חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איסוף מידע וניתוח נתונים – כתהליך לבניית יכולות הימור אחראיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט אחסון אתרים

נושא המאמר: איש במכירות בימינו
מאת: אמיר הלמר    שמור מאמר למועדפים

איש המכירות בימינו


"היכולת למכור - כלומר, ליצור קשר עם אדם אחר: לקוח, עובד, בוס, בני-זוג, ילדים - היא המיומנות הבסיסית הדרושה להצלחה אישית" ("אבא עשיר אבא עני").

ואכן, איש המכירות הוא הגורם המרכזי במכירת מוצרים ושרותים. וכיון שמכירות הן סם החיים של כל ארגון, תובן חשיבותו של איש המכירות המקצועי בארגון.

דוקא בעידן שלנו, בו הטכנולוגיות מתפתחות ומתקדמות מדי יום, נדרשת התיחסות לפאן האנושי, למכירה פנים אל פנים, לשיחה אישית עם הלקוח, לשיחה הכוללת הקשבה, יעוץ, הכוונה, עידוד , אמפתיה ? כל אלו הם לחם חוקו של איש המכירות.

יחד עם זה, פועלים כיום אנשי המכירות בעולם עסקים קשה ותובעני. הלקוחות "ידעניים", חשופים למידע המוצג באמצעי התקשורת ובעיקר באינטרנט, התחרות חריפה בין המוצרים והחברות, תחרות על המחיר, האיכות, השירות, דרכי המימון, הערבויות ועוד - כל אלה מחייבים איש מכירות מקצועי, שעבר הכשרה מעמיקה ורכש מיומנויות וכלים נכונים, לשם מימוש פוטנציאל המכירה של ארגונו.

אך בזה לא די - כשם שהחברה צריכה לעצב את המוצר שלה לשביעות רצון לקוחותיה ולשנותו במידת הצורך, בהתאם לטעם המשתנה של הלקוחות ולתנאי השוק המשתנים, כך נדרש איש המכירות לשדרג את האיכות והתחכום שבעבודתו. בסיס איתן ליכולת שידרוג כזו, היא הכשרה בסיסית מעמיקה בכניסתו לתפקיד ולמידה והתפתחות לאורך כל החיים.

רכישת "מיומנות אישית" מכנה זאת פיטר סנג'י בספרו "הארגון הלומד" ? משמעותה, שיש להתיחס לחיים כאל עבודה יצירתית ולחיות את החיים מנקודת ראות יצירתית, בניגוד לנקודת ראות תגובתית.

כאשר המיומנות האישית הופכת להיות פעילות קבועה בחיינו, היא מסמנת שני נתיבים חשובים:
אחד - הבהרה מתמדת מה חשוב לנו - החזון שלנו.
השני - למידה מתמדת, כדי לראות נכוחה את המציאות בה אנו חיים.
חזון ומציאות זה לצד זה, יוצרים "מתח יצירתי", שהוא הכח השואף לקרב שני נתיבים אלו זה לזה.




תמצית מהותה של המיומנות האישית היא,אפוא, הלמידה כיצד לחולל בחיינו מתח יצירתי ולהמשיך ולקיים אותו.

למידה פרושו כאן, הרחבת היכולת להשיג את התוצאות שאנו מעונינים בהם בחיים, או במלים אחרות, להגשים את החזון שלנו.
מיומנות פרושה כאן, רמת מומחיות מיוחדת לא רק בהיבט המקצועי אלא גם בהיבט האישי.

פיתוחו של איש מכירות, כך שיהיה מיומן ומקצועי, בעל חזון, רואה בצורה מדויקת את המציאות בה הוא חי ומתיחס אליה כבעלת ברית ולא כאויב ? דורש ממנו לחיות באוירת למידה מתמדת. כך יקבל על עצמו בבטחון מחויבות ליעדים גדולים, ימנף את עצמו להשגתם וישפר את השגיו לאין-ערוך, על פני אנשי מכירות אשר לא מצויים באוירה של למידה והתפתחות מתמדת.



אודות הכותב:
רוצה לדעת עוד,
צור קשר :
אמיר הלמר - 050-2250225


אמיר הלמר - ייעוץ אישי ועיסקי,

מעניק מגישות הקבלה, nlp , תת-מודע
למצוינות אישית בעסקים ובחיים האישיים.


www.migdalor.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיר הלמר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]