חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחקר בטכניון: כעס יכול לסייע לקידום במקום העבודה





    קישורי טקסט (לפרטים)




חפש עסקים למכירה בתחום האינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים אינטרנט ניהול תוכן

נושא המאמר: אתר תוכן דינמי
מאת: רויטל סבג   שמור מאמר למועדפים

שיווק באמצעות תוכן.
הרעיון המרכזי של אתר אינטרנט זה למשוך אליו גולשים, אותם גולשים המהווים לקוחות פוטנציאלים למוצר או השירות אותו אתה מספק. אחת הסיבות המרכזיות בגינה אנשים נכנסים אל האינטרנט היא חיפוש מידע בתחומים מסוימים, אם תצליח להפוך למקור ידע בתחומך עבור אותם אנשים, תוכל להגדיל את התנועה (טרפיק) באתרך ולהיחשף אל יותר לקוחות פוטנציאלים.

מה זה בעצם תוכן דינמי באתר.
כשאומרים תוכן דינמי הכוונה היא לכל אותם תכנים שאינם תכנים תדמיתיים קבועים באתר (דף בית, פרופיל חברה) התכנים הדינמיים יכולים להיות מאמרים, המלצות, טורים, סדנאות, אירועים ולמעשה כל תוכן שניתן לשנות אותו.

איזה תוכן דינמי אני יכול להציע.
"נניח שיש לך אתר המציע שירותים בנושא ייעוץ פיננסי, לצד אינפורציה אינפורמטיבית אודות השירותים אותם אתה מספק, תוכל להציג לגולש מאמרים כמו איך והיכן להשקיע, איך לנהל נכון את כספך , תוכל למסור נתונים אודות המצב במשק, להמליץ על סדנאות וימי עיון בנושא וכדומה.
אתר בנושא קישוטים לעוגות יכול להציג תכנים על החידושים האחרונים בתחום בארץ ובעולם, לספק טיפים בנושא, אתר העוסק במציאת עבודה יכול להרחיב על סיפורי השמה מוצלחים,נתונים אודות תנאי העסקה בארץ, זכויות העובד וכדומה.
גם אתרי מכירת מוצרים יכולים לעבות את המידע שהם מעניקים באמצעות תכנים רלוונטיים למוצר
סוגי תוכן שאוכל להשתמש בהם: מאמרים מקצועיים- טורים אישיים- סיפורי הצלחה-
כתבות תדמית-

במה תוכן דינמי יכול לקדם אותי.
- העובדה כי גולש אשר נכנס לאתרך יכול לקבל גם אינפורמציה רלוונטית בתחום, הופכת אותך למקור ידע בתחומך.
- מנועי החיפוש (גוגל וכדומה) יציגו את המאמר בתוצאות החיפוש כשגולש יחפש ביטוי רלוונטי לתחום. הגולש אומנם יחשף ישירות אל הדף המכיל את המאמר, אך ממנו יוכל לצאת אל האתר ולהתרשם מפועלכם.
- התכנים הדינמיים באתר יכולים לסייע לך למקד את סוג הגולשים אליהם אתה מבקש להגיע .ניקח למשל את אותו אתר לייעוף פיננסי - אם ברצונו להגיע לאנשים פרטיים הוא יכול להציג תכנים כמו "איפה רצוי לעובד להשקיע", "איך להתנהל נכון כלכלית ולא להיכנס למינוס" , אם ברצונו לפנות לחברות ועסקים גדולים הוא ינתב את נושאי התכנים לסוגיות המותאמות לחברות.
- ריכוז גבוה של מאמרים בתחומך יכול להוביל לשיתופי פעולה תכניים בין אתרים ובכך להגדיל את האתרים הממליצים עלייך. לדוגמא תוכל לשלב מאמר שלך באתר אחר העוסק בנושא קרוב, עם לינק לאתרך.

איך מתחילים.
השלב הראשוני הוא להחליט על כמות ואופי המידע אותו אתה מעוניין להעביר לגולשים.
חשיבה מוקדמת ובניית קונצפסט תכני תסייע לך בעבודה השוטפת של החלפת התכנים ותעזור למקד את עצמך. אם באפשרותך לקחת איש מקצוע (כותב תוכן) שייסיע לך באיסוף, עיבוד, כתיבה ועריכת התכנים, מומלץ לעשות זאת, שהרי אדם שזהו מקצועו יידע לנתב אותך ולהפיק מהתכנים את המקסימום. חשוב מאוד: אם הינך מכניס תוכן לאתר יש לוודא שיהיה כתוב בצורה רהוטה, ערוך לשונית. התוכן באתר מעיד על מקצועיות ומהווה חלק מהפנים שלך באתר.


כל הזכויות שמורות
רויטל סבג
סטודיו דף בית
[email protected]




www.dafbait.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רויטל סבג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]