חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פינוי בינוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השתלת שיניים שיקום פה ניתוחי חניכיים

נושא המאמר: ניתוכי חניכיים, והגיל השלישי
מאת: ד"ר דורון אבניאלי   שמור מאמר למועדפים

הגיל השלישי מביא איתו שינויים פיזיים ונפשיים רבים. אחד השינויים המשמעותיים בא לידי ביטוי בשיניים, הנחשפות בגיל זה, למחלות חדשות, העלולות לגרום לפגיעה משמעותית בשן ואף לאובדן השיניים. השינויים השונים בחלל הפה בגיל השלישי מצריכים מענה מיידי ופתרון הולם. במקרים רבים, ניתוחי חניכיים מאפשרים להתמודד עם בעיות אלו באופן הטוב ביותר, בזכות פתרונות טכנולוגיים ורפואיים מתקדמים ומשוכללים.
בעיות החניכיים הנפוצות בגיל השלישי
אחת התופעות השכיחות בגיל השלישי הינה שינויים בריריות חלל הפה. לעיתים, שינויים אלה מצביעים על סרטן חלל הפה, הנגרם, פעמים רבות, לא רק בגלל הגיל, כי אם בעקבות עישון ושתיית אלכוהול. גילוי מוקדם, יכול להוביל להחלמה מלאה.
תופעה נוספת, אופיינית לגיל השלישי, הינה ירידה בהפרשות הרוק. במקרים של נטילת תרופות, יכולה התופעה להחריף. תופעה זו עלולה להוביל לפצעים בפה ואף גם לכאבים.
מבוגרים רבים, בני הגיל השלישי, עלולים לסבול מהחמרה משמעותית במחלות החניכיים השונות. עם הגיל, הופכות מחלות החניכיים לשכיחות יותר, ואף גם יכולות להתבטא באופן חמור יותר, עד לכדי אובדן שיניים.
במצבים מסובכים, ניתוחי חניכיים הינם המענה המתאים ביותר, בשעה שפתרונות אחרים כמו הסרת אבנית, למשל, אינם עוזרים.
תופעה שכיחה נוספת בגיל השלישי, היא נסיגת חניכיים, המצריכה אף היא ניתוחי חניכיים. בעקבות ירידה בתפקודה של המערכת החיסונית, ישנה עלייה בגיל השלישי בדלקות וזיהומים, העלולים להוביל לנסיגת חניכיים.
במקרים בהם טיפול תרופתי איננו עוזר, נדרש לבצע ניתוחי חניכיים כמענה הטוב והמתאים ביותר. וכמובן, אובדן השיניים, שקיים בגיל השלישי, שנגרם כתוצאה מבעיות חניכיים שונות, שאינן מטופלות נכון, או שאינן מטופלות כלל.
למצוא את הפתרונות הטובים והמקצועיים ביותר

יש למצוא מרפאת שיניים בעלת ניסיון רב וותק של למעלה מעשרים שנה בתחום רפואת השיניים, המציעה לכם מבחר של פתרונות שונים, לשמירה על בריאות השן, לטיפול מונע וכן להתמודדות מול בעיות שונות, המצריכות התערבות כירורגית מתאימה. בין אם מדובר בטיפולים כמו ניתוחי חניכיים, השתלת שיניים, טיפולים הקשורים בשיקום הפה ועוד, המרפאה צריכה להציע שיטות טיפול שונות, בהתאמה אישית לכל מטופל ומטופל.


www.avnieli.co.il/default.aspx?siteid=170&pageid=7846&lang=1


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר דורון אבניאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]