חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם אתה חכם ? האם אתה חושב ולומד כמו אדם חכם ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים מעמד האישה

נושא המאמר: נשים ברשת
מאת: שירית בן- ישראל    שמור מאמר למועדפים

נשים ברשת

למה יש יותר גברים מנשים ברשת?
למה יש יותר אתרים של גברים ברשת?
למה יש יותר גברים בתפקיד מנהלי פורומים?
ולמה נשים לא עושות הרבה עסקים ברשת?


נשים מחפשות אינטימיות בקשריהן, גברים מחפשים אוטונומיה, כך על פי מחקריה של ד"ר דברה טאנן, חוקרת תרבות המינים הידועה מארצות הברית (1990). המחשבה, שברשת, קרי בעולם האינטרנט אין אינטימיות, היא אחת הסיבות המסבירות את מיעוט הנשים ברשת ומאידך, מסייעת לגברים לנהל ולהתנהל בה באופן טבעי. ריחוק ופחד מטכנולוגיה, הבנה שגויה של מהויות העולם שבתוך הרשת, היעדר מיומנויות תפעול מחשב ומחסור בסביבת עבודה אישית ואינטימית ? הן הסיבות הנוספות לעובדה, שברשת, כמו בפוליטיקה, כמו בעסקים, נשים, למרות שהן מהוות 52% מאוכלוסיית העולם, נמצאות בייצוג נמוך להפליא.



הרשת היא עולם וירטואלי. עולם דומה לעולם האמיתי.

הרשת היא מיקרו קוסמוס של הגלובוס. יש בה מדינות, שכונות ובתים http://www.knesset.gov.il
יש חברות עסקיות http://dundb.co.il
יש עמותות http://index.kolyom.co.il/inCat.php?TopID=11&CatID=198
יש ספרים http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/SubMainB.asp?sp=32
יש שירותים לעסקים קטנים http://www.asakim.org.il
יש משרדים ורשויות http://www.gov.il/firstGov/topNav/OfficesAndAuthorities
יש דפי זהב http://www.d.co.il
יש לימודים ברשת http://www.psychometry.co.il/Article.aspx?ArticleID=26
יש אנציקלופדיות http://he.wikipedia.org
יש מודיעין http://www.144.bezeq.com
יש בנקים http://www.bankisrael.gov.il/deptdata/pikuah/snifim/snifhanh.htm,
יש אופנה http://www.ofna.co.il ועוד, אלא שברשת, ניגוד לעולם האמיתי, אי אפשר לחוש, לא ניתן לגעת בה או למשש אותה. בנוסף, לרשת יש שפה, קודים, נורמות וכללי התנהגות משלה, שונים מאלו של העולם החיצון.



ברשת יש אינטימיות, למרות הכל.

אינטימיות נוצרת מקרבה; קרבה רגשית, פיזית או מינית. ואת שלושתן ניתן למצוא או לייצר ברשת. קרבה רגשית מושגת באמצעות שיתוף אנשים במידע, תחושות, התלבטויות וקשיים. כמו בחיים, גם ברשת, ניתן לייצר קרבה רגשית באמצעות שיתוף אנשים בחיינו; באמצעות תגובה לסיפורים שלהם, סיפור אישי משלנו, השתתפות בפורומים הקרובים ללבנו. ניתן לצפות בתצלומי גולשים וגולשות וכמובן, לאפשר להם לצפות בשלנו. ניתן לנהל שיחות (צ'אטים) אינטימיות בחדרי חדרים, משל היינו בפינת רחוב אלמונית, מתחבאות תחת שיח ומחליפות סודות. ניתן לשתף א- נשים במידע אודות בעיות, קשיים והתלבטויות רפואיות, משפחתיות, משפטיות ואחרות. כל הדרכים מובילות לקרבה, לה נשים מייחלות.



מערכת הקשר הבלתי פורמאלית

במרחביה האין סופיים של הרשת נטווים אין סוף קשרים. קשרים אלו מייצרים, מאחורי הקלעים של החלק הגלוי ברשת, מערכת קשרים נוספת, אחרת, בלתי פורמאלית. במערכת הבלתי- פורמאלית נמצאים א- נשים, שהקשר הרשמי ברשת לא סיפק אותם. בפורומים וירטואליים, כדוגמת הפורומים בפורטל "תפוז", "נענע", WALLA או באתרים השונים, מתקשרים א- נשים סביב נושא מסוים, חודש אחר חודש, עד לרגע בו הם מחליטים להיפגש. כך מושגת האינטימיות הנחשקת. כך נוצרות ההיכרויות, כך גדלים הסיכויים ליצירת NETWORK פרודוקטיבית, מייצרת תוצרים ממשיים. הרשת מאפשרת לאנשים, מקצוות שונים בעולם להכיר ולחבור אישית, מקצועית או עסקית. בכל עת, יכול כל צד להציע לצאת מעבר לרשת, אל העולם האמיתי ולהיפגש בו.



