חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אומגה 3 מרווה מרושתת - תקרא, תבין, תדע.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הופעות ברייקדאנס ברייקדאנס בבר מצווה ברייקדאנס

נושא המאמר: איך לרקוד ברייקדאנס
מאת: prodity   שמור מאמר למועדפים

איך לרקוד ברייקדאנס?

אנשים רוצים ללמוד איך לרקוד ברייקדאנס מאז שהברייקדאנס ניהיה נפוץ בשנות ה 70. הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לרקוד ברייקדאנס היא למצוא רקדני ברייקדאנס אחרים להתאמן איתם וללמוד מהם.

הטכניקות של הברייקדאנס יכולות להיראות קשות בהתחלה לכל אחד , אבל כאשר תתאמן עליהם ותקדיש לזה קצת זמן , אתה תראה שלאט לאט אתה מצליח , מהדברים הבסיסים לקשים יותר.

העצה שלי אלייך היא ללמוד תנועה אחרי תנועה , וללמוד מהניסיון שלך, אחד הטעויות הנפוצות היא להתרכז ביותר מידי תנועות בו זמנית.

אחד הדרכים הנפוצות להתקדם היא: אחרי שלמדת כמה תנועות , לחבר אותם יחדיו , ואז לחזור עליהם הם שתזכור אותם , והמעבר ביניהם יראה חלק ונקי.

כאשר רקדנים עושים "קרבות" אחד מול השני , לרוב הם משתמשים בדברים מוכנים לראש , שהם התאמנו עליהם הרבה , והם פשוט מתאימים אותם לקצב המוזיקה שמתנגן ברקע.

חשוב מאוד שתיקח את הזמן שלך ותתאמן קודם כל על התנועות הבסיסיות , ורק אחרי זה תעבור לתנועות היותר קשות , הסיבה היא שהתנועות הבסיסיות מעניקות לך כח ויציבות הנדרשים לתנועות היותר מסובכות שתרצה ללמוד בהמשך.

האינטרנט

כיום שיעורי ברייקדאנס אונליין נפוצים מאוד באינטרנט ואתה יכול ללמוד תנועות על ידי כניסה לאתרים כמו יוטיוב ואחרים , תוך כדי צפייה בסרטונים שמלמדים אותך אחד לאחד איך לעשות את זה נכון, כמו כן אתה יכול לראות את רקדני הברוקלין בויז שלנו בפעולה רוקדים וידאו הופעות

תזכור ללמוד לרקוד ברייקדאנס זה הרבה יותר קל ממה שאתה חושב , כל מי שהתחיל יכול להגיד לך שבהתחלה היה לו קשה , הגוף שלו היה חלש , לא היה לו מספיק שיווי משקל , אבל כל אלא הם דברים שנרכשים בהמשך , לרוב אתה תראה שיפור משמעותי ממש תוך כמה חודשים.





שיעורי ריקוד

שיעורי ריקוד הם דרך קלה וטובים ללמוד איך לרקוד ברייקדאנס, אם יש בסביבתך סטודיו שמלמד ריקוד אנחנו ממליצים לך במידה ומתאפשר לך , ללכת ללמוד ממורה מקצועי במסגרת סטודיו , לרוב התנאים בסטודיו מתאימים לריקוד והסכנה להיפצע קטנה משמעותית , כמו כן אתה לומד עם מורה שיכול להראות לך איך לבצע את הטכניקות הנכונות מאחורי כל תרגיל ובכך להגדיל משמעותית את מהירות הלמידה שלך לאותו תרגיל , לפעמים אפילו ב 80% יותר מהר מללמוד לבד.

מעבר לזה למורים יש ידע שנוסע מהניסיון הרב שהם צברו במהלך השנים שהם רוקדים והם יכולים לכוון אותך נכון יותר , שתוכל להפוך להיות הרקדן שאתה רוצה כמה שיותר מהר, למקד אותך בדרך הנכונה להגשמת חלומך להיות רקדן ברייקדאנס.

לעשות קצת סדר בראש

כאשר אתה נכנס לעולם הברייקדאנס אתה יכול להתבלבל בקלות מהכמות הגדולה של התנועות והשמות. כדי לעשות לך קצת סדר אני אפרק את הריקוד ל4 קטגוריות.

טופרוק

טופרוק הוא החלק של הריקוד שמתבצע בעמידה , והוא גם השם של התנועה הבסיסית ביותר בקטגוריה זו , אז כל התנועות שמתבצעות בעמידה נקראות טופרוק.

פטוורק

אלה הם התנועות שמתבצעות על הרצפה , כאשר אנחנו נשענים על הרגליים ועל הידיים ביחד כדי לבצע מעבירים מסובכים , ותנועות שמעניקות אשליה של מסובכות אבל לפעמים מאוד קלות לביצוע. התנועה הבסיסית ביותר בפטוורק נקראת "סיקס-טפ" משמע בעברית שש צעדים, כמו שזה נשמע זה תנועה אחת שמכילה בתוכה שש תנועות קטנות שיוצרות את צעד הבסיס הזה.

פריזים

הפריזים הם העצירות שבריקוד ,פריז מהמילה עצירה הוא כאשר אנחנו עוצרים את הריקוד שלנו בפוזיציה כלשהי , זה יכול להיות על יד אחת , על הראש, או סתם כאשר אנחנו יושבים

פאוור מובס

כאן אנחנו מתייחסים לתרגילי הכח המוכרים לאנשים מעולם האקרובטיקה ,סיבובים על הראש , קפיצות על יד אחת , סיבובים על הגב ועוד רבים וטובים , מהווים את התנועות היותר מרשימות מעולם הברייקדאנס , התנועות קשות לביצוע ולרוב נדרש חודשים ולפעמים יותר של עבודה קשה על תנועה אחת כדי להצליח , אבל ללא ספק מי שמתאמן קשה יכול לבצע את התנועות האלה בסופו של דבר.

טיפים אחרונים

ברייקדאנס אומנם קשה קצת יותר משאר הריקודים , אבל כאשר תלמד אותו לא רק שתלמד על הגוף שלך שתוכל לעשות איתו כמעט כל דבר , אלא תיפתח לתרבות עשירה , אנשים מדהימים , ותחושת השגיות..הינך מוזמן ללמוד עם איתנו קבוצה "הברוקלין בויז" , וכמובן לראות אותו מופיעים אצלך בבר מצווה



www.prodity.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י prodity שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]