חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיווק באינטרנט הוא מושג שתפס תאוצה אדירה בתקופת השנים האחרונות. הבאז והביקוש למקצוע הזה "משווק אינטר...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות הקשבה לעצמי בעיות פסיכוסומטיות הגשמה עצמית

נושא המאמר: סובלים מבעיות פסיכוסומטיות? אולי אתם לא מספיק קשובים לעצמכם...
מאת: חני בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על בריאות זה מתקשר אצלנו עם תרופות ורופאים. העניין הוא שבריאות זה חיים לפי הבריאה. זה אמור להיות הנורמלי, הרגיל, הטבעי. תרופות ורופאים מגיעים כשישנה חריגה מהבריאה.
בשביל להיות בריא באמת לא מספיק לאכול נכון, להתעמל ולשתות מספיק מים. בשביל להיות בריא באמת אנחנו חייבים להיות מחוברים למהות שלנו. חייבים להקשיב לפנימיות שלנו. לקול הפנימי שבתוכנו. מה שנכון עבור אדם אחד יכול להיות הרסני עבור אדם אחר.
הבעיה מתחילה כאשר אנחנו מנסים להקשיב לקולות הפנימי שלנו ובמקום לשמוע את קול המהות שלנו אנחנו שומעים הרבה רעש שנוצר מהפחדים הפנימיים שלנו. פחדים פנימיים הם תוצאה של חיים לא נכונים. של חיים לא בריאים.
אם בתור ילד קטן, ההורים שלי לא הצליחו לבנות בי תחושת שייכות ואף להפך, גרמו לי לחוויה פנימית של חוסר שייכות. אני מסתובב בעולם כאשר אין לי את עצמי. אין לי חיבור למהות שלי ובמקום זה אני מלא בפחדים חברתיים. פחדים מדחייה ומביקורת. פחדים מהאשמות ומלהיות שונה.
על מנת להגיע לבריאות, אני צריך להתגבר על הפחדים האלה. לעבור דרכם, לא להדחיק אותם. לראות את הפחדים ולהתמודד איתם. וכתוצאה מכך להתחזק. כן. גם בריאותית...
אם אנחנו בוחרים לא להתמודד עם הפחדים הפנימיים שלנו, אנחנו חיים וסוחבים אתנו את העבר שלנו. את האומללות. את המסכנות שלנו. אנחנו כל הזמן מנסים למצוא דרכים עוקפות לפחדים רק לא להתעמת איתם. הבעיה היא שהפחדים שלנו לעולם לא ירפו מאתנו. הם לעולם לא יעזבו אותנו לבד. ההיפך, הם יגברו.
רוב המחלות הכרוניות, הם בגלל שאנחנו אוגרים מתח. אנחנו לא יודעים להרפות. התודעה כל הזמן עובדת. השרירים מכווצים והלב מלא בפחדים. הדרך לבריאות, היא דרך אינדיבידואלית. כל אחד צריך לעבור את הדרך הפרטית שלו בשביל להתחבר לעצמו. כדי לחיות את החיים שנכונים עבורו.
באופן גורף בשביל לחיות נכון אנחנו צריכים מספר דברים:
1. חשיבה חיובית.
2. ביטוי עצמי ורגשי מלאים.
3. סיפוק רגשי.
4. יכולת לממש את הרצונות שלנו.
כשיש לי את התנאים האלה, אני יכול להתחיל למנף את החיים שלי לכיוון הבריאות, לכיוון הטוב. ואילו כשאין לי את אחד מהתנאים האלה, אני כל הזמן עסוק בהישרדות. עסוק בלא לשקוע.
חשוב שאני אתעסק בדברים שאני נהנה מהם, בדברים שאני אוהב. זה ייתן לי סיפוק רגשי. אני חייב לפתח את היכולת להקשיב לפנימיות שלי. היא תוביל אותי למקומות שטובים עבורי. שנכונים עבורי. (כן, גם במחיר סלילת דרך אינדיבידואלית עבורי)
בשביל בריאות אמיתית, אנחנו חייבים להתאמץ. חייבים להתחייב לעצמנו לחיות את החיים שנועדנו להם. חיים של בריאות הם חיים עם מודעות עצמית, חיים של השקעת אנרגיה בשחרור העבר ובפינוי מקום לסליחה, חמלה ואהבה.
כל עוד אנחנו בוחרים להתכחש לעצמנו, בוחרים להעדיף את אישור החברה על פני האותנטיות שלנו, בוחרים במוסכמות על פני הקשבה ללב שלנו. בוחרים בחיים של בינוניות במקום לאפשר לעוצמה ולעצמיות שלנו לפרוץ החוצה – אנחנו בבעיה. והגוף שלנו יאותת לנו זאת בעוד ועוד סימנים. למקרה ונסכים לעצור ולהקשיב לו.
מגיע לכם יותר. הרבה יותר!
לחיי ההגשמה עצמית המלאה שלכם,
חני

www.liveyourlife.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חני בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]