NLP (NEURO LINGUISTIC PROGRAMMIMG) ברשת

טכניקת ה-NLP הינה מעין שפה, המתייחסת לרבדים הסמויים בתקשורת, מאפשרת יצירת קשר והפעלת מיומנויות שכנוע ברמות סמויות. מיומנויות N.L.P בתהליך התקשורת הבין- אישית, בחיים, כמו גם ברשת, מאפשרות קליטה, הצפנה ועיבוד מידע ברמות ? SUB LIMINAL


באמצעות ה-NLP ניתן לאפיין שלושה סוגי "לקוחות" ברשת ובכלל: הויזואלי, השמיעתי והתחושתי. כל לקוח ברשת קולט את המסרים המועברים לו דרך ערוץ תקשורת מסוים, בהתאם לשייכותו.
לויזואלי צריך להראות דברים (ברשת, משמעו צילומים, צבעים, מראות, סדר ו"נקיון" באתר), עם השמיעתי מומלץ לדבר (צלילים, מוסיקה, קולות באתר), והתחושתי צריך לחוש ולהרגיש בכדי להשתכנע (העברת תחושה של חווייה בקניה, בשיח ובשיטוט באתר).


על פי ה- NLP לבני האדם 3 ערוצי קליטה ושידור מרכזיים:
ראייה- 45%- אנשים שקולטים מידע באמצעות הראייה, בעלי זיכרון חזותי, צילומי.
שמיעה- 10%- אנשים שקולטים מידע באמצעות השמיעה, אודיטוריים, בעלי זיכרון שמיעתי
תחושה- 45% אנשים שקולטים מידע באמצעות התחושה, בעלי זיכרון תחושתי.
תדר התחושה מחולק לשלושה ערוצי משנה: טעם, ריח ומגע.


כאשר אתרים/ פורומים וקהיליות מעוצבים על פי כללי ה- NLP, תיווצר תחושה של קשר אישי, המשגה, נראות וויזואליות של המתקשרים והתכנים.



נשים ועיצוב על פי NLP ברשת

אתרים של נשים, או אתרים, שנשים אוהבות ומעדיפות, שונים בעיצובם מאתרים שגברים מעדיפים. אתר שיוכרז "ידידותי" על ידי נשים יהיה ייחודי בצבעיו, בעיצובו ובתכניו. בכדי לייצר עבור נשים את האינטימיות, אותה הן מבקשות, באופן בלתי מודע, מומלץ לעצב את האתר בצבעים פסטליים- רכים, או בצבעים חמים, כגון כתום, ורוד פוקסיה, סגול חם, כחול חם וגווני ירוק. צילומים, איורים יסייעו ליצירת הקרבה. מגוון נושאים רחב ביותר חייב להיות באתר, בכדי שייתן מענה כולל לצרכיה הרבים והמגוונים של כל אישה. אם תהיה מוסיקה באתר, כדאי שהיא תהיה רגועה ומרגיעה.



אוטונומיה ברשת

הרשת מציעה אוטונומיה, מהסוג שהעולם החיצון מזמן הפסיק להעניק.
ברשת את יכולה להיות מי שאת רוצה.
הרשת מאפשרת לך אוטונומיה ושליטה על אופן ההצגה שלך, את עצמך ואת העסק שלך.
הרשת מאפשרת לך להגדיר בעצמך את סוג, מיקום ואופן החשיפה שלך בה.
הרשת מעניקה לך מרחב תמרון לבניית תדמית, בהתאם למה שתחליטי ורזומה אישי או עסקי, מעוצב בהתאם למוזה ולחופש הפעולה, שאת מפרגנת לעצמך.
הרשת מזכה אותך בהזדמנות ייחודית, למצב ולמתג עצמך, בלי גבולות. כי בעצם, הרשת, נכון להיום לא מציבה גבולות בכל הנוגע לתכנים, צילומים, אפיונים ולחיבור ביניהם.



נשים וטכנולוגיה

לנשים חסרה נגישות לעולם הטכנולוגי, שהמחשב והרשת הינם חלק חיוני בהם. נוכל לחזור לימי הגן, להכוונת גננות את הבנות למשחקי בובות במקום משחקי מכוניות, לבתי הספר ולניתוב הבנות למגמות מחול, תיאטרון והומניות, בעוד שאת הבנים מנתבים למגמות מדעים, מחשבים וטכנולוגיה. נוכל לדבר על הצבא, בו רוב הבנות עדיין פקידות והבנים עוסקים, למעט בלוחמה בשטח- בטכנולוגיות (מודיעין, מחשבים, טיס), נוכל גם לדבר על הבחירה בלימודים אקדמיים בתחומי מדעי החברה, ההתנהגות והאומנויות של בנות, מול בחירה בכלכלה, משפטים ראיית חשבון, מנהל עסקים, מדעים וטכנולוגיה של בנים.


