חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בתי מלון בירושלים לחופשה מושלמת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ארגון ושיטות תהליכים חברה אסטרטגיה

נושא המאמר: ארגון ושיטות (או"ש) כשותף אסטרטגי בקבלת החלטות / זיו פרידמן
מאת: זיו פרידמן - G2E, יועץ עסקי    שמור מאמר למועדפים

העולם הכלכלי והעסקי נמצא בימים אלה בטלטלה וחשיבה מחדש, שווקים תנודתיים וצרכים משתנים דורשים בחינת המצב הקיים. מרבית הארגונים נוקטים בצעדים של שינוי צורת התפעול, ייזום או הרחבת פעילויות בשווקים הנושקים לפעילותן הקלאסית ואיתור הזדמנויות עסקיות חדשות. רוב פעילויות אלו ממוקדות רובן בטווח הקצר, וזאת על מנת לשפר במהירות את תזרים המזומנים ומיעוטן בטרנספורמציה של הארגון לטווח בינוני וארוך.

אחת הדרכים הנפוצות בהן מגיבים ארגונים למצבים הנ"ל הינה מימוש תוכניות "הבראה", דהיינו קיצוצים בכח אדם, במשאבי פיתוח, בפרויקטים והעתקת פעילות לחו"ל. קיצוצים אלה לרוב אינם נובעים מהצורך לשיפור פעילות הארגון בעתיד, אלא באים במטרה להראות שיפור נתונים בדוחות התקופתיים הקרובים.
לעיתים קרובות מנהל מקבל לידיו את ממצאי הדוחות התקופתיים האחרונים, בצרוף הנחייה לקיצוץ רוחבי של X אחוזים בהוצאותיו, ללא בחינה מעמיקה מה ביכולתו לממש על מנת לשמור על פעילות ארגונית כוללת תקינה.

יחידת ארגון ושיטות (או"ש) הינה פונקציה אינטגרטיבית הקיימת במרבית הארגונים הבינוניים ומעלה. ארגונים רבים צורכים מהאו"ש את השירותים הטכניים בלבד; נהלי עבודה, בקרת תהליכים, ניהול איכות, טיפול בתלונות לקוח, ביצוע תחקירים ועמידה בתקנים. הסתכלות ארגונים אלה על מערכת האו"ש היא כעל גורם אשר עיקר פעילותו היא שמירה על הקיים, סיוע לעמידה ביעדים ומדדים ומתן פתרונות בתגובה לכשלים אשר עולים מהשטח ("כיבוי שרפות").

יחידת האו"ש נמצאת בצומת מידע קריטי של מערכות הרוחב התפעוליות והתומכות: תכנון, יצור, מלאי, IS, רכש, מכירות, כספים וכח אדם והיא ממוצבת במערכת עם הפנים לחוץ ולפנים הארגון. לרשותה של מערכת האו"ש הכלים והנתונים לניתוח וחיזוי יכולות וכישורי הארגון הנדרשים בשינויים עתידיים ומקסום יכולות הביצוע הארגוניות בטווח הקרוב והרחוק. האו"ש הוא השותף הטבעי לניהול, בניית מודלים עסקיים ובחינת שינויים ארגוניים בסביבה עסקית משתנה.

ארגון צריך לשאול את עצמו:
- האם השוק אליו פונה הארגון לא השתנה?
- האם לארגון מערכת תכנון אסטרטגית לניהול שינויים?
- האם האסטרטגיה הארגונית מועברת בתקשורת עד לאחרון העובדים?
- האם המבנה הארגוני מתאים למטרותיו?
- האם היעדים והמדדים הארגונים תומכים בהשגת מטרות הארגון?
- האם משאבי הארגון מנותבים לתמיכה ביעדי הארגון?
- האם לעובדים מוגדרים יעדים ומדדים התומכים ביעדי הארגון?

בימים אלה כשהבסיס הכלכלי והארגוני מאותגר, החברות זקוקות לכל עזרה בבחינת עתידן בשוק וזאת תוך ניצול מקסימאלי של משאביהן. זה הזמן לערב את יחידת האו"ש הארגוני! זה הזמן לקרוא לדגל את כל אלה הרואים את הארגון במבט כולל ויכולים להביא לשיפור אמיתי.



על המחבר:
זיו פרידמן - יועץ בכיר למערכות ניהוליות, איכות ואופטימיזציית תהליכים
B.Sc בניהול טכנולוגיה ו-M.Sc בניהול מדעים מדויקים.

www.youtube.com/watch?v=v3urpyff8ka


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י זיו פרידמן - G2E, יועץ עסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]