חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מס כעונש / מס פוליטי - גביית מס - דיני מיסים - עונש המס - חוקי המס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השתלות שיניים השתלת שיניים

נושא המאמר: הקצעת שורשים לפני ניתוח חניכיים אם בכלל
מאת: ד"ר אבניאלי   שמור מאמר למועדפים


הטיפול במיגוון
מחלות חניכיים
מהווה את אחת הבעיות המרכזיות בתחום בריאות השן וחלל הפה וגורם מרכזי שיש להתחשב בו בטיפולי שיניים, מאחר שקרוב ל-90 אחוזים מהאוכלוסייה הבוגרת בעולם המערבי סובלים ממחלת חניכיים.


ללא טיפול במחלת חניכיים, לא ניתן לשמור על היבטים אחרים של בריאות חלל הפה, והמחלה עלולה להביא לתופעות דוגמת נסיגת חניכיים ובהמשך גם אובדן שיניים. מחלות החניכיים מהוות גורם ראשון במעלה לאובדן שיניים בקרב אנשים מעל גיל 40.


מחלות החניכיים נגרמות כתוצאה מהיווצרותה של שכבת חיידקים על השן, הנקראת פלאק ומפרישה חומרים רעילים הגורמים לרקבון השן ולדלקת בחניכיים. הדלקת מתפתחת תחת שכבת האבנית וגורמת לנסיגת חניכיים או להיווצרות כיסי חניכיים.


טיפול במחלת חניכיים צריך להיעשות בתוך מרפאת שיניים על ידי רופא שיניים ושיננית. מומלץ לעבור טיפול של הסרת אבנית אחת לשלושה עד ארבעה חודשים. במקרים שנוצרו כיסי חניכיים עמוקים, יש צורך בטיפול יסודי יותר הנקרא הקצעת שורשים או ניתוח חניכיים פתוח.


טיפול של הקצעת שורשים מתבצע תחת הרדמה מקומית, והוא כולל ניקוי שורש השן משכבות של חיידקים ואבנית באמצעות מכשירים חדים החודרים במרווח שבין השן והחניכיים.

טיפול של הקצעת שורשים ניתן לבצע רק לאחר הסרת האבנית מעל קו החניכיים ולאחר תקופה קצרה של הכנה מצד המטופל, הכוללת הקפדה על צחצוח נכון. יעילותו של טיפול הקצעת שורשים באה לידי ביטוי בעובדה שבמקרים רבים היא חוסכת את הצורך בהשתלת שיניים.


גורם נוסף התורם להיווצרות מחלת חניכיים הוא העישון, וזאת משום שהעישון מביא להצרת כלי הדם ובכך מפחית את אספקת הדם לחניכיים. משום כך, בעת טיפול במחלת חניכיים, מומלץ למטופל להפסיק לעשן לפחות עד לסיום הטיפול.


גם מתח נפשי משפיע לרעה על יכולות הגוף להתמודד עם מחלות בכלל, והדבר כולל גם התמודדות עם מחלות בחלל הפה וכן היכולת להתמודד עם טיפול במחלת חניכיים.


טיפול בנסיגת חניכיים הינו בעל חשיבות החורגת מהתחום של היגיינת חלל הפה. הזיהום הנוצר על ידי שכבת החיידקים בשיניים ובחניכיים עלול לחדור למחזור הדם ולגרום לזיהומים בשאר חלקי הגוף.

מחקרים מראים כי מחלת חניכיים חמורה עלולה להגביר את הסיכויים ללקות במחלת לב, להחרפת מחלת הסוכרת אצל אלה החולים בה, למחלות בדרכי הנשימה או להביא ללידה מוקדמת אצל נשים בהריון. על פי מחקרים שנעשו, 75 אחוז מהחולים במחלות חניכיים מתקדמות הנמצאים מתחת לגיל 50, מפתחים גם מחלת לב.


בעיה נוספת בתחום בריאות השן היא חריקת שיניים. זהו מצב בו אדם מחכך את שיניו אלה באלה באופן לא מודע, בעיקר בעת שינה. חריקת שיניים מביאה לשחיקה הדרגתית וחמורה של השיניים, כאב ראש וכאבים בלסתות.


הגורם לחריקת שיניים אינו ידוע, אך מעריכים שמתח נפשי מחריף את הבעיה וישנה גם השערה בדבר קיומו של גורם גנטי הגורם לבעיה לעבור בתוך המשפחה בחלק מהמקרים. למרות שאין פיתרון המפסיק את הבעיה, קיים טיפול המפחית את הנזק לשיניים באמצעות הרכבת סד דמוי פרסה על הלסת העליונה. הסד מהוה בולם
זעזועים הסופג את כח החריקה, ובכך מופחת קצב שחיקת השיניים.


במרפאת שיניים זו תוכלו לקבל מגוון גדול מאד של פתרונות לבעיה הספציפית שלכם. אם למשל אתם זקוקים לשיקום פה ולסת, השתלות שיניים או טיפולי שיניים מסוגים אחרים, פה יציעו לכם להקל על עצמכם ולעבור את רוב טיפולי השיניים ביום אחד, בהרדמה מלאה. זו בדיוק הדוגמא שממחישה מדוע כל כך חשוב לבחור במרפאת שיניים איכותית כל כך, כי רק פה יוכלו להציע לכם כל כך הרבה טיפולי שיניים, במסלולים כל כך מתקדמים.


צלצלו עכשיו 03-6050889 ותתחילו לחייך




www.avnieli.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]