בשורה תחתונה, מכורח בחירותיהן והכוונת החברה אותן, חסר לנשים נסיון חיובי קודם, עם נפלאות הטכנולוגיה:

רוב הנשים חסרות מיומנויות (נרכשות) בנושא מחשבים.
לרוב הנשים יש מחסומים אישיים, שהם תוצר הבנייה חברתית ביחס לטכנולוגיה ומוצריה.
לרוב הנשים אין בביתן "חדר משלהן", כזה, המאפשר עמדת מחשב עם חיבור לאינטרנט . בדרך כלל מסתיים תפקיד האישה בבית, ברכישת המחשב ובמילוי תפקיד השוטרת המתווכת בין הצאצאים, בגין המריבות עליו.


מחסור בידע, היעדר מיומנויות נרכשות והיעדר ספירה רגשית פנויה ממחסומים, קיבעונות, סטריאוטיפים וקונפליקטים רגשיים, שהייתה עשויה לייצר פניות רגשית, להתיידדות עם המחשב- הם הגורמים מעכבי החיבור האולטימטיבי, בין נשים והרשת.


הצעד הראשון לחיבור "נשים- ורשת"

ההכרה בסביבת מחשב כמקום טבעי של האישה, הן על ידה והן על ידי המשפחה, עשויה להביא להתקרבות האישה אל המחשב. צעד ראשון בחיבור נשים- רשת.



מחשב הינו פריט חובה אינטימי, בלעדי של האישה ואין מתחלקים בו

כמו "חדר משלך", כל אישה צריכה מחשב משלה. מחשב, הינו פריט אישי, כמו תחתונים, חזייה או הסלולארי האישי. מחשב הינו פריט חובה אינטימי- בלעדי של האישה. אישה שמחזיקה מעצמה לא מתחלקת במחשב שלה, הוא אישי ובלתי ניתן להעברה. כל סיפור חייה, סודותיה, הגיגיה ותובנותיה של האישה מאוחסנים בו. ומכאן, אנו צועדות צעד ראשון לקראת האינטימיות, שכן ניתן לייצר ברשת.



הרשת- סופרמרקט לסיפוק צרכים הגדול בעולם

הרשת מציעה מענה ופתרונות לכל צרכי האישה. מרגע שהאישה השתחררה מהמחסום הראשוני, שמנע ממנה נגישות למחשב, מרגע שלמדה את הא"ב שלו, מרגע שהתחבבו עליה ה- WORD, תכתובת אי- מיילים, כניסה לאתרים, השתתפות בפורומים וקהיליות- היא מתחילה לנהל את דיאלוג ההכרות הראשוני שלה עם הרשת.



ה- SMALL TALK הראשוני

שלום, הי אני......כשהמחשב מודיע לה על קבלת הודעות- זה יחס אישי, אפשרי בליווי מוסיקה מועדפת או בת קול על פי בחירה. זוהי תחילתו של רומן ארוך ימים, שאם ינוהל נכון, יוביל לנישואין קתוליים, במובן החיובי של המילה. והאישה והרשת תחיינה יחד לנצח.



כשמאסלו דיבר על הירארכיית הצרכים, הוא לא שיער, שזו למשל תתייחס לנשים ברשת.

צורך ראשון- הצורך בהישרדות/ ביטחון פיזי

ברשת יש פורומים, אתרים, קהיליות, המספקים מענה מיידי לכל צורך. מנגד, הרשת מאפשרת לנהל מסחר אלקטרוני, להציע הצעות עבודה, למצוא דירות באתר הומלס למשל, לשווק את מרכולתך ללקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם האמיתי, שישי להם גם "דירה" ברשת.


צורך שני- הצורך בביטחון רגשי

צריכה חיזוק לדייטינג כושל?, מבקשת חיזוק להחלטות אישיות ועסקיות?, רוצה חיזוק לעסקים?, זקוקה לחיזוק להורות?, חייבת חיזוק להחלטה על בחירת מנתח/ת?, או אולי מתעניינת בגיבוי להחלטתך לוותר על תביעה משפטית?- הרשת תיתן לך מענה לכולם.



