חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיסוי רקמות עמוק





    קישורי טקסט (לפרטים)




k
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לימודי רפואה משלימה לימודי רפואה סינית לימודי נטורופתיה קורס רפואה משלימה

נושא המאמר: בחירת מסלול לימודי רפואה משלימה
מאת: אריאל   שמור מאמר למועדפים

לאחרונה התחלנו להיות מודעים יותר לעצמנו מבחינה בריאותית. אורח חיים בריא נהפך להיות נחלת הרוב והשינוי התודעתי גרר איתו גם תקווה לטיפולים בריאותיים נעימים יותר, שיכולים להיות חלק מחיי היום יום. הרי הרפואה המודרנית מציעה דרכי טיפול נקודתיים, שמלווים בתרופות ודומיהן, ואילו אורח החיים הבריא המודרני משלב גם דרכי טיפול אלטרנטיביות שבאו מתוך מדינות המזרח הרחוק. קהל רב הולכים מדי שנה לחוג של לימודי רפואה משלימה במוסדות לימוד שונים, גם מתוך רצון ללמוד יותר על התחום שבו הם מעוניינים לרכוש ניסיון וגם מתוך הרצון להעביר את היכולות הללו הלאה ולטפל בשיטה כזו או אחרת. יש מספר גדול של תחומים במסגרת הרפואה המשלימה, ומי שרוצה יכול להתמחות בכולם, או רק באחד מהם. הרפואה המשלימה כוללת גם שיאצו, טווינא, דיקור, פרחי באך, אירידיאולוגיה, עיסוי ועוד. כל אחד מן התחומים הללו דורש להכיל בתוכו גם את החלק הפיזי בגוף האדם וגם את הנפש שלו, וכך הופך הטיפול המשלים לטיפול של גוף ונפש.

לימודים בדגש על רפואה סינית

לימודי רפואה סינית הפכו להיות מקובלים מאוד בעולם המערבי בכלל ובישראל בפרט, במיוחד לאור העובדה שהמודעות הרוחנית התפתחה מאוד בעולם המערבי בשנים האחרונות, וכמובן שאי אפשר להתעלם מן הטיעון שאם הרפואה הסינית קיימת כבר כ-3000 שנה, והסינים נחשבים לאחד העמים הבריאים ביותר, עם תוחלת החיים הארוכה ביותר, אז כאן המקום לומר שכדאי לאמץ את הרפואה הסינית.
ישנם מספר רב של מוסדות לימוד המציעים את לימודי הרפואה הסינית בגרסאותיה השונות. ישנם בתי ספר שמציעים קורסים מסוימים כמו שיאצו או טווינא, וישנם בתי ספר שמציעים גם שילובים של מספר שיטות טיפול ושילוב ביניהן - בהנחה ומדובר במסלולי לימודים של 4 שנים.

למה להעדיף לימודי נטורופתיה?

תורת הנטורופתיה משתלבת בתפיסה ההוליסטית של מניעת מחלות עוד לפני שהן קורות וניהול אורח חיים מתוך פילוסופיה של שימור הבריאות. הנטורופתיה מטפלת מגוון סוגים שונים של מחלות, היא מטפלת במחלות כרוניות, בבעיות של כאב, במחלות הפוגעות בתפקוד, ובעוד סוגים של מחלות רבות.
במסגרת לימודי נטורופתיה אתם תלמדו על הקשר בין הגוף והנפש. הנטורופת במקרים רבים מהווה מעין פסיכולוג או חונך רוחני למטופל, ויש לו הזדמנות באמת לדרבן את המטופל לשינוי הרגלים שונים בחייו, יכול לעצב מחדש תפיסות חיוביות ולתת התחלה חדשה של ממש בחיי המטופל. זאת עבודה עם הרבה נתינה ויכולת השפעה.
המטפל מאתר היכן היבטים נפשיים משפיעים על המטופל בצורה פסיכוסומאטית, והקורס מלמד את המטפלים הצעירים לתת משענת רגשית לחולים.

www.naturalmedic.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]