חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
למה חשוב להזהר ממחשבות שליליות ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אול און פור שתלים דנטליים

נושא המאמר: מיגוון פתרונות לאובדן שיניים
מאת: ד"ר אבניאלי   שמור מאמר למועדפים


אחת הבעיות המרכזיות הקשורות לבריאות השן היא אובדנן של שיניים, וזאת כתוצאה מריקבון או נשירת השן לאחר היחלשות אחיזתה בחניכיים במקרה של חשיפת השורש. לבעיה זו ישנם מספר פתרונות.


הפיתרון המסורתי הוא התקנת שיניים תותבות, הנעשה באמצעות בניית מערך של שיניים מחומר מלאכותי המותאם למקום בו חסרה השן או השיניים. חיזוק השיניים התותבות למקום בו חסרות השן או השיניים נעשה באמצעות יצירת שכבת חומר סינתטי, המכסה חלק מהחניכיים על מנת ליצור אחיזה יעילה במקום.


לשיניים תותבות יש שתי מטרות עיקריות:



  • לאפשר את לעיסת המזון כאילו אין שיניים חסרות

  • לתת לחלל הפה מראה אסתטי, בו לא ייראה חסרון השיניים את השיניים התותבות ניתן לשלוף אל מחוץ לפה ולהחזירן פנימה, דבר המקל לשמור על ניקיונן. אם זאת,
    יש לשיניים התותבות חיסרון מרכזי – יעילות פעילותן בעת לעיסה היא נמוכה יותר מזו של השיניים הטבעיות, ומחקרים מראים כי הן מפעילות רק 20 אחוזים מהכוח שמפעילות שיניים טבעיות בעת לעיסה.



על מנת להתגבר על חיסרון זה שבשיניים תותבות, קיים פיתרון חדשני יותר לבעיית אובדן השיניים, והוא השתלות שיניים. ניתוח השתלת שיניים מתבצע במרפאת שיניים, והוא הופך יותר ויותר לטיפול שיניים שגרתי, הגם שדורש ידע וכישורים מתאימים יתרונו של ניתוח השתלת שיניים הוא בכך שהוא מקנה לחלל הפה מראה טבעי יותר, שאינו מחייב כיסוי החניכיים או חלק מהם בחומר כלשהו, ובכך נשמר מראהו הטבעי של חלל הפה.


מאחר שבכל מקרה של השתלת שן, מחובר השתל בדמות השן ישירות לעצם הלסת, אין ניתוח של השתלת שיניים גורם לפגיעה במראהו הטבעי של חלל הפה, והכתר שעל השתל נראה דומה מאוד לשן הטבעית.


מחקרים מראים כי גם במקרים של אובדן שיניים מלא וניתוח השתלת שיניים בכל חלל הפה, מגיעה יעילותן בלעיסת המזון ל-95 אחוזים מזה של השיניים הטבעיות.


ניתוח השתלת שיניים הוא ניתוח פופולארי בישראל מאז שנות ה-80. השתלת שן מתבצעת בשני שלבים:



  • רופא השיניים מבצע קידוח בחניכיים ובעצם הלסת במקום בו חסרה השן. במקום בו נעשה הקידוח, מוחדר

    שתל דנטאלי
    עשוי טיטניום, המוברג לתוך עצם הלסת במקום בו היתה קודם לכן השן הטבעית. לאחר הברגת השתל, יש להמתין עד לקליטתו בחלל הפה לתקופה של שלושה עד ששה חודשים.

  • לאחר קליטת השתל הדנטאלי, מרכיב עליו הרופא את שלד השן המלאכותית, ועליו מורכב כתר מחרסינה, הנראה דומה מאוד לשן הטבעית. הכתרים מחרסינה הם עמידים לכל הלחצים בחלל הפה, ומאריכים ימים.



כאשר ישנו צורך בהשתלת שיניים בחלק האחורי של הלסת העליונה, ישנם מקרים בהם אין מספיק עצם אליה ניתן לחבר את השתל, וזאת משום קיומם של חללים בעצם הנקראים סינוסים. במקרים כאלה, על רופא השיניים לבצע פעולה הנקראת
הרמת סינוס
, פעולה הכוללת מילוי עצם בחומר מלאכותי המגדיל את צפיפות העצם ובכך מאפשר את חיבור השתל הדנטלי לעצם. ניתוח הרמת סינוס מתבצע בדרך כלל בהרדמה מקומית.


יש לציין שבתחום ניתוחי השתלות שיניים השפיעה ההתקדמות הטכנולוגית גם על דרך עריכת הניתוח וההחלמה שבעקבותיו. בעוד שבשיטות הישנות היה צורך לבצע חתך ברקמת החניכיים במקום בו מוברג השתל ולאחר מכן לבצע תפר ולהמתין כ-6 חודשים עד להחלמת המקום בו נעשה התפר, הרי שבשיטה החדשה אין כל צורך לחתוך את רקמת החניכיים. שיעור ההצלחה בתחום השתלות שיניים עומד על מעל ל-90 אחוזים. השיקום הנדרש לאחר ניתוח השתלת שיניים שונה ממטופל למטופל, ומחייב המשך המעקב במרפאת שיניים.


במרפאת שיניים זו תוכלו לקבל מגוון גדול מאד של פתרונות לבעיה הספציפית שלכם. אם למשל אתם זקוקים לשיקום פה ולסת, השתלות שיניים או טיפולי שיניים מסוגים אחרים, פה יציעו לכם להקל על עצמכם ולעבור את רוב טיפולי השיניים ביום אחד, בהרדמה מלאה. זו בדיוק הדוגמא שממחישה מדוע כל כך חשוב לבחור במרפאת שיניים איכותית כל כך, כי רק פה יוכלו להציע
לכם כל כך הרבה טיפולי שיניים, במסלולים כל כך מתקדמים.


צלצלו עכשיו 03-6050889 ותתחילו לחייך



www.avnieli.co.il/default.aspx?siteid=170&pageid=7900&lang=1


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]