סיפור אישי- תמיכה ברשת

לפני כחצי שנה נאלצתי לעבור ניתוח. מהרשת דליתי פרטים על כל המנתחים הקיימים בישראל ובחרתי אחד. סרקתי אתרים ופורומים וביקשתי חיזוק או התנגדות למנתח שבחרתי. קיבלתי למעלה ממאה תשובות. קיבלתי את החיזוק הרגשי לו הייתי זקוקה. לימים, כחודש לאחר הניתוח, כתבתי כתבה בשם: "את זו שצריכים להוציא לה את הרחם?" http://www.asimon.co.il/ArticlePage.aspx?AID=1395, אותה פרסמתי באתרים שונים. קיבלתי למעלה מ- 200 אי- מיילים, מנשים וגם ממגברים, שנשותיהם או אימותיהם חוו את אותו ניתוח. אנשים ביקשו להתייעץ איתי, שיתפו אותי בסיפוריהם, והיו גם נשים שביקשו להישאר עימי בקשר, גם לאחר שתעבורנה את הניתוח, בכדי לשתף אותי. כמובן שהסכמתי. זו דוגמא אחת, מיני רבות, לאינטימיות אמיתית, מחזקת ומעצימה, שנשים יוצרות ברשת.


צורך שלישי- הצורך בשייכות

פורומים, בלוגים וקהיליות מאפשרים מענה לצורך בשייכות. מרגע שנכנסת לפורום הינך חברה בו. את מרגישה שייכת, הגולשות האחרות מרגישות מקושרות אלייך. אם תיעלמי ליום יומיים, תוצפי במיילים, המתעניינים בשלומך. רוצה להפגין, למחות, אתרים רבים ממתינים לשמוע את דעתך ולשייכך למשפחתן, למשל www.shout.co.il רוצה להצטרף למועדון המדריכות? האימהות? נשות העסקים? פליטות הי- טק? פרסומאיות? עו"ד? מאות פורומים ממתינים לצרפך אליהם. ..


צורך רביעי- הצורך בהערכה

הבוס/ית לא החמיא/ה לך על עבודתך- ספרי לחברותייך בפורום "נשים בעסקים", אותו אני מנהלת בתפוז, או בכל פורום אחר בו את גולשת, ותקבלי כלים להתמודדות, מחמאות ותשבחות.

לא קיבלת מחמאה מחברות על ארוחת החג, שלחי תמונות לפורום ותוצפי במחמאות וגם בבקשות לשיתוף במתוכנים המהממים.

התפרסמה עלייך כתבה באחד העיתונים, תני תזכורת בפורום ותיהני מהתייחסות הגולשות מאוחר יותר.

את נקרעת בין המשפחה והקריירה, ומתוסכלת מכך, שבן זוגך לא מבין על מה המהומה. שתפי אותנו, ותגלי שאת לא לבד, שיש מצוקות דומות לנשים נהדרות נוספות, כמובן, שתקבלי את הערכתן האין סופית של נשות הפורום, ובעיקר, תחזרי מייד להעריך עצמך כמו שצריך.



צורך חמישי- הצורך במימוש עצמי- אם את נמצאת ב- GOOGLE את קיימת

הרשת מאפשרת לך למצב עצמך כמומחית, בתנאי שיש לך מומחיות, אמירה, ויכולת לחבר ביניהן.
אינספור תגובות בפורומים, כאשר הדגש הוא על פורומים בתחומי ההתמחות, פרסומים של ההדרכות ברשת וכמובן, פרסום מאמרים וכתבות באתרים רלוונטיים. רבות ורבים, בהחלט ממצים את פוטנציאל הרשת, לצורך מתן מענה לצורך אישי של מימוש עצמי, אליו שואפים כולנו. כשפרסמתי באסימון את הכתבה "מדריך למתגרשת" http://www.asimon.co.il/ArticlePage.aspx?AID=1487, לא ידעתי שאקבל עשרות פניות של נשים, לפני גירושין, במהלכן ואחריהן. כתבתי את הכתבה, מכל הלב והניסיון, כפי שעשיתי בעבר. שתי התוכניות של "מדריך למתגרשת" שפתחתי בעקבות הכתבה, ורבות אחריה מעידות על יכולת הרשת, לשמש עבור נשים קרש קפיצה למימוש העצמי.



נשים ברשת- העתיד

מה צופן העתיד לנשים ברשת. טוב. רק טוב. מענה לכל הצרכים, פלטפורמה להתחזקות, צבירת נסיון, יצירת קשרים, למידה וצמיחה. רק תנאי מקדים אחד יש לדבר, נשים חייבות להתיידד עם הרשת.



אודות הכותב:
שירית בן- ישראל

חוקרת, יועצת עסקית וארגונית,
מרצה ומאמנת עסקית
מומחית להעצמה מעשית
של א-נשים בעסקים ובקריירה

מנכ"לית STS החברה המובילה,
בתחום העצמה מעשית

מנהלת פורומים בפורטל תפוז:
'נשים בעסקים ובקריירה'
'הדרכה'

אימייל: [email protected]


www.sts4u.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שירית בן- ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]