חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הייתכן כי בעסקת מקרקעין רוכש המקרקעין יחויב במע"מ ולא המוכר?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ספורט אומניות לחימה

נושא המאמר: סגנון נמר הרים בראייה היסטורית ופילוסופית -
מאת: אבי שפילריין    שמור מאמר למועדפים

נמר הרים שלג - Uncia uncia Wu Xing Ba Fa
היסטוריה
סוג במשפחת החתוליים הכולל מין יחיד: נמר שלג מצוי - Uncia uncia נמר שלג מצוי הוא חתול גדול החי בהרים במרכז אסיה. עד לאחרונה טקסונומים רבים כללו את נמר השלג המצוי בסוג פנתר יחד עם חתוליים גדולים נוספים.
משקלו יכול להגיע עד ל- 75 קילוגרמים. ניתן להבחין בו ממינים דומים הודות לזנבו הארוך באופן יחסי. זנבו עוזר לו לשמור על שיווי משקל בשיפועים תלולים הנפוצים בסביבת ההרים בה הוא חי. זנבו משמש גם כדי לכסות את פיו ואפו כאשר קר מאוד.
אזור המחיה של נמר השלג משתרע על נפאל,אוזבקיסטן,רוסיה,הודו, סין, מונגוליה,פקיסטן ואפגניסטן. נותרו בעולם עוד 5000-7500 פרטים והוא נמצא בסכנת הכחדה. הוא ניזון בעיקר מיעלים אך גם מחזירי בר, יונקים קטנים וארנבות. מספרם של נמר הרים/שלג מצטמצם עקב הרעלות וצייד רב. אורך חייו 21 שנה בשבי ו 17-19 בטבע.

טאנטרה פילוסופיה או דרך
מבוא
"המהמודרה היא מעבר לכל מילים וסמלים
אך למענך נרופה, רציני ונאמן,
צריך לומר כך:
הריק אינו זקוק לתמיכה
המהמודרה נשענת על האין,
מבלי לעשות מאמץ
נשארת רפוייה וטבעית.
אפשר לשבור את העול
וכך להגיע לשחרור .

מתוך ספר הנפש העילאית מאת רגניש

נמר הרים
סגנון לחימה שונה מסגנון הנמר [טיגריס], מבנה של בעל חיים זה קטן מהנמר במימדיו. משקלו וגודלו כ-1/3 ממידות הטיגריס. אורח חייו מתקיים בצוקי הרי ההימלאיה המושלגים. תנועותיו מהירות וקופצניות אומן הסוואה בין הנקיקים, צייד מוכשר בעל כושר הסתגלות מדהים בעת הצייד. הוא אינו נכנע לתכתיבים של הניצוד עקשנות ותחבולנות צד את טרפו.
בסגנון זה מתקיימות תנועות זרימתיות המושתתות על זריזות, תחבולנות ועקשנות. ריבוי תרגילי אקרובאטיקה [סלטות, ריחופים, תרגילי הקרבה ובעיטות].

פילוסופיה
טפל בקשה
בעודו קל,
טפל בגדול
בעודו קטן.
(לאו טצה, טאו טה צ'ינג)



הטוב שבתנועה
הוא זמנה הראוי.
(לאו טסה, טאו טה צ'ינג)

היסטוריה
ג'ין, שש עשרה הממלכות והשושלות הדרומית והצפונית: התקופה האפלה של סין
שלוש הממלכות התאחדו בשנת 280 תחת שלטונה של שושלת ג'ין. אולם איחוד זה נמשך זמן קצר מאוד. בתחילת המאה ה-4 החלו המיעוטים בסין (כיום מכונים סינים לא בני חאן ) להתמרד ולבתר את המדינה, גורמים בכך להגירה עצומה של סינים בני חאן אל מדרום יאנגטסה. החלו אנשי מיעוט להמלט אל הנהר הדאי במרד שבסופו הם כבשו את צ'נגדו שבסצ'ואן[הגובלת עם טיבט]. הש?יו?נ?ג-נו?, שנהדפו מסין בתחילת שלטונה של שושלת חאן, חזרו להלחם בסין, כבשו חלקים ממנה והוציאו להורג את שני קיסריה האחרונים של שושלת ג'ין. יותר משש-עשרה מדינות הוקמו על ידי המיעוטים האתניים בצפונה של סין. הצפון הכאוטי אוחד לזמן קצר על ידי פו ג'יאן, אך הוא הובס בנסיון פלישתו לדרום סין וממלכתו התפוררה. נסיון נוסף לאיחוד הצפון בוצע על ידי הקיסר טאיוון, שהקים את השושלות הצפוניות, סדרה של משטרים מקומיים ששלטו בסין שמצפון לנהר היאנג צה.
עם הפליטים שנסו לדרומה של המדינה, היה גם הקיסר יואן, נצר לשושלת ג'ין, שחידש את שלטון השושלת בדרום המדינה . שושלת זו היתה הראשונה מבין השושלות הדרומיות שכללו את שושלות סונג, צי, ליאנג וצ'ן. בירתן של השושלות הדרומיות היתה ג'יאנקאנג, ליד ננג'ינג של ימינו. התקופה בה התקיימו במקביל שתי מדינות הנשלטות על ידי שושלות שונות בצפונה ובדרומה של הארץ נקראה תקופת השושלות הצפונית והדרומית. שושלת סוי קצרת המועד, הצליחה לאחד את המדינה.589 לאחר כמעט 300 שנות פירוד.
יש לציין כי שילוב התרבויות בין טיבט לבין סין נמשכו בין המאות ה-6 לפני הספירה ועד המאה ה-5 לספירה עד אשר קיבלו הטיבטים את ראית הבודהיזם ושליחו נרופה,
סגנון נמר הרים טיבטי Wu Xing Ba Fa o:
התפתח בתהליך התבוננות נזירים בשלבי המדיטציה שנערכו בהרים ועקבו אחר אורחות חייהם של בעלי החיים בטבע ומצאו את הקשר שבין דרך התנהלות בעלי החיים באורחות חייהם לבין קיום האדם בקוסמוס.

צ'ין נמר הרים כולל 127 תנועות
Tso ? Shin דירוג
אודות הכותב:
אברהם שפילריין יליד שנת 1959 למד משנת 1965 אצל המורה טיין ליינג (Tiun Ying Chain) עד שנת 1973.
משנת 1980 ועד שנת 1988 אצל הנזיר קטו זישצ'ה (Kato Siana).

אברהם שפילריין מאומן בסגנון אומנות לחימה ליינג-פו ושיטות הרפואה ליינג שו, ושיין שין-קו-קאן מאז שנת 1986.
מטרתו: שימור אומנות לחימה ייחודית זו על כל מרכיביה ורובדיה.
הפצה: מדריכים, אינטרנט וכלל הפומביות

www.lingpo.info


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי שפילריין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]