חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הכל על הלבנת שיניים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרגולות דקים רעפים

נושא המאמר: פרגולות
מאת: אביגדור גוואטה   שמור מאמר למועדפים

פרגולה הינה מבנה ההמשמש כבסיס גדילה לצמחים מטפסים ומספק אזור מוצל וקריר בשטח המצוי מתחתיו אשר יכול לשמש לפנאי. פרגולות לרוב משמשות פינות צל דקורטיביות במהלך חודשי הקיץ וניתן לראות אותן גם כמבנה עצמאי הממוקם לאורך השביל של הגינה.

ישנן לא מעט חברות המייצרות ומשווקות פרגולות. המבנים הללו יכולים להיות מורכבים באופן אישי על ידי קבלנים מקצועיים או על ידי בעל הבית בעצמו במידה ויש לו ידע בהרכבה ובניה כלשהם ומעדיף לבצע את עבודות השיפוצים לבד.

התכונה המגדירה של הפרגולה הינה עמודות התמיכה המצויות מכל צד ולרוב מתחברות למסגרת מסורגת בחלק העליון. הצדדים, או הקירות, של הפרגולה נותרים לרוב פתוחים. בדרך כלל שותלים לצד הפרגולה צמחיה מטפסת, כגון יסמין, סוגים שונים של ורדים, זלזלת, ענבים וויסטריה, אשר צומחים במעלה עמודי התווך עד שהם מגיעים למסגרת העליונה ושם הם מתפשטים לכל אורכה ורוחבה עד שהן הופכות למין סכך של הפרגולה.

קצת רקע היסטורי על פרגולות

ניתן לראות סימנים למבנים דמויי בפרגולות כבר בתקופה המצרית הקדומה. פרגולות מספקים אזור מוצל ופתוח המשמש למנוחה ומרגוע בחיק הטבע, מחוץ לבית, אשר בנויים במיוחד עבור אזורים בעלי אקלים חם במיוחד. הפרגולה יכולה לשמש לתחימת שטח מסוים מחוץ לבית או ליצירת מעבר בין פנים הבית לגינה.

המילה 'פרגולה', מקורה מלטינית ומשמעותה גג בולט. הפרגולות הראשונות באירופה נבנו באמצעות הארכת גג הבית ותמיכה באמצעות עמודים על מנת ליצור אכסנדרה מוצללת. במהלך הזמן אנשים החלו לחקור את השימושים השונים של פרגולות והתקינו אותן בשבילים ובגינות פנאי. פרגולה כאמור הינה מבנה פתוח וללא קירות הסוגרים אותה. ברגע שתוחמים את הפרגולה בקירות, היא הופכת למעשה לגזיבו, מבנה המספק עוד יותר צל והגנה מפני מזג האוויר.

לפרגולות כאמור יש מגוון תועלות טובות כגון הצללה ומוקד עניין מרכזי בעיצוב הכללי של הגינה. בנוסף לכך, התקנת פרגולות בגינות ובחצרות הבתים לרוב מעלה את ערך הבית בעת מכירתו, במיוחד אם הפרגולה לא נפגעה עם רשת מבוססת היטב של צמחים מטפסים.

www.guetaavigdor.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביגדור גוואטה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]