חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב מחדש של צוותים – הממד האנושי בניהול צוות בפרויקט מיחשוב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יעוץ פנסיוני קרן פנסיה

נושא המאמר: יעוץ פנסיוני-טיפים
מאת: ירון   שמור מאמר למועדפים

ביטוח פנסיוני ויעוץ פנסיוני – מה הקשר?
חלק גדול מהוצאותינו הכספיות מיועד לצורכי ביטוחים שונים, כולל ביטוח פנסיוני. פעמים רבות אנו בוחרים ביטוח פנסיוני שגוי, בין אם מחוסר הבנתנו את תנאיו השונים ובין אם צרכינו השתנו וביטוח זה איננו מתאים לנו עוד. באמצעותו של ייעוץ פנסיוני, או יעוץ פרישה, אנו יכולים לחסוך בתשלומים מיותרים, כפילויות, דמי ניהול גבוהים ואף מבחירות שגויות של פוליסות ביטוח שונות. ייעוץ פנסיוני או יעוץ פרישה יבטיח לנו כי אנו משלמים בדיוק את הסכומים הנדרשים במסגרתו של הביטוח ותנאיו השונים, כפי שנקבעו במועד החתימה. ייעוץ מסוג זה יבדוק את הפוליסה שבחרנו ואת צרכינו ודרישותינו השונים ויתאים לנו בדיוק רב את הפוליסה הטובה ביותר וכמובן יבטיח כי זו שתיבחר תהיה האטרקטיבית ביותר, הן מבחינת הכיסויים שמציעה וכן מבחינת עלויותיה השונות. הכספים, אותם נוכל לקבל בעת הפרישה, יכולים להיות רבים במיוחד, אולם אם אלה אינם מנוהלים כהלכה, ייתכן כי נפסיד לא במעט במהלך השנים עד גיל הפנסיה וניוותר עם סכומים זעירים. ייעוץ מקצועי יאפשר לנו בחירת אפיקים נכונים ומתאימים, כדי להבטיח לנו ליהנות מביטוח פנסיוני מגיל הפנסיה מסכומי הכסף הנצברים.

יועצים פנסיונים – לשם מה צריך
רבים מאיתנו בוחרים ליהנות מאפיקים פנסיונים שונים, לצרכי פרישה ופנסיה. במסגרתן של התכניות השונות ביעוץ פנסיוני מושקעים כספים רבים ובתנאים שונים ומגוונים. תכנון נכון של הפרישה, בעזרתם של יועצי פנסיה, יאפשר למבוטח לממש את כספיו בבוא העת וליהנות מהסכומים המגיעים לו בעת הפרישה. יועצים פנסיונים, ככאלה המבינים בתחומי ההשקעות והפנסיה, יוכלו להתאים לך את תכניות החיסכון הפנסיוניות השונות, בהתאם לצרכים ולהוצאות העתידיות, וזאת תוך מזעור המיסוי ככל הניתן. יועצים פנסיונים יבדקו בצורה מעמיקה ומקצועית במיוחד את תכניות הפנסיה השונות של כל מבוטח ויאפשרו הבנה מלאה של כל אחת מהן ובחירה מחודשת של מסלולים במידת הצורך. יועצי פנסיה יעמדו לרשות המבוטחים בעת בחירתו של המסלול בתחילת הדרך וגם בסמוך למועד הפרישה, לצורך ניצול נכון ומדויק של הכספים, שיעמדו לרשותו במועד זה. ייעוץ חשוב זה יאפשר קבלתה של תמונה ברורה יותר בנוגע למצבו הפיננסי של המבוטח ביום הפרישה והתנהלות כלכלית וביטוחית נכונה בהווה ובעתיד. ייעוץ זה יאפשר מיצוי מקסימאלי של ההכנסות המתקבלות בעת הפרישה, תוך ליווי והדרכה לאורך כל הדרך.
קרן פנסיה היה מכשיר החיסכון לטווח ארוך המועדף על אזרחי ישראל במשך שנים רבות וכיום ניתן לראות שקרנות הפנסיה חוזרת לקדמת החיסכון הפנסיוני ארוך הטווח ובמקרים רבים מועדפות על פני קופות גמל או ביטוח מנהלים



www.ipensya.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]