חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך תנהלי 2 קריירות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צילום הדפסה דיגיטלית

נושא המאמר: צילום: הדפסת תמונות דיגיטאליות עם דיו איכותי במידפסת - הדפסה דיגיטלית
מאת: שי חיימוביץ    שמור מאמר למועדפים

הדפסת תמונות דיגיטליות ממצלמה עשויה להתבצע כיום באמצעות הוצאת אביזר הזיכרון (כרטיס הזיכרון) מן המצלמה בזמן גמר הצילומים וחיבורו הישיר למחשב לשם "משיכת התמונות" והוצאתן להדפסה על ניר פלט. כעת על מנת למקסם את איכות ההדפסה נותרו בידינו הכלים הבאים הנוספים:

1. שימוש בתוכנה טובה שבה יועברו התמונות למחשב ושבאמצעותה יתבצע סידורן הנכון והמקצועי להדפסה

2. שימוש בדף נייר הדפסה איכותי (פוטו)

3. שימוש בצבעי הדפסה משובחים ומתאימים העשויים לקבוע את ההבדל שבין איכות גבוהה ומשובחת לבין איכות "רגילה"

תוכנות טובות

תוכנות טובות המצויות בשוק הינן תוכנת העריכה המצורפת לתוכנת ההפעלה ווינדוס או ויסטה. תוכנה זו הינה טובה מספיק כמובן לכל דבר ועניין.לטובת כל המתעניין נוכל לציין שישנן תוכנות נוספות המופיעות בהקשת המילים : "תוכנות עריכת תמונות+חינם" או "תוכנת עריכת תמונות" בגוגל באופן טיבעי. לצד כל תוכנה שתופיע רשום פירוט הדברים שהיא עשוייה להציע.כדאי לבחון כל אחת ואחת מהן לפי המבוקש לכם.כעיקרון ההבדלים ביניהן (עבור כל אדם ממוצע שאינו צלם מקצועי) הינם לפי הפונקציות הנוספות לשם נוחות: יכולת להציג תמונות במקביל על המסך כדי לעבוד ביתר נוחות,תיקוני צבע,יכולות סיבוב פיזי של התמונות,יכולות עריכה וביצוע שינויים ויכולות מיון ןקיטלוג וסידור שמקל על העבודה.

נייר הדפסה פוטו

דף הדפסה מיוחד המיועד להדפסת תמונות הינו דף שמשתמשים בו למעשה במעבדות הצילום.בתקופה המודרנית הוא עשוי להיות מסופק בגודל a4 גם בחבילות ניר לאנשים פרטיים.(הוא אינו יקר באופן מיוחד ומגיע בממוצע בחבילות של מספר עשרות).דף זה אינו נראה כמו דף רגיל כי אם מעט יותר משובח ממנו. ראשית הוא "עבה" יותר, שנית הוא מאסיבי יותר ולעיתים אם תביטו בו ,הוא עם מעט יותר עם ברק (כמו של תמונות). תכונות אלו שלו הינן פועל יוצא של "מוכנותו" כתבנית "לקלוט" לתוכו בצורה משופרת ומקצועית את מה שתרצו להדפיס עליו. דף מקצועי קולט את ההדפסה בעוצמה רבה יותר ואל תוך עומקו.כך שהדברים המודפסים נשארים לאורך יותר זמן ואף בהדפסה הראשונית "נרשמים ונקלטים" אל תוך הדף (נוכל לראות זאת במיקרוסקופ) ביתר יסודיות ובעוצמה איכותית.הדבר מתבטא במראה יפה מאד של התמונה שתרצו להדפיס.

אודות הקשר שבין הדף האיכותי לצורך בדיו איכותי

שילוב מנצח של שימוש בדיו איכותי ביחד עם דף איכותי הוא זה אשר יוצר את חווית ההדפסה המושלמת בעבור כל החפץ בכך.האיכות ברורה ונראית לכל עין. תכונות הדיו החשובות לנו כאשר אנו מדפיסים תמונות הן : טריותו, מולקולותיו – כלומר,צורת הטיפות שהוא יוצר מהן ודברים הקשורים לפיזיות יכולתו ,כפי שציינו,להיקלט לתוך נימי הדף כפרודות פצפונות שמהן תורכב התמונה הסופית.לכן,ככל שאיכות הדיו הינה משובחת יותר ורעננותו מובחרת יותר הרי שהתוצאה הסופית תהיה "יחסי ידידות והתאמה" טובים יותר עם הדף. כתוצאה מכך תהיו הרבה יותר מרוצים מן התמונה הסופית המתקבלת,מעושר צבעיה ומעמידותה לאורך זמן רב יותר –דבר הרצוי לכל המעוניין להדפיס תמונות המעניינות אותו,מן הסתם.

הקדשת יחס מתאים לקיום שלושת מרכיבי איכות יצירת התמונה תתבטא תמיד בשביעות רצון אמיתית.

בהצלחה.

אודות הכותב:
שי ואריאל חיימוביץ
בעלי חברת ראשי הדיו למדפסות,ראשי הדיו והטונרים למידפסות - טי.אן ג'י
אספקת דיו איכותי ומקצועי לשם חיסכון ולמיקסום איכות ההדפסה.
דיו בעבור משרדים,לקוחות פרטיים היישר מפס מילוי דיו טרי ועשיר גדוש בטיפות דיו איכותיות הנארז במיכלים איכותיים. להדפסות רעננות ויפות.


1800-33-43-53


www.tng.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי חיימוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]