חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שתילה לפי עונות השנה בהיידרופוניקה ואיירופוניקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט ניהול תוכן

נושא המאמר: כתבות תדמית
מאת: רויטל סבג    שמור מאמר למועדפים


מה זאת כתבת תדמית:
תחום כתבות התדמית הפך בשנים האחרונות לאפיק פרסומי מקובל ויש לו יתרונות רבים ביחס לאפיקי פרסום אחרים . כתבת תדמית הינה כתבה שנכתבת על העסק או על שירות/מוצר שהעסק מבקש לקדם כאשר היא מדגישה את ההיתרונות, הייחוד ונותנת אינפורמציה במסווה של כתבה

לעצב אחרת את המוצר
השוק האינטרנטי רוי כיום בכל כך הרבה סוגי פרסום עד כי פעמים רבות הבאנרים או המודעות באתר הופכים שקופים עבור אותם לקוחות פוטנציאלים הנכנסים אל האתר. כתבת תדמית מאפשרת להגיע אל אותם לקוחות בדרך אחרת ולשווק את המוצר דרך סיפורי הצלחה, סיפורים אישיים, אירועים חדשותיים וכדומה. היכולת שלכם להעניק ללקוח הפוטנציאלי ערך מוסף מעבר לחומר שיווקי נטו, הופכת אותכם לאטרקטביים יותר ומנטרלת את תחושת הכפייה והמיאוס שיוצרות מודעות סטנדרטיות.

כתבת תדמית מגבירה את תחושת המיהמנות עבור לקוח פוטנציאלי, הוא אינו מרגיש שדוחפים לו, משווקים לו, אלא מבקשים להנעים את זמנו, ליידע אותו במידע חדש.

קחו רגע וחישבו על עצמכם, כשאתם רואים באנר המפרסם מוצר מסוים, סביר שתלחצו עליו במידה ואכן הינכם זקוקים למוצר באופן מודע ,כלומר חשבתם לרכוש אותו ואתם נמצאים בשלב בדיקת האופציה הכדאית ביותר עבורכם. כל אותם גולשים שאינם נמצאים בשלב זה פשוט לא ילחצו על הבאנר .
כתבת תדמית מאפשרת לכם להגיע אל אותו נתח גולשים רחב יותר שאינו נמצא כרגע בשלב המודע של רכישת המוצר ולפתוח בפניו את האופציה להכיר את המוצר סביר להניח שאדם שאינו מתעניין כרגע ברכישת המוצר שלכם לא ילחץ על הבאנר אך כן יקרא כתבה אודות הצלחת המוצר או גילויים חדשים בתחום. מעבר להצגת המוצר, כתבת תדמית מאפשרת לכם להציג לגולש אינפורמציה אודותיכם ואודות החברה, מה שיוצר בשפה מקצועית "מיתוג" ומגדיל את נתח האנשים המכירים את שמכם. יכול להיות שאותו לקוח פוטנציאלי אינו זקוק כרגע לשירותיכם, אך לאחר שיוכל לקשר בינכם לבין אפיזודה מעניינת, שמכם יהדהד בראשו כאשר יתקל באדם שאכן זקוק לשירות אותו אתם מציעים.

היכולת של כתבת תדמית להציג אינפורמציה נרחבת ומגוונת מאפשרת לכם כמספקי שירות לחרוג מעבר לגבלת מילים סטדנטרית שהרי בבאנר פרסומי המקום מוגבל, ולכן גם המסר מוגבל.

איך זה עובד
ניקח לדוגמא חברה המשווקת פטנט לחיסכון במים. סביר להניח שעל הבאנר שלה ילחצו מי שמכיר את מוצרי החברה או חשב לרכוש משהו דומה. עבור כל אותם שאר הגולשים הפוקדים את האתר הבאנר שיוצב בצד יהיה שקוף והם לא יתנו עליו את הדעת. עכשיו אותם גולשים יכולים לקרוא כתבה הנושאת את הכותרת "כך תחסכו במים" ומציעה להם דרכים לחסוך תוך מסירת אינפורמציה מעניינת ועניינית (כמו העובדה שהפעלת מכונת כביסה לא מלאה מבזבזת כמויות מים אדירות ומגבירה את צריכת המים
ולכן גם את תשלום המים) הלקוח הפוטנציאלי קרא,נהנה, הכיר את המוצר שלכם והתחיל לחשוב שגם הוא היה רוצה לחסוך במים והפטנט הזה שמאפשר לו לשלוט על צריכת המים בביתו בהחלט יכול יכול להתאים לו או לאחותו שלילדיה אין כל ערך למים- התוצאה - הגדלת את מעגל האנשים המכירים את המוצר ואת החברה ולמעשה הגדלת מעגל הלקוחות הפוטנציאלים.

אפיק נוסף של כתבות תדמית הוא אפיק הסיפורים האישיים. מי מאיתנו לא אוהב לקרוא אודות סיפורי הצלחה, סיפורי מאבק או שינוי. בכל חברה יש סיפור כזה ורק באמצעות כתבת תדמית תוכלו לספר אותו ודרכו לשווק את המוצר. המעצבת שהחלה לייצר את תכשיטיה במרתף קטן, הפטנט העולמי ששיגע את אמריקה, המשפחה שחסכה סכומי כסף כשהשתמשה במוצר שלכם. לאנשים קל יותר להזדהות עם אנשים שהם בדיוק כמוהם (ראו את הטרנד האחרון לפרסם מוצרים בעזרת אנשים מהשורה ולא באמצעות דוגמנים) כאשר אנו קוראים על אדם אחר שבקלות יכול להיות אנחנו, קל לנו יותר להפנים את האינפורמציה המועברת באמצעות סיפור אישי מעניין.

דרך נוספת להגביר את המודעות למוצר שלכם זה באמצעות המלצות או מה שמכונה בשפה מקצועית "באנר תוכן" ככלל אנשים מאמינים לאנשים אחרים ולא לכם כמשווקי המוצר. כאשר אנשים אחרים שחוו חוויה חיובית המקושרת למוצר שלכם ממליצים עליכם, סביר להניח שאנשים רבים יותר יבקשו להתנסות בו.

מה אוכל לעשות עם כתבת תדמית
לאחר שברשותכם כתבה , יש מגוון רחב של שימושים בהם תוכלו להיעזר בה על מנת לקדם את עצמכם.
זיכרו: הכתבה היא שלכם, תהיו יצירתיים ואל תהססו לשווק אותה בכל דרך. הנה כמה דוגמאות לשימוש בכתבה מסוג זה.
- לפרסם את הכתבה באתר שלכם
- לשלוח לעיתונות המקומית/ארצית ולעניין אותם בסיפור (בייחוד שיש לכם סיפור אישי מעניין
- לשלוח לאתרים אחרים רלוונטיים לתחום
- ניתן להדפיס חלק ממנה על גב פלייר פרסומי אודותיכם
- ניתן לשלוח בדיוור ישיר אל לקוחות קיימים ולקוחות פוטניצאלים
- לפרסם בניוזלטר
- לרכוש שטח פרסום בעיתון ולפרסם את הכתבה במקום מודעה

למי זה מתאים.
כתבות תדמית מתאימות לכל עסק גדול, בינוני וקטן ומהוות אפיק פרסומי אפקטיבי ביותר, בעלות נמוכה יחסית, המותאמת לכל כיס. ריבוי האפשרויות מאפשר לך לבחור את סוג הכתבה המתאימה לך ולשיווק אותו אתה מבקש לקדם, על מנת להגיע לחתך רחב יותר של לקוחות פוטניצאלים.....


כל הזכויות שמורות
רויטל סבג
סטודיו דף בית
[email protected]





www.dafbait.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רויטל סבג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]