית החזה.בחלל הביניים שבין הראות (מדיאסטינוס) והוא מונח באלכסון כלפי שמואל, בנוי בעיקר שרירי ועטוף במעטפות.

מיבנה:

מחולק אורכית לשני חצאים: ימני ושמאלי.

כל מחצית מהווה משאבה נפרדת העובדת בהתאמה עם אחרת.מזרימה אותה כמות דם.בזמן מנוחה.מזרים כל צד של הלב כ- 6 ליטר בדקה. בעת מאמץ.תפוקת הלב יכולה לעלות עד פי 30. שני חצאי מופרדים על ידי מחיצה אטומה פרט לחיים העוברים.בעובר. קיים פתח ממוקם בין שתי עליות ודרכו עובר בדם מעלייה הימנית לשמאלית. ללא מעבר לראות.פתח זה ניסגר בד"כ בלידה או אחרה.

כל מחצית מורכת מעלייה V ENTRICLE וחדר ATRIUM(סה"כ 2 עליות ו- 2 חדרים), המופרדים בניהם על ידי מסתם עליה חדר-VALVE.

מסתמים ישנם 4 ומסתמים בצורה מפרש: 2 ממוקמים בו עליות החדרים ו-2 בן החדרים לעורקים. כל מסתם בנוי מ-32 3 עלים של רקמת החיבור. המסתם מאפשר זרימה לכיוון אחד בלבד.

הדם מגיע מהורידים לעליות, עובר מהן לחדרים. ומשם לעורקים.

מחזור הלב מחולק ל-2 :התכווצות החדרים-סיסטולה. הרפית החדרים דיאסטולה

· ההרפיה ארכה פי שניים מההתכווצות.

מטופלי הרזיה וחיטוב
מטופלים דוגמנים ודוגמניות
מרי ישראל שלנו



סוגי כלי הדם

עורק ARTERY –כלי דם מוביל דם מהלב אל ההיקף.דם עורקי הינו דם "מחומצן", ההמוגלובין בו רווי בחמצן וניראה אדום.

וריד VEIN כלי דם המוביל דם מהיקף אל הלב .דם ורידי הנו דם לא מחומצן. רמת החמצן בהמוגלובין נמוכה – ניראה כחול.

כלי דם:

הצינורות הולכים ונעשים דקים יותר ככול שמתרחקים מהלב.כאשר מגיעים לרמה של נימים.מספר הכללי דם גדל ויחד עם זאת שטח פניהם.הנוזלים והמומסים עוברים מהנימים אל הנוזל החוץ תאי ומשם לרקמת הגוף. הדם חוזר דרך הנימים הורידיים לורידים הגדולים ודרכם הדם מגיע אל הלב. עורק.ARTERY (קוטר 30 מ"מ). עורקיקים ARTERIOLE (.3 0 מ"מ קוטר עדין נראים לעין) נימים CAPILLARY (אורך חצי מ"מ עד מ"מ וקטר 7מלי מקרון ) ורידונים VENULE ורדים VEIN כלי הדם אשר יוצאים מין הלב:אורק הריאתי (פולמונרי) אבי העורקים (האורטה) שני ערקי הלב קורינריים) אשר אחראים להפסקת דם לשריר הלב.

העצבים מתאחדים ויוצרים מקלעות PLEXUS המרחיבות את תחום ההשפעה של העצב הבודד. מקלעו ת אלו מסתעפים העצבים לעברי הגוף השונים.

ד"ר יעקב עזרא (P.hD) מומחה לרפואה נטורופתית. ייעוצים בתחומי התזונה והספורט, הבריאות – טיפול במחלות שונות, אנטי-אייג'ינג (האטת תהליכי זקנה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140

www.2all.co.il/web/sites/diet-kobi/page24.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר יעקב עזרא (P.hD) מומחה לרפואה נטורופתית. ייעוצים בתחומי התזונה והספורט, הבריאות – טיפול במחלות שונות, אנטי-אייג'ינג (האטת תהליכי זקנה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]