חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טאי צ'י – מערכת האימון המסורתית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט מסחר אלקטרוני

נושא המאמר: האם ניתן להתפרנס ממסחר ב- איביי וכיצד מוכרים ב- איביי
מאת: אלי שמעוני    שמור מאמר למועדפים

לפני כמה שבועות קראתי כתבה המציגה נתונים על מספר הסוחרים ב- איביי (eBay) כמקור פרנסה. הנתון המדהים של 700,000 (שבע מאות אלף) איש הוכיח לי פעם נוספת כי האינטרנט בכלל ופלטפורמת המסחר איביי (eBay) בפרט מאפשרים לכל אדם מן השורה לפתוח עסק מהר ולהרוויח עפ"י השקעה. מדוע אני מציין זאת? לא מעט פעמים שואלים אותי: האם ניתן להתפרנס ממכירות ב- איביי (eBay)? ואני תמיד עונה את אותה התשובה: "הכל תלוי ברמת ההשקעה וההתמדה שלך".

איביי (eBay) הינה פלטפורמת סחר המאפשרת לאנשים ולעסקים, למכור ולקנות מוצרים חדשים ומוצרים משומשים לכל אחד בעולם. מה שנותן לנו קהל יעד של כ- 200 מיליון משתמשים הרשומים באתר איביי (eBay). כל מה שנותר לנו כ"מוכרים" פוטנציאלים זה למצוא מוצר טוב ולמכור אותו לקהל שמחפש אותו. עניין המסחר ב- איביי (eBay) מזמן כבר היה צריך לעלות מדרגה. ממצב של: "וואו, מצאנו את התחבושת של אריק שרון, או החזייה של בריטני ספירס (להבדיל...)", חובה לעבור למצב של: "מצאתי נגן MP3 שהולך מצוין ב- eBay, אני הולך למכור 5-7 כאלו ביום בקלות". וזו המציאות היומיומית של אותם 700 אלף סוחרים ברחבי העולם. אותם סוחרים מחפשים מוצרים שהקונים רוצים, ומציגים להם אותם למכירה במחיר המתאים.

השאלה המתבקשת הבאה היא: האם אוכל לעזוב את מקום העבודה שלי ולעבוד רק ב- איביי (eBay)??
התשובה מתחלקת לשניים. אך לפני כן אקדם ואומר, אשתי ואני עזבנו את מקומות העבודה שלנו (אני כעצמאי, ואשתי כמורה בבית ספר) ואנו שנינו עובדים במסחר ב- eBay מהבית. לגבי התשובה, צריך לצבור ניסיון וסל מוצרים מספיק גדול על מנת לעזוב את מקום העבודה. בהערכה גסה, לאחר כ- 4-5 חודשי עבודה ב- איביי (eBay), כמעט בוודאות תצבור מספיק מוצרים ותוכל להרוויח יותר ממשכורת ממוצעת חודשית. יש כאלו שיעדיפו להישאר במקום העבודה שלהם ובמקביל להמשיך למכור מוצרים ב- eBay. הסיבה לכך היא שהמסחר ב- איביי גוזל זמן מועט יחסית, כך שניתן להישאר במקום העבודה ולהמשיך לסחור באופן שוטף.

האם יש סיכון כלשהו?? האם צריך להשקיע כסף??
הסיכון במסחר ב- איביי (eBay) הוא אפסי, למעט עלות הצגת המוצר באתר (בין 35 סנט ל- 1 דולר בממוצע), אין לסוחר שום סיכון, כמובן שבמידה והמוצר נמכר יש עמלת מכירה של כ- 2 אחוז בממוצע. במידה ובדקת כמו שצריך את הביקוש של המוצר ואת המחירים שבו הוא נמכר, אז גם הסיכון הזה נעלם. אין צורך להחזיק במלאי כלשהו, ברגע ששולמה לך עלות המוצר ע"י הקונה, תוכל מייד לרכוש את המוצר מהספק ולשלוח אותו לקונה. דבר חשוב נוסף הוא, שהמוכר לא שולח את המוצר עד אשר התקבל התשלום מהקונה. כן, כן - אין ב- eBay "שוטף 30", "שוטף 60", תשלומים וכו'... כל העסקאות מתבצעות במזומן ומשולמות למוכרים מראש.

איך קונה ב- באיביי מארה"ב יעדיף אותי כמוכר מישראל? הרי לי יש עלויות משלוח גבוהות + המוצרים בארה"ב יותר זולים.
הצרכנים בחו"ל יותר חכמים ממה שאולי נדמה לנו. הם עורכים השוואות מחירים, וגם אתר איביי (eBay) מאפשר זאת. אז היו בטוחים שכאשר לקוח פוטנציאלי מגיש הצעה למוצר שלכם, הוא בדק את העלויות המקומיות שלו ביחס לרכישה שלו ב- איביי (eBay). בדרך כלל המחיר מחפה על זמני המשלוח הארוכים יותר מישראל. מה גם שישנם מוצרים שאינם נגישים בכל מקום בעולם, לדוגמא בעל חווה בארה"ב יעדיף לרכוש מוצר ב- איביי (eBay) שיגיע עד אליו אפילו במחיר גבוה מהמחיר בעיר הקרובה למקום מגורם (חסכון של נסיעות וטרטורים וכו'...). עוד יתרון הוא שישנם מוצרים אשר קיימים רק בארץ – או מיוצרים בארץ, כך שתמיד נהיה עדיפים. דוגמא מובהקת היא מוצרי ים המלח הידועים בכל רחבי העולם באיכותם, מיוצרים רק כאן. בנוסף ניתן למקם את המוצרים בארה"ב (Drop Shipping) ולשלוח אותם מארה"ב, כך לא יהיה הבדל בזמני המשלוח בין המוכר הישראלי למוכר מארה"ב.

מה נדרש ממני על מנת להצליח ב- איביי eBay?
נדרשת בעיקר יוזמה, פריצת מחסום השפה (ראה כתבה קודמת בנושא), המחסום הפסיכולוגי והמחסום הפיננסי (כיצד להעביר כספי המכירות לארץ). כל זאת תוכלו לעשות לבד, אך מומלץ לעשות זאת בעזרת קורס מקצועי אשר יחסוך לכם זמן רב ויפתור לכם את מירב הבעיות אשר תתקלו בהם.

אודות הכותב:
אלי שמעוני
סוחר ויועץ למסחר ב- איביי (eBay).
מומסך כמומחה הדרכה מטעם איביי (eBay).
מרצה במכללת מגמות, באוניברסיטת דרבי, במכללת ג'ון ברייס ובמכללות ומוסדות אקדמיים נוספים בתחום המסחר ב- איביי (eBay).
מנהל פורומים בתחום המסחר - באיביי.
מנהל וכותב ראשי באתר המרכז הישראלי למסחר ב- באיביי
מנהל המרכז הישראלי למסחר ב- איביי (eBay).
מעביר קורס למסחר ב- איביי (ebay)

www.ebayhelp.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי שמעוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]