חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יחסי ציבור- עשה זאת בעצמך - יחסי ציבור - בעל עסק - ייעוץ עסקי - אלעד הדר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמרים שיה בציבור תרבות בידור ופנאי סיפורים קצרים

נושא המאמר: מאמר לקראת ערב "שירי ארץ ומדבר"
מאת: מוטי דביר   שמור מאמר למועדפים

שלום רב.
בסוף חודש זה, אנחנו נקיים ערב זמר משירי "ארץ ומדבר" והיינו רוצים להביא בפניכם את הסיפורים שמאחורי נושא זה.

בתחילת שנות ה-50 נכנס לארץ ה"טרנד" לשירי רועים ובוקרים (שירי מדבר). השירים הללו נכתבו אז כחלק מהחיפוש אחר דמותו האותנטית של הישראלי החדש: ה"צבר".
חלק מעיצוב ההווי הישראלי התבטא אז בחזרה לשורשים התנ"כיים והכפריים, ויצירת קשר בין האדם לאדמה בארץ. עידוד ההתיישבות בנגב הצית אז את דמיונם של יוצרים רבים שהישוו בין הדרום הישראלי למערב הפרוע בארצות הברית.
אל לנו לשכוח את הזמר אילקה רווה עם החליל,שייצג נאמנה את הז'אנר הזה והביא לארץ את תודעת שירי הבוקרים וכמו כן, את שמעון ישראלי, שהיה חלק משלישית הזמר "טריו ערבה" ושבין חבריו נימנו אריק לביא וצבי בורודו, ושעיקר נושאי השירה של השלישייה היו שירי מדבר, כמובן שלא נשכח את שמשון בר-נוי,ישראל יצחקי ולהקת איילון ומאוחר יותר קמו "הדודאים", "הפרברים" ועוד ועוד…
אנחנו נקיים בסוף חודש יוני, ערב זמר -"שירי ארץ ומדבר" שמתוכו נזכיר רק חלק קטן מתוך השירים אותם נשיר ביחד אתכם כמו למשל- "שיירת הרוכבים","שיר הבוקרים","שיר העמק","בשדות בית לחם","אבינועם בחור כארז","שיר אהבה בדואי" ועוד רבים וטובים. הערב מלווה בגיטרות ושקופיות ובנוסף לצמד המופיע והמנחה, ישנם זמרים מתוך הקהל.
המאמר הבא שלנו יעסוק בסיפור שמאחורי השירים שיהוו חלק קטן מאוד משלל השירים אותם נביא בפניכם באותו הערב.
תודה ולהתראות במאמר הבא.
מוטי – "צמד הווי ובידור"

www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי דביר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]