חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גלאוקומה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט מסחר אלקטרוני

נושא המאמר: חנות אמיתית או רק וירטואלית - תוכיחו
מאת: רועי יוגב    שמור מאמר למועדפים

התבלטות של עסקים קיימים מול חנויות וירטואליות גרידא

הניסיון לאורך השנים מלמד שקל יותר לחנויות מסחר אלקטרוני - חנויות וירטואליות - להתקיים לאורך זמן אם יש מאחוריהם עסק אמיתי ומבוסס.
אין גישה זו פוסלת כלל ועיקר יזמות של הקמת אתרים אד-הוק לצורך מכירת מוצרים או תיווך בינם מול הקונים, אך עסק אשר אינו קיים מלבד האינטרנט , יקשה עליו להתמיד בנוכחות העסקית לאורך השנים. כמובן שיש דוגמאות של יוצאים מהכלל, אבל מקרים אלה רק מלמדים על הכלל. עובדה שכבר היו מקרים בתי עסק חיסלו את החנות שלהם ברחוב ונשארו רק באינטרנט

יחד עם זאת , הקלות בה ניתן להקים היום אתר מסחרי- החל מעלויות אפסיות לכאורה לפני תפעול שוטף ועד עשרות דולרים לחודש לשכירות חודשית - מאפשרת לכל מי שנפשו חפצה בכך להתנסות במסחר אלקטרוני.

בעולם וירטואלי בו כל עכבר יכול להיראות כמו פיל , ולפיל אין יתרונות משמעותיים בתצוגת המסך עבור קהל הגולשים, נוצר מצב בו קיים טשטוש גבולות מוחלט בין עסק וירטואלי פרופר, דהיינו שאין לו קיום מלבד אתר האינטרנט שלו , לבין עסק מבוסס רב שנים אשר יש לו אתר אינטרנט בנוסף לחנות שברחוב או באזור התעשייה.

עסק פיזי קיים ושריר המעוניין להתבלט מול אתרי יבואנים , אתרי יזמים חדשים ובתי עסק וירטואליים טהורים צריך להשתמש בכל מה שיש לו על מנת לבדל עצמו ולמצב עצמו אל מול אותם המתחרים.

תמונות אמיתיות מבית העסק - אין כמו תמונות אמיתיות מבית העסק על מנת לשוות לחנות האינטרנטית- העסק הווירטואלי - מראה אמין.
התמונות יכולות לכלול תמונות של החנות ותמונות של המוכרים או נותני השירותים. אין משמח יותר מלקוח היודע מול מי הוא עומד (כותב בצ'ט או מדבר בטלפון).
במקרים בהם החנות נראית מוזנחת ולא יפה, כדאי לחשוב על אלטרנטיבה או צילום מיוחד.
- כדאי לקחת בחשבון שגם עסקים וירטואלים לחלוטין יכולים לשים באתר שלהם תמונות שנלקחו ממקורות שונים ואינם מעידים בהכרח על אמינותן.

פרטי התקשרות מלאים -
* רצוי לציין טלפון נייח ולא רק טלפון נייד, על מנת שלא ייראה כאילו מדובר בעסק של אדם אחד.
* כתובת כולל רחוב ומספר.
* מען למשלוח דואר והחזרת מוצרים פגומים

ובסופו של דבר, עם קיום פיזי או בלעדיו - הדבר החשוב ביותר הוא שרות לקוחות מקצועי ואמינות עסקית, שכן ביקורת שלילית על בית עסק מרחיקה הרבה יותר גולשים מאשר כמה וכמה ביקורות חיוביות.


אודות הכותב:
רועי יוגב הוא סמנכ"ל ומנהל את קניון SHOPY - הכי קניון באינטרנט
http://www.SHOPY.co.il

ומנהל ומפתח מערכת להקמת אתרי מסחר אלקטרוני
http://www.orbo.co.il

www.shopy.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רועי יוגב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]