חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך לתקן מנעולן וידית





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסיבת רווקים מועדון חשפנות מסיבות רווקים חשפניות

נושא המאמר: מסיבות רווקים
מאת: דניאל רייכר   שמור מאמר למועדפים

מסיבות רווקים
מאמר זה יגע באופן קליל בהיסטוריה של מסיבת הרווקים ובהיסטוריה של עולם החשפנות.
מסיבת רווקים היא מסיבה או התכנסות של רווקים ואו רווקות אשר חוגגים את יום האחרון של הרווק כרווק.
העניין מתחיל כבר משחר ההיסטוריה במאה ה-5 לפני הספירה בספרטה אשר ביוון ,לפני החתונה התכנסו חבריו הלוחמים של החתן וערכו משתה לכבודו.אנחנו קופצים קדימה בזמן ומגיעים לשנת 1896 אשר בה הרברט ברנום נכדו של האמרגן ואיש השעשועים פ.ט. ברנום הפיק מסיבת רווקים לאחיו בניו יורק ובה השילה את בגדיה רקדנית בטן-אירוע שנחקק כשערוריתי לאותה תקופה.
המונח "מסיבת רווקים" נולד לעולם לראשונה בהוצאת ספרים סקוטית והכוונה הייתה למסיבה שמחה.
המילה Bachelor היא בעצם נגזרת ממילה צרפתית עתיקה אשר פרושה לאביר בוגר,בשנת 1300 חצה המונח לאנגליה.בנוסף לפירוש זה ולפרוש המוכר של רווק ,ישנו פרוש נוסף של המושג רווק (כלומר Bachelor (הוא תואר מאוניברסיטה.
בגרמניה מסיבת הרווקים נקראת Polterabend אשר בין השאר שוברים הצעירים חרסינות לשם מזל, מנהג הלקוח מהעת העתיקה של גרמניה לשם הרחקת שדים.בצרפת נקרא האירוע Enterremant de vie de garcon שפירושו קבורה של חיי הנערות של החתן.בארצות הברית ,האיזור הפופלרי ביותר למסיבות רווקים הוא בלאס וגאס הנפלאה,אגב עיר אשר גם חתונות מאוד שכיחות שם,המסיבות הרבה פעמים עם חשפניות,במועדוני חשפנות.באנגליה האירוע נקרא Stag weekeand בו נוסעים החברים לעיר אחרת דבלין אירלנד,יוון איים,אמסטרדם וכו...
המטרה העיקרית של מסיבת הרווקים היא מלבד לחגוג לחתן כמובן, גם לשחרר לחתן לחץ אשר מצטבר עקב עומס הפיזי והנפשי (דודים,דודות,הורים וכו..).ראוי בזמן האירוע להמנע מנושאים כבדים כמו פוליטקה ודת ולהתמקד בנושאים קלילים אשר מעלים חיוך על החתן ועל המתתפים,לשם כך הרבה פעמים משתמשים באטרקציות כמו והעיקרי שבהן חשפניות,(שעליהן נרחיב בהמשך),אנשי גרפולוגיה,הרצאות אלכוהול בליווי אלכוהול,נסיעות לחו"ל (בדרך כלל יעדים קרובים כמו יוון למשל),מועדוני חשפנות.
בדרך כלל החתן לא ישלם מכיסו אף פרוטה אחת לשם האירוע אלא חבריו הטובים יספקו את הממון.אגב חבריו ,רצוי לציין שאירוע החשפנית מיועד הרבה פעמים לחברים מכיוון שהחתן העתידי ליהיות הרבה פעמים נבוך ומאוהב מידי מלהנות מהחוויה.(ותשמעו לי זו חוויה...)
חשפניות באירועים אלו נהפך לדבר של שיגרה,החברים נהנים והגברות החשפניות מרוויחות כסף נאה.
כמה מילים על חשפנות וחשפניות,ובכן ראוי לצאת מנקודת הנחה שכל עבודה מכבדת את עצמה אם נעשת באופן שלם והעובד אינו מנוצל על ידי מעבידיו.
גברות אשר חושפות את עצמן היו משחר ההיסטוריה החל מ"מיתוס אינאנה",מיתוס שנכתב לפני כ-4000 שנה על לוחות שומריים על אינאנה אשר ירדה לגיהנום ובכל שער משערי הגיהנום השליה בגד מבגדיה.
גברת נוספת המתערטלת בפני קהל היא שלומית בת הרודיאס אשר היא מתבקשת מהורדוס שתרקוד לפניו, הנ"ל מסרבת אך משתכנעת לבסוף מה שמוביל לריקוד הנפלא והאירוטי "ריקוד שבעה הצעיפים",מחזות,שירים ואופרות נכתבו על ריקוד זה ,כפי שנאמר הריקוד נחשב לאירוטי ולנקודת ציון בעולם החשפנות.
אנחנו עוברים בזמן לשנת 1889 פריז צרפת, בו נוסד המוסד "מולן רוז'" אשר שם רקדו רקדניות ריקוד הנקרא "קאן קאן",הרקדניות היו רוקדות בשורה והיו חושפות תוך כדי ריקוד את מבושיהן.
ריקודי "ברולסקה" שהם נקודה היסטורית נוספת בעולם החשפנות,אלו מופעים שהחלו כבר במאה ה-14 בהם שמו לקלס אגדות רומנטיות,המופעים הללו התפתחו במשך השנים למופעים למבוגרים עם דגש על בגדים מינימלים ואירוטיקה קלה.אלו היו מספר נקודות היסטוריות על עולם החשפנות.
ובכן במסיבות רווקים במיוחד במועדונים תוכלו לחוות את התוצאה המודרנית של הנקודות אשר הוזכרו לעיל והם מסיבות אירוטיות ושמחות רקדניות אשר מפזזות ומתערטלות ממש כמו שלומית בת הרודיאס.כפי שנאמר מסיבות אלו הן פנטסטיות לרווק אשר מתחתן ולצוות חבריו ,מומלץ לכל מי שמעוניין בעוד קצת ריגוש (וזה מרגש),הרי אין דבר יותר כייף מבחורה אשר רוקדת מולך במערומיה בעודך לוגם כוסית .אל לנו להתבייש במה שאנו אוהבים כל עוד איננו פוגעים בזולת.שורה תחתונה מועדון חשפנות ,חשפניות זה כייף.







מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דניאל רייכר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]