חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכלכלה שלובה בביטחון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בר לאירועים בר אקטיבי חתונה בקיץ חתונות

נושא המאמר: חתונה בקיץ
מאת: דודו אלבז   שמור מאמר למועדפים

אחת ההתלבטויות בהן נתקל זוג שהחליט לעשות צעד קדימה ולהתחתן היא השאלה מתי? בחורף הקר בתוך אולם ממוזג או דווקא בקיץ כשבלילה חם וקיימת אופציה להינשא בגן מפואר ורחב ידיים תחת כיפת השמיים.

כל צעד ושעל שמבצעים לקראת החתונה מביא עימו הרבה השלכות לעתיד. הזמן העונתי בו מחליטים לקיים את האירוע יכול להיות פקטור רציני שישפיע על בחירת הזוג. בחתונה בקיץ יש הרבה יתרונות. לדוגמה: גני האירועים המחודשים פתוחים לרוב רק בתקופת הקיץ, בהם בנוסף לקיום החופש, גם המסיבה עצמה יכולה להתקיים בחוץ. זה נעים, האורחים יכולים לבוא עם בגדים קצרים מבלי לחשוש מקור. כשזוג מתחתן בחורף ועושה את החופה בחוץ, אנשים רבים מעדיפים לא לסבול את החופה ולסבול מההשלכות של עמידה בקור מקפיא ביום שלאחר מכן, ולהיכנס פנימה לאולם בציפייה שהחופה תיגמר. מסיבת חתונה בטמפרטורת קיץ סבירה תשאיר הרבה מהאורחים עד לסיום הערב ועל רחבת הריקודים.

מאידך, הבעיה הגדולה ביותר בחתונה בקיץ היא הביקוש הרב. כמו שאנחנו מכירים, ביקוש רב יוצר תחרות שבעלי האולמות משתמשים בה בשביל לקחת סכומים גבוהים בהרבה ממה שגובים בדרך כלל בתקופת החורף. אצל רוב גני האירועים בקיץ עובדם ברציפות ולכן הם יכולים להרשות לעצמם לדרוש כסף רב. שוב הבעיה היא כלכלית, אבל מי שמוכן ויכול להשקיע סכום גדול יותר ייהנה מחתונה יוקרתית ומושקעת יותר מאשר באולם עצמו. זה לא תמיד נכון אבל לרוב הגנים מושקעים יותר.

זה מובן מאליו שהבעיה טמונה בכסף שכן מעבר לאולם יש לזוג הוצאות גדולות כמו די ג'יי, בר אקטיבי, צלם, עיצוב וכו'. בר אקטיבי לאירועים מוציא קוקטיילים פירותיים,מרגריטות וסוגי דאקירי על הבר, דבר שאינו יכול לעשות בחורף עקב הקור ששורר בחוץ.


www.vagosbar.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דודו אלבז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]