חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור לאדריכלות





    קישורי טקסט (לפרטים)




עסקים למכירה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ביטוח עסק ביטוח עסקים

נושא המאמר: ביטוח עסק – בשביל השקט הנפשי שלך
מאת: ירון   שמור מאמר למועדפים


ביטוח עסקים הוא אחד מהביטוחים החשובים ביותר עבור כל עסק ונחשב לאחד מתחומי הביטוח המורכבים ביותר שדורש ידע וניסיון רב.
מהו ביטוח עסק?
ביטוח עסק כשמו כן הוא – ביטוח שמבטח א העסק משלל אירועים שעלולים להתרחש לעסק. החל מביטוח תכולה של עסק המכסה נזקים לתכולה, מלאי, ציוד, תפעול ועד ביטוח עסק שמכסה את לקוחות העסק וצד ג'.
כל עסק מתנהל במטרה לייצר רווחים לבעלי המניות. רוב המיקוד של בעלי העסק מתרכז בנקודה זו – כיצד להשיג עוד לקוחות, להוזיל עלויות, לעלות רווחיות וכדומה ולעיתים נושא הביטוח אינו בראש מעיניי הבעלים – וזאת טעות! עסק יכול לקרוס בעקבות אירועים שונים שעלולים להתרחש מאחר והשיקום או ההוצאות הכספיות יהיו גבוהות מידי ביחס להונו או ליכולתו התזרימית. לדוגמא – ארעה שריפה במחסן המלאים וכל המלאי נהרס - אם לעסק אין ביטוח עסק, הוא עלול לספוג הפסד עצום או לדוגמא – אחד הלקוחות נפגע פיסית מדבר כל שהו ותובע את העסק על מיליוני ₪ - אם אין לעסק ביטוח הוא עלול לקרוז וכך הלאה, דוגמאות לא חסרות.
מאחר וביטוח עסקים הוא תחום ביטוח מורכב למידי (יש המון מאפיינים שונים לכל עסק בהתאם לפעילותו והסיכונים הגלומים בו ) לכן אחד הכללים החשובים ביותר אם אתה שוקל לרכוש ביטוח עסק הוא להתייעץ רק עם סוכן ביטוח מומחים לביטוח עסקים. ישנם סוכנויות ביטוח רבות שמתמחות במגוון רחב של ביטוחים, כולל ביטוח עסקים אבל בפועל לחלקן הניסיון שלהם בתחום אינו רב. מומחי מדנס ביטוח נחשבים למומחים מובילים בארץ לביטוח עסקים, ביטוח משרדים וביטוח חברות. למדנס יש ניסיון של שנים רבות בענף הביטוח וסוכני ביטוח רבים העוסקים ספציפית בתחום זה, בנוסף, ניתן להיעזר בביטוח מדנס, מלבד לביטוחי עסקים גם בביטוחי אחרים כגון ביטוח בריאות, ביטוח חיים למשכנתא, דירה, משכנתא, אחריות מקצועית ועוד.
יש כמה מאפיינים בסיסיים בביטוח עסקים שמקובלים :
ביטוח כל הסיכונים – ביטוח שבעצם מקיף הכול, את כל אפשרויות הביטוח –צד ג', ביטוח עובדים, ביטוח תכולה, ביטוח מלאי, ביטוח שריפה, ביטוח רווחים ועוד, כאשר בפוליסת הביטוח ניתן לראות מה לא כלול בביטוח, איזה מקרי ביטוח אינם מכוסים. כמובן שסעיפים אילו הם חשובים ביותר. מה רבה תהיה האכזבה אם ארע מקרה ביטוחי גדול אך הוא נמצא בסעיפי החריגים.
ביטוח עסק מקיף – ביטוח מקיף לעסק שבו מפורטים ספציפית הסעיפים השונים שיכסו את אירועי הביטוח. מומלץ כמובן להיוועץ עם מומחי ביטוח על מנת לא לפספס אף סעיף שעלול להתרחש בעסק.

לסיכום – העסק או החברה שהקמת בעמל רב מגלמים בתוכם גם את העסק "הפיזי" כגון מבנה, תכולה, מלאי וכדומה וכן לקוחות וספקים. לעולם לא נוכל לדעת מהיכן תגיע הצרה – אולי מלקוח שנפצע בעסק והגיש תביעה או משלט פרסומת מחוץ לעסק שהתעופף ברוח ופגע בצד ג' או אולי מאחד העובדים שמעד במשרד והגיש תביעה ואילו רק דוגמאות בודדות מאין ספור אפשרויות ותרחישים שעלולים להתרחש. ביטוח חברה טוב יגן עליך בפני תביעות אפשריות ובמקרים רבים "יציל" אותך בנזקים כספיים אדירים שעלולים להביא את העסק לכלל סגירה.
היועץ היטב עם סוכני ביטוח המומחים לנושא טרם רכישת ביטוח.



www.i-bituach.co.il/business/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]