חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גירושין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעילות כפייתיות הגשמה עצמית

נושא המאמר: מכירים את הטיפוסים האלה שגם כשהם בחופש הם לא מסוגלים לשחרר וליהנות? הם חייבים להיות כל הזמן בעשייה?
מאת: חני בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

מכירים את הטיפוסים האלה שגם כשהם בחופש הם לא מסוגלים לשחרר וליהנות? הם חייבים להיות כל הזמן בעשייה?
אנשים שמאד חזקים בעשייה הם אנשים יעילים. הם מוצאים את הדרך הקצרה או הטובה ביותר להגיע למה שהם צריכים. בניגוד לאנשים שנהנים מהדרך, מהחוויה מה שחשוב להם זאת ההשגה של היעד שלהם בדרך הקצרה ביותר. אין מקום להנאה אלא רק להשגת היעד. הבעיה היא שפעמים רבות לאנשים אלו אין בחירה. אין להם כלל את האפשרות ליהנות מהדרך והדרך זה בעצם החיים.
הם אומנם מנצלים את הזמן שלהם ביעילות ומשיגים את המטרות אותם הם מגדירים אך ללא הנאה ושמחה.
כחברה, אנחנו מאד מעודדים ויעילות. אדם שמשיג ועושה הוא אדם שמקבל הרבה פידבק על העשייה שלו. ללא קשר אם הוא חי ופועל מתוך שמחה וחוויה. הבעייתיות ביעילות כשהיא הופכת להיות למטרה במקום לאמצעי. כאשר יש לי יעילות כפייתית, ההשגה בעולם החומר הופכת להיות למטרה העיקרית שלי וזה תמיד בא על חשבון עולם הרגש שלי ועל חשבון עולם הרוח שלי.
יעילות כפייתית מתפתחת כאשר ילד מקבל בילדות שלו את רוב החיזוקים והעידוד לעשייה שלו. להצלחות שלו. הוא מתחיל להרגיש שאוהבים אותו בזכות העשייה שלו. בזכות זה שהוא מצליח להשיג דברים. ילד שקיבל חיזוקים רק ליעילות שלו הוא הופך לטיפוס שלא יכול שלא להיות בעשייה. הוא חייב להצליח. חייב להיות ראשון. אסור לו להיכשל. העשייה הופכת להישרדותית אצלו.
הוא גדל לבוגר שלא נותן לעצמו חיזוקים על המהות שלו. על מה שהוא אלא על מה שהוא עושה. כשהוא מצליחה הוא נותן לעצמו חיזוקים וחש טוב. אך כאשר נכשל הוא אבוד. כל הערך העצמי שלו מושתת על העשייה ועל ההצלחה. לכן גם לא יכול לשבת ולא לעשות כלום. לשבת להתפנק זה כמעט בלתי אפשרי בעבורו.
אדם שיעיל בצורה כפייתית צריך ללמוד להתרכך. צריך ללמוד להכשל. ללמוד שהרבה פעמים הדרך היא החשובה ולא ההגעה אליה. ללמוד שיעילות היא תכונה טובה כאמצעי אך לא לא כמטרה.
לחיי ההגשמה עצמית שלכם,
חני
בלוג – http://www.chany.co.il

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]