חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עבודה בניו יורק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשים מעמד האישה

נושא המאמר: יעדים ושאיפות
מאת: יעל לוטן    שמור מאמר למועדפים

יעדים ושאיפות לשנת 2007

שנת 2007 נכנסה כמעט בלי לבקש רשות.... נראה שמרוב עשייה לא נשאר זמן לנשום וטוב שכך.מצד אחד סיום שנה שמחייב סגירות של אלף ואחד עניינים ומצד שני תחילת שנה שבטוחני טומנת בחובה הפתעות, הצלחות ושאר ירקות...

בתור מנהלת עסק שמתנהל ונמדד ע"פ סטטיסטיקות הרי שאין זמן טוב מזה כדי לראות באמת את הצמיחה השנה לעומת שנה שעברה עברי היטב על כל הנתונים וגם אם תגלי שהצמיחה לא כל כך היסטרית היא בהחלט יכולה להיות אם תגדירי מחדש יעדים ושאיפות!

מטרת העל של כל עסק וארגון היא אחת – להפוך את התכנון למציאות. *הגדרה של מציאות היא – מצב או דבר שקיים באופן ממשי.

בחברות ובעסקים לא קיים חוסר אמיתי בחלומות. כולנו רוצות לראות שיפור ספציפי או כללי. זה נכון לגבי כולם מהעובד הזוטר ועד הבכיר אצל הרוב הגדול יש שאיפה לשיפור.יותר רווח, יותר אוכל, יותר שכר, יותר מתקני שירות ובאופן כללי כמות רבה יותר ואיכות טובה יותר של כל מה שאנו מאמינים שהוא טוב או מועיל. לא החלמות שלנו הם אלה המכשילים אותנו. בדרך כלל זהו חוסר הידע המעשי הנדרש כדי להפוך את החלומות הללו למציאות. למנהלת טובה צריכים להיות שני יעדים:

להנציח (להאריך את הקיום של) העסק.

להפוך את התכנון למציאות.
בהנחה שישנו בסיס שעליו ניתן לפעול נדרש דפוס מנהלי טוב מסוג כלשהו רק כדי לתחזק אותו. ומכאן שאחד ושתיים הופכים להיות שתיים בלבד. שום חברה עסקית לא ממשיכה להתקיים אלא אם כן ממשיכים לקיים אותה. לכן מערכת מנהלית מסוג כלשהו ולא משנה עד כמה היא לא מעובדת, היא הכרחית כדי להנציח את העסק. כדי לסגור את 2007 כשגרף הצמיחה שלך עלה יפה עלייך להגדיר את היעדים אחד אחד ויש לי מספר עצות בנושא הגדרת יעדים.

יעד עיקרי – היעד העיקרי הוא האמביציה הכוללת הרצויה שאת לוקחת על עצמך בתור מנהלת והיא מאוד כוללנית. לדוגמא: לרכוש, לערוך, להכין ולהשתמש בשטח מתאים ובמתקנים במחיר נמוך סביר.או למשל , לדאוג לכך שספרים יופצו ללקוחות שעשו הזמנות בדואר ולכל חנות ומפיץ. כלומר היעד העיקרי הוא המטרה הכוללת.

יעדים ראשוניים – היעדים הארגוניים, אלה שקשורים לכוח אדם ותקשורות. אלו צריכים להישמר על פי תקן. אלו יעדים הקשורים לנתיבי תקשורת, לציוד וללוחות התארגנות לדוגמא: "למנות מישהו כאחראי על ארגון העניין, ולתת לו לקבוע את היעדים הראשוניים הנותרים. או להפעיל מחדש את מערכת התקשורת המקורית שהפסיקו להשתמש בה.

יעדים חיוניים – יעד חיוני הוא משהו שחייב להיעשות כדי שאפשר יהיה בכלל לפעול. הדבר דורש בדיקה של האזור שבו האדם הולך לפעול.לדוגמא: בדקי את הנסיבות שאת בוחנת בעיניים שלך אל תסכימי לקבל דוח של מישהו אחר".

יעדים מותניים – יעד מותנה הוא יעד שמבוצע כדי לגלות נתונים או כדי לגלות אם ניתן לבצע פרויקט, היכן וכו'. כל היעדים המותנים הם בעיקרו של דבר פעולות של איסוף נתונים תחילה כדי לבדוק שהדבר אפשרי ופעולה של ממש יכולה להתבצע.

יעדים לפעולה – יעד לפעולה הוא היעד שיקבע את כיוון ההתקדמות ויגדיר אותה. הוא כולל בדרך כלל זמן מוקצב שבמסגרתו יש להשלים את היעד כדי להתאים ליעדים אחרים.

יעדים לייצור – קביעת מכסות, בדרך כלל כנגד זמן, מהווה יעדים לייצור לדוגמא: "לכרוך חמישים אלף ספרים עד החודש הבא".

תכנון היעדים – ניתן לכתוב כל מיני סוגים של תכניות כדי להשיג יעדים רצויים עם זאת, הן רק תכניות. עד שייקבע מתי ואיך הן יבוצעו וע"י מי והן יקבלו לוחות זמנים, אישור או הסכמה הן לא יושלמו. זו הסיבה לכך שתכנון זוכה לעיתים לשם רע. היית יכולה לעשות מיליון דולר, אך אם מתי, איך ומי לא הוצבו בצורת מערכת צעדים זה פשוט לא יקרה. לקראת השנה האזרחית בחני מחדש את העסק שלך והגדירי חוץ ממטרות ברורות גם את היעדים אשר יובילו אותך לשם בהצלחה! יעל לוטן היא מנכ"ל חברת יחסי הציבור לוטן תדמיות בע"מ. מבוסס על עבודותיו של ל.ר.הבארד. www.lotan.org.il

אודות הכותב:
יעל לוטן היא מנכ"ל חברת יחסי הציבור
לוטן תדמיות בע"מ.

www.lotan.org.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל לוטן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]