חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תסמונת ה- X השביר





    קישורי טקסט (לפרטים)




איטליה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גילוי מרצון הוראת שעה בנושא גילוי מרצון

נושא המאמר: גילוי מרצון על נכסים והכנסות מחו"ל
מאת: רו"ח-עו"ד איתמר כוכבי   שמור מאמר למועדפים

גילוי מרצון על נכסים והכנסות מחו"ל-ניסיון מוכח נוהל גילוי מרצון על נכסים והכנסות מחוץ לישראל לתקופה שבין 15.11.2011 ועד 30.06.2012 רשות המיסים יצאה ביום 15 בנובמבר 2011 בהוראת שעה בנושא גילוי מרצון, על נכסים והכנסות מחוץ לישראל של תושבי ישראל, אשר יבצעו את הגילוי מרצון עד ליום 30 ביוני 2012. משרדנו עוסק בגילוי מרצון עם ניסיון מוכח במדינות ארה"ב, בריטניה, גרמניה, אוסטרליה, שוויץ, לוקסמבורג, ניגריה וקפריסין, של 20 שנות ניסיון בעבודה כרואה חשבון ו-6 שנים ניסיון כעורך דין. בסעיפים 1.1, 1.5 ו-4.4 להוראת הנוהל ("הוראת השעה") שמספרה 11608911 נאמר: "רשות המסים הגבירה לאחרונה את מאמציה לחשיפתם של רכוש וכספים לא מדווחים המוחזקים על ידי ישראליים מחוץ לישראל ובכוונתה לנקוט בפעולות מגוונות נוספות בעניין זה, בעתיד הקרוב. כמו כן יצוין, כי אחד הטעמים לפרסום הוראת השעה בעיתוי הנוכחי הינו קיומם של סממנים להתערערות מעטה החיסיון הבנקאי הנהוג במדינות שונות. בעקבות בדיקה אשר נערכה בהנהלת רשות המסים, הוחלט כי במקרים המפורטים להלן, תינתן אפשרות לתושבי ישראל המחזיקים מחוץ לישראל כספים, רכוש, הון וכו' (להלן: "נכסי חוץ"), אשר ההכנסות בגינם לא דווחו עד כה בישראל (ומכאן שגם לא שולם המס בגינן), לבצע מהלך של "גילוי מרצון", (אשר יקנה באותם מקרים חסינות מנקיטה בהליך פלילי (במישור דיני המס בלבד), וכן יעניק הקלות במישור הגביה-ריבית, הפרשי הצמדה וקנסות (להלן: "הוראת השעה"). בקשה שעומדת בקריטריונים האמורים לעיל תאושר על ידי הוועדה ובכך תינתן לפונה חסינות מפני כל סנקציה פלילית במסגרת דיני המס שבסמכות רשות המסים, זאת בכפוף לתנאים ולסייגים שבנוהל הקבוע." הכותב הינו מרצה בפקולטה הנדסת תעשייה וניהול במקצועות חשבונאות ניהולית מתקדמת ובקרת עלויות למעלה מ-15 שנה, ודוקטורנט בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה. (PhD Candidate) Faculty of Law, University of Haifa, ISRAEL. [רואה חשבון(כלכלן)-כוכבי איתמר (C.P.A.)] משרד עורך דין - מוסמך למשפטים (LL.M) קריית הממשלה פל ים 7, חיפה,טל: 8621350- 04, פקס:8621349- 04, פל': 050-5443671 [email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רו"ח-עו"ד איתמר כוכבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]