חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בדין הבלנדד וויסקי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים מעמד האישה

נושא המאמר: אהבה,עסקים ומה שביניהם
מאת: יעל לוטן    שמור מאמר למועדפים

אהבה , עסקים ומה שביניהם...

חבר לעבודה עושה לך עיניים? פתאום עצתך מתבקשת גם כשלא כל כך צריך? מישהו במשרד כנראה שם עלייך עין.

זו סיטואציה שיכולה לתפוס גם את ההגיונית שבינינו לא מוכנה כי רגש לא מודיע לפני שהוא מתפרץ ולהיגיון יש נטייה להתחבא כשמדובר בעניינים שבלב.
אני סבורה שאהבה היא רגש נפלא וחיובי ואני בעד הרעיון הכללי השאלה היא מה קורה כשהוא פורץ את הגבול וחודר לטריטוריה הצפופה כל כך, המשרד.

סה"כ מדובר באנשים בוגרים וכשכימיה קיימת אין טעם להתנצל ולהתפתל אך כן יש טעם לדעת להתייחס אל המצב בצורה האחראית אשר לא תגרום לכאוס במידה והקשר לא יימשך לתמיד.
היתרון היחיד שאני רואה בקשר כזה הוא העובדה שאהבה היא רגש שגורם לשני הצדדים לפרוח ומי אני שאסרב להרגשה טובה?
עד כאן אני מרשה לעצמי להיות רומנטיקנית. אם להיות הגיונית אני חושבת שזה מסוג הקשרים הפחות בריאים.
כי במידה וזה לא ייגמר בחתונה( שזה הסיום הטוב היחיד שאני יכולה לחשוב עליו) זה יגמר במריבה , בחוסר חשק לשמוע אחד על השני קל וחומר לראות את האקס על בסיס יום יומי.
מקרים מסוימים אף הסתיימו בהתפטרות אחד מבני הזוג.

לפני הכול ישנה ההתחלה הלא ברורה הרצופה בהתכחשויות שגם זה סוג של מהמורה שצריך לעבור בדרך עד שמוכנים להודות שזה באמת זה ואז מגיע המחסום המוסרי שלא כל כך מעודד מצבים כאלו אבל בסוף כשזה קורה לא ניתן לעצור.
אז אוקי, אני מבינה רגש לא מבקש רשות לפני שהוא מתפרץ ואי אפשר לשלוט טוטאלית בסיטואציה כזו אבל כן אפשר וצריך לדעת לעשות את ההפרדה כי אין דרך אחרת לדעתי.

מבחינה ראשונית של מצב כזה ניתן לחשוב שאין מה לעשות ומה שקרה קרה אבל אני הרי תמיד אומרת שיש מה לעשות והרבה!

זה טוב ונחמד ובטח מרגיש משגע הפרפור בבטן כשהוא עובר לידך אבל את חייבת לדעת לשלוט ולהבין שזה מסוג הדברים אותם שומרים לזמן אחר ולמקום אחר במשרד את חייבת לשמור על קווים נקיים ומקצועיים כי זוהי תדמיתך וזכרי זהו שמך הטוב המונח כאן על כף המאזניים אל תקלי בזה ראש.

אני סבורה שאדם הוא ישות המחולקת למס' תחומים: קודם הוא עצמו, לאחר מכן האדם כחלק מתא זוגי, חברתי, לאומי, הצמחים והחיות, הכסף האנרגיה והחומר, הרוחניות ולבסוף הישות העליונה(האלוהות). פילוסוף אהוב עליי בשם ל.ר.הבארד חקר ומצא את התיאוריה הזו שנקראה בפיו "שמונת הדינמיקות" ולא, אין לי שום רצון לשפוך עליכן תיאוריה דתית רוחנית אז בלי לחץ...
אני אוהבת את התיאוריה הזו כי היא באמת מחולקת בהיגיון האומר שלכל דבר המקום שלו והזמן שלו ומיקסולוגיה בין כולם כמעט אף פעם לא יוצרת מצב בריא.

יכול להיות שאני מחדשת משהו למישהי מכן אבל כן אנשים מרגישים מתי קופידון קפץ לביקור במשרד גם בלי שתתנשקו להם מול הפנים. מה לעשות זה סוג של אנרגיה שמורגשת תמיד היא קצת מביכה את מי שלא קשור לזה ומילא כשהאווירה היא אווירת אהבה אך מה לדעתך מרגישים באווירת מריבה? כשניתן לחתוך את המתח בסכין? הנוסחה היא לדעת להפריד ובעיקר בשביל הראש השקט תשתדלי להתאהב בבחור מהבר...



אודות הכותב:
יעל לוטן היא מנכ"ל חברת יחסי הציבור
לוטן תדמיות בע"מ




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]