חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לוח כלי נגינה והגדרות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חוזה זירה דירות

נושא המאמר: הסכם למכירת דירה
מאת: ירון   שמור מאמר למועדפים


הסכם למכירת דירה הוא החוזה המסכם והחותם עסקת מכירה המבוצעת בין הקונה ובין הקבלן או בעל דירה שהוא האדם המוכר את הנכס. בעת החתימה על הסכם למכירת דירה, מצהירים הצדדים כי תנאי העסקה ברורים להם, וכי הם מסכימים לכל מה שכתוב בהסכם – לטבלת התשלומים ולמועד מסירת הנכס, לכך שהנכס אינו משועבד או מוטלות עליו הגבלות אחרות וכמובן – לסכום העסקה עליו הסכימו.
לעיתים יגיע הסכם מכר דירה לאחר זכרון דברים, לעיתים יהווה זכרון הדברים חלק ממנו, ולעיתים לא ייחתם זכרון דברים כלל – נקודה זו תלויה בהחלטה שקיבלו שני הצדדים ובמהירות בה עורכי דינם הכינו את ההסכם לחתימה. כך או כך, הסכם מכר דירה הוא כמובן חוזה המחייב את שני הצדדים, כך שאם מי מהם מבקש לסגת לאחר שנחתם – יידרש לשלם פיצויים נרחבים לצד שכנגד.
עומדים לקנות נכס ומחפשים חוזה קניית דירה ? תוהים מה נדרש להיכלל בהסכם כזה, מהם הסעיפים שחייבים להיות בו ומהן הנקודות עליהן אסור לוותר ? זה הזמן להמשיך ולהעמיק באתר, בו תוכלו למצוא את כל המידע שינחה אתכם אודות תכולת ההסכם. אם בנוסף לכך תבחרו גם בעו"ד מומחה שילווה אתכם בתהליך, הרי שאתם יכולים להרגיש בטוחים ומוגנים.
רוב המקרים, תהליך מכירת הדירה לוקח מספר שבועות כאשר עיקרו הוא החלפת נוסחים להסכם מכירת הנכס. למרות שברוב המקרים, הנוסח של ההסכם אחיד או דומה מאוד לעסקאות אחרות, עדיין לכל עסקה יש את המורכבות שלה ואת תנאי התשלום שלה. נהוג שעו"ד מקרקעין שמלווים את צד הקונה ואת צד המוכר אינם מתערבים בהסכם העסקי בין שני הצדדים, זאת אומרת ששני הצדדים הם אילו שקובעים את מסגרת ותנאי העסקה. לדוגמא – קביעת מחיר הדירה או זמני התשלום. נקודות אילו נקבעים במהלך המומ בין הצדדים ולעורך דין נדל"ן נשאר רק לאשר ולתאים את ההסכם לעסקה.
כמובן של עריכת הסכם למכירה דירה או לקניית דירה עורך הדין גובה שכר טרחה. שכר הטרחה מתבסס על היקף העבודה שנעשית על ידי עורך הדין, מחיר הנכס ומורכבות העיסקה.




www.i-nadlan.co.il/agreements